Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekkerrre training !! Heeel fijn dat het zo vooruit gaat wat betreft je blessures :cheer:
Enne 121x dippen :eek: of is dat een typfout :p

• Topic Starter Topic Starter
Omdat het zomer is enzo... en gewoon leuk: haar rood met blonde (mini)plukjes en schuin laten knippen (voor lang, achter heel kort). De ijdeltuit wil ook wat ;)

Foto!!!!!!!

Haha @ gepruts. :P

Ik vind het niet echt duidelijk, ik zie ook geen blonde plukjes... maar dat is logisch, aangezien die mini zijn. Maar rood is altijd goed. :) 't Ziet er wel hip uit, in ieder geval anders dan anders.

Haha @ gepruts. :P

Ik vind het niet echt duidelijk, ik zie ook geen blonde plukjes... maar dat is logisch, aangezien die mini zijn. Maar rood is altijd goed. :) 't Ziet er wel hip uit, in ieder geval anders dan anders.

Zitten smalle plukjes in, bij een middenscheiding zie je die beter ;)
(1 cm vanaf scheiding), kleur zit tussen rood en koper in als ik de kapster mag geloven :cool:

Haha, oke. Dit had ik niet verwacht toen ik "DwarvenWarrior's summerquest - laatste pagina" aanklikte :roflol:

Pics!!!

Leuke haren! Volgens mij staat je dat goed! Lekker pittig :p

oke, geen vrouwlogpraat :p

Hoe staat het met de trainingen?? ;)

Leuke haren! Volgens mij staat je dat goed! Lekker pittig :p

oke, geen vrouwlogpraat :p

Hoe staat het met de trainingen?? ;)

Jij kan ook de volledige foto zien in m'n privémapje...

Training vandaag even niks, afgezien van wat vrouwencardio (met haast naar de kapper fietsen, snel naar huis omkleden, op m'n vouwfiets crossen naar een afspraak en daarna korte broeken shoppen - ik paste niks meer :o)...
Rug wil nog niet helemaal over gaan, zit al regelmatig te rekken, en ben constant moe & hongerig. Denk dat er wat te eten bij moet, maar dat rekenwerk komt morgen wel ;)
Morgenavond wil ik kijken of ik een rugtraining kan doen, anders benen & schouders (kijken wat kan...)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven