AndroidHealthClinic

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Thuistraining voordat ik er vandoor ga morgenochtend (6.30u! :eek:)

Side raises
10*6 - 15*5 - 10*5 (losse schijf)
10*7 - 12*6 - 15*5

Military Press
8*EZ+12,5 - 8*EZ+10 - 10*EZ+9
6*EZ+12,5 - 5*EZ+10 - 7*EZ+9
>Ik heb m'n EZ-bar nog niet op de weegschaal gehad :o

Upright row
10*EZ+12,5 - 10*EZ+10 - 12*EZ+9
10*EZ+12,5 - 8*EZ+10 - 12*EZ+9

...en toen was het tijd om spullen in te pakken (vriend is thuis)...
Door het trainen voel ik m'n rug wat minder :D

---------- Toegevoegd om 23:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:56 ----------

Ik ga offline, tot over 2 weken!
(21 juli ben ik weer terug)
:wave:

Fijne vakantie Dwarf!

Fijne vakantie!

Hele fijne vakantie! Geniet ervan! :thumbup:

Geniet van de vakantie:D!

have fun

Fijne vakantie!

Fijne vakantie! Erg knap hoor, dat je zo je doel nastreeft en zelfs in een restaurant je eigen eten opeet.

fijne vakantie dwarv :D

Respect hoor, voor wat je in toch vrij korte tijd bereikt hebt: van maat 43-44 naar maatje 36!

Als ik zo hoor over je vakantie, zal je je dan ook nog keurig aan het dieet houden.. of beter : zoveel energie verbruiken dat je je best moet doen om niet af te vallen.. het gevaar komt dan meestal pas NA de vakantie als je hetzelfde blijft eten (dat overkwam mij altijd). Een oplossing is dan om de extra kcals alleen uit dingen te halen die je normaal niet eet.

Zeau, gisteren heb ik een bericht gehad van onze DW!
Allereerst de groetjes van DW aan heel DBB :p

Na de eerste twee dagen intensief walking lunges style wandelen stonden haar quadtriceps aardig in de brand begreep ik, dat beloofd dus wat. Volgens mij is ze daar flink kcals aan het verbranden :eek: zou het daar ook zo warm zijn :eek:

Groeten van Dwarfie allemaal. Ze loopt zo'n 10km per dag met wat dalingen/stijgingen er in; "instant kuit-grow" :D

Respect, dwarven! Respect voor vrouwen die BB doen, het is niet alleen mooi, het is ook een mentaliteit en het getuigt van doorzettingsvermogen. Ik lees met plezier je contest log. Ik wil volgend jaar ook mee doen (daar mag je me aan houden)! Fijne actieve vakantie!

Kijk r gaan daar..ben benieuwd of we haar nog herkennen..lol

Zo die heeft nog wat laatste dagen vakantie te gaan.
Hoop dat je het naar je zin heb :)

Wanneer komt ze ook alweer terug?

20e juli is de lieverd erg weer :$

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven