Fitness Seller

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lekker hoor Dwarfje! dinsdag lekker nederland verlaten! Moet ik wel je support missen tijdens de cut:(

Oja geniet van de junkdag vandaag!!:D:D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker hoor Dwarfje! dinsdag lekker nederland verlaten! Moet ik wel je support missen tijdens de cut:(

Oja geniet van de junkdag vandaag!!:D:D
Sorry daarvoor! Daarentegen ben ik er wel voor je foto's ;)
Je hebt nog 2 dagen om me de hemd van het lijf te vragen...

---------- Toegevoegd om 09:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:31 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Broek die ik vorig jaar heb gekregen van mijn moeder omdat ik zo liep te zeuren dat afvallen een dure hobby is (qua kleding kopen). Zou die aanpak weer werken? Deze kan ik écht niet meer aan... (of ik moet de band omslaan, maar dat zit niet!) (het is eigenlijk een aansluitend model - niet "baggy")

Goede vooruitgang dan!!

Goede vooruitgang!!!! :woot:

Reverse pulldown
8*45 - 7*40 - 6*35 (Ik vond dit teveel gooi- en smijtwerk)
8*40 - 5*35 - 5*30

Wide grip pulldown
5*35 - 6*30 - 7*25
8*30 - 8*25 - 8*20

Cable row
8*35 - 8*30 - 8*25
8*35 - 8*30 - 8*25

DB stiff legg DL (gewicht per hand / DB)
12*15 - 10*12,5 - 8*10
12*17,5 - 10*15 - 8*12,5

Zittende legcurl
8*45 - 8*40 - 8*35
8*45 - 5*40 - 7*35

Standing calf raises
15*60 - 10*50 - 10*40
10*60 - 8*50 - 8*40
> Ik durfde met m'n rug niet hoger dan eigen gewicht te gebruiken.

Sitting calf raises
12*20 - 12*15 - 12*10
10*25 - 10*20 - 10*15

Inderdaad mooie vooruitgang!Altijd fijn als je kleding losser zit,in jouw geval heel veel losser!

gewoon een riem om de broek , en maak er een schildersbroek van

ga je dinsdag al op vakantie? lekker hoor! dat terwijl Marv en ik ons de pl**ris werken om er goed uit te zien voor jou!

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

mooie voorruitgang ja!

Dus je moeder heeft die broek gekocht toen je al afgevallen was?:eek: wow dan moet het totale verschil wel gigantisch zijn!
Ik merk het nu ook wel dat bij een aantal broeken ik echt wel een riem nodig heb, maar als ze te los zitten ziet het er vaak ook niet echt goed uit dus eigenlijk moet je dan nieuwe kopen ja.

Wel mega hardcore zeg van dat bedrijfsetentje!!:eek: Als ik collega was geweest was ik er ook een geweest die raar gekeken had, maar respect! Jij gaat door roeien en ruiten of hoe schrijf je dat , om je doel te bereiken en als je dan ook nog goede begeleiding hebt dan is succes eigenlijk zo goed als gegarandeerd!:)

Post hier nooit wat maar erg goed bezig.. waarom DB stiff legg DL ipv BB ?

Inderdaad mooie vooruitgang!Altijd fijn als je kleding losser zit,in jouw geval heel veel losser!
Vooral mijn taille slinkt... en dat merk je bij broeken nogal snel... Ben er zeker blij mee!
gewoon een riem om de broek , en maak er een schildersbroek van
Tja, niet bij een fancy damesmodel - die hoort gewoon mooi aansluitend te zijn...
ga je dinsdag al op vakantie? lekker hoor! dat terwijl Marv en ik ons de pl**ris werken om er goed uit te zien voor jou!

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:57 ----------

mooie voorruitgang ja!
Ik ga me ook de pl**ris werken op vakantie! Een week lang lopen met een tas van 15kg (60 liter) - vanochtend gewogen. Daarna minimaal net zo strak volgens schema verder als jullie van me gewend zijn!

En over die vooruitgang: er moet nog véél meer vanaf!
Dus je moeder heeft die broek gekocht toen je al afgevallen was?:eek: wow dan moet het totale verschil wel gigantisch zijn!
Ik merk het nu ook wel dat bij een aantal broeken ik echt wel een riem nodig heb, maar als ze te los zitten ziet het er vaak ook niet echt goed uit dus eigenlijk moet je dan nieuwe kopen ja.

Wel mega hardcore zeg van dat bedrijfsetentje!!:eek: Als ik collega was geweest was ik er ook een geweest die raar gekeken had, maar respect! Jij gaat door roeien en ruiten of hoe schrijf je dat , om je doel te bereiken en als je dan ook nog goede begeleiding hebt dan is succes eigenlijk zo goed als gegarandeerd!:)
Begin van vorig jaar zat ik op kledingmaat 38/40, terwijl ik oorspronkelijk van 44/46 afkom (als ik er nu nog aan dénk... :eek:) - eind van het jaar op 36/38 en nu op een duidelijke 36 (en weer hard aan de bak om meer vet kwijt te raken!).

Ik heb mezelf ten doel gesteld om een BodyFitness fysiek te hebben, en ben vastberaden om dat te halen. Dat betekent voor mij dat ik 6 dagen per week exact doe zoals mijn begeleider (Andrew) heeft voorgeschreven (en eigenlijk 7 dagen per week: heb ook instructies over hoe erg mijn junkdag er uit mag zien) - voor zowel trainen als eten.
Post hier nooit wat maar erg goed bezig.. waarom DB stiff legg DL ipv BB ?
Ligt puur aan het materiaal van de sportschool, korte stangen die nogal lastig zijn om te verstellen, en de angst voor mijn rug. Rug heb ik de afgelopen dagen nogal last van gehad, en heb (puur voor mijn gevoel) dan liever een DB die ik uit mijn handen laat stuiteren dan een BB.

:cheer: wat betreft rugblessure: ik loop weer (enigzins) normaal: alleen opstaan uit een stoel / bed is lastig voor ongeveer 10 stappen. Bukken gaat soms wel, en soms niet zo lekker. Vooruitgang dus.

---------- Toegevoegd om 23:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:17 ----------

Oh, vergeten te vermelden: ik vond de training van vanochtend érg lekker gaan! Zwaardere gewichten kunnen pakken en liep gewoon lekker. Dat ik uiteindelijk in een doorweekt shirt naar huis ging heb ik voor lief genomen (ik douche thuis), ook al kon je precies zien wat voor model sportbeha ik aan had :rolleyes:

Geweldige en motiverende foto zeg!

Ken iemand die het andersom gedaan heeft:
Te krappe broek kopen met als doel er binnen X tijd in de passen ;)

Wow, goed gedaan, je taille is bijzonder veel versmalt!

Sterke training ook van gisteren, bevalt het een beetje zo'n begeleiding?

Geweldige en motiverende foto zeg!

Ken iemand die het andersom gedaan heeft:
Te krappe broek kopen met als doel er binnen X tijd in de passen ;)
Thnx! Tja, de kans is dat als ik dat doe dat zo'n broek niet goed gaat zitten qua vorm, dus laat ik dat maar niet doen...
Wow, goed gedaan, je taille is bijzonder veel versmalt!

Sterke training ook van gisteren, bevalt het een beetje zo'n begeleiding?
...en nog steeds bezig ;)
Trainingen doe ik zelf, ik ga eens in de maand ongeveer naar Andrew om te wegen, meten en te zien hoe het nu verder moet. Tot dusver ben ik erg tevreden over hem, maar dat baseer ik op de eerste (en nog enige) afspraak die ik heb gehad. Het feit dat hij mijn schema's maakt vind ik erg prettig, hij heeft nogal wat meer ervaring dan ik met verschillende typen personen en soorten lichaamsbouw...

Damn Dwarfie, wat een geweldig resultaat! :thumb:
Als ik die reductie in confectiematen zie, kan ik alleen maar: :bow:
Super!

Nogmaals respect voor de progress Dwarf!

Kunnen we je niet bellen voor advies terwijl je weg bent:rolleyes:

Nogmaals respect voor de progress Dwarf!

Kunnen we je niet bellen voor advies terwijl je weg bent:rolleyes:
Je mag me een sms sturen - alleen 's avonds heb ik m'n telefoon aan voor sms-verkeer, de rest van de vakantie ben ik (heerlijk!) offline.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:53 ----------

Damn Dwarfie, wat een geweldig resultaat! :thumb:
Als ik die reductie in confectiematen zie, kan ik alleen maar: :bow:
Super!

...en er moet nog véél meer af!

Die foto, helemaal TOP dat je zulke resultaten behaalt!:thumb:

hey goed joh..die foto van je broek! fantastisch!!
En ik vroeg mij idd ook af wrm een db dl ipv bb maar je gaf zelf het antwoord al..wel goeie training btw..
Ook je calf raises lekker zwaar..ik begin al te trillen met 40kg..laat ik m heel diep zakken en rustig omhoog..grrr dusse goed bezig en voor morgen: fijne vakantie!!

Die foto, helemaal TOP dat je zulke resultaten behaalt!:thumb:
Thnx!
hey goed joh..die foto van je broek! fantastisch!!
En ik vroeg mij idd ook af wrm een db dl ipv bb maar je gaf zelf het antwoord al..wel goeie training btw..
Ook je calf raises lekker zwaar..ik begin al te trillen met 40kg..laat ik m heel diep zakken en rustig omhoog..grrr dusse goed bezig en voor morgen: fijne vakantie!!
Ja, de korte halters zijn hartstikke rot om te verstellen, en de grote halter (olympisch, 20kg) zag ik niet zitten...
Calf raises durfde ik niet hoger te doen, toch nog een beetje last van m'n rug... ik heb ooit met 100kg standing calfraises gedaan :cool:

Over een uurtje thuis trainen - nu opruimen en dingen voorbereiden voor morgen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven