AndroidHealthClinic

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
:D Quads in de brand en kcal verbranden op 'vakantie'... Klinkt als Dwarf allright!

• Topic Starter Topic Starter
Wanneer komt ze ook alweer terug?
;)
20e juli is de lieverd erg weer :$
*blush*
...ik ben er weer! :D
:woot:
:D Quads in de brand en kcal verbranden op 'vakantie'... Klinkt als Dwarf allright!
Vandaag weer lekker eten volgens schema: wat heb ik DAT gemist... :o
Ben slecht in eten op gevoel, en heb van alles gegeten wat ik normaal gesproken niet eet, al heb ik jullie (of mezelf) niet teleurgesteld: wel eiwitrepen in de bergen, geen koekjes. 4 glazen wijn verspreid over 2 dagen, en slechts 2 dagen gruwelijke junk. Ben nu aan het DBB-bijlezen.

Welkom terug!!:woot:

Dwarfie in da house :)

Welcome back, Dwarf! :wave:

Je hebt heel wat gemist, ook de StM van NL ... of kunnen wij je daar niet wakker voor maken?

Goed om te lezen dat je niet al te veel hebt gezondigd en morgen weer lekker trainen: ik ook. :lifter:

Welkom terug!

Yeah she's back!
En hoe was je trip verder?
Binnenkort weer 's samen trainen?

Welcome back, Dwarf! :wave:

Je hebt heel wat gemist, ook de StM van NL ... of kunnen wij je daar niet wakker voor maken?

Goed om te lezen dat je niet al te veel hebt gezondigd en morgen weer lekker trainen: ik ook. :lifter:
Mij kun je alleen wakker maken voor ontzettend goed nieuws, anders blijf ik liever doorslapen ;) Waren het trouwens mooie gozers die meededen? :eyebrow:
Straks lekker naar het strand, maar eerst de fysio maar bellen: draaide me om in bed en kan (wederom) niet krom met m'n rug. Zo gaat squatten niks worden vandaag... :yell:
Thnx!
Yeah she's back!
En hoe was je trip verder?
Binnenkort weer 's samen trainen?
Tripsamenvatting zal ik zo even gaan schrijven, kort samengevat: was geweldig!
Samen trainen: doe jij dan mee met de dropsets die ik van Andrew moet doen? :cool:

Jammer van je rug...:(

Welkom terug en ben al benieuwd naar nog zo'n rare training!

Ok, vakantie: geweldig!

Dinsdagochtend vertrokken en doorgereden naar Noord-Italië, waar we in een klein ski-dorpje er achter kwamen dat we niet verder door konden rijden naar het startpunt van onze wandelvakantie. Parkeren was er ontzettend duur. Daar hotelletje gepakt en voor een schijntje: a) overnacht b) auto een week geparkeerd c) WK-wedstrijd (halve finale) op eigen kamer kunnen kijken.
Gewapend met ieder een giga-rugtas (vriendlief 80 liter, ik 60), kaart en een stralend humeur begonnen met lopen: flinke wandelingen gemaakt van tegen de 10km per dag . Veel step-up lunges gemaakt, quads hebben flink in de fik gestaan. 1 dag was helemaal lekker: 300meter stijgen binnen een km lopen - kuiten-training tot faillure and beyond! Instant-kuit-grow dus ;)
Hoewel we een week lang gepland hadden om te lopen hadden we het 'rondje' al binnen 4 dagen gedaan - we zijn toen doorgereden naar het Idro-meer. (eigenlijk wilden we naar het Iseo-meer, maar toen we daar kwamen bleek het gruwelijk toeristisch, niet ons idee van vakantie!)
Daar een dagje wassen - wandelen - zwemmen en daarna weer door: Zuid-Frankrijk. Op een oude, vertrouwde camping gestaan (al 2x eerder geweest), en een dagje naar Nice geweest. In Nice verbrand, nieuwe schoenen gekocht (aanrader voor dames met kleine voeten! Ik heb nu high-heels in maat 34! Italiaanse schoenen vallen klein :o) en vooral veel rondgestruind.
In Frankrijk verder dagtochten gemaakt en ook nog wat zwemmen. Zondagavond (nacht) thuis gekomen, gisteren flink wat trommels was gedraaid en vandaag dus lekker naar het strand! :D
...maar eerst de fysio bellen :(

Jammer van je rug...:(

Welkom terug en ben al benieuwd naar nog zo'n rare training!

Raar?
Dropsets verdeeld in 3 dagen:
- borst & voorkant benen
- rug & achterkant benen
- schouders, biceps & triceps

Morgenochtend 10.30u afspraak met de fysio. Pas als ik daar ben geweest ga ik denken aan trainen, niet eerder - laat mijn lijf nog maar even vakantie hebben :cool:

Klinkt als een goede vakantie Dwarfje!:D!

Suc6 morgen bij de fysio en geniet nog even van de vakantie!:D

Had je mijn mail nog ontvangen?

Lukken die buikspieren nog of zit er al wat in de weg? :D

Klinkt als een goede vakantie Dwarfje!:D!

Suc6 morgen bij de fysio en geniet nog even van de vakantie!:D

Had je mijn mail nog ontvangen?
Fantastische vakantie!
Mail heb ik ontvangen, ik reageer morgen even - wanneer ik weer op m'n werk ben geweest ;)
Lukken die buikspieren nog of zit er al wat in de weg? :D

Ik heb 2 redelijk zichtbare vertikale lijnen, meer ga ik niet voor elkaar boxen...
Kleurtje is wel een stuk beter dan een maand terug! :cool:

hey klinkt als een heftige vakantie!! phh ben je wel uitgerust?? anyway..welcome back!

Fantastische vakantie!
Mail heb ik ontvangen, ik reageer morgen even - wanneer ik weer op m'n werk ben geweest ;)
Ok..dan hoor ik het morgen wel...Hoop niet dat het verzet wordt want dat gaat mij niet meer lukken..vrijdag ben ik depleted en wilde zaterdag en zondag gaan carbloaden + dat ik niet een andere dag vrij meer kan regelen:o...Hope the best of it!:D

leuk verslag en wandelen is panaroma's in optima forma

Welkom terug! Je hebt je ook behoorlijk gedragen in je vakantie,knap hoor!

Joepie lijnen ,als in goede lijnen en met een kleurtje zie je er ook weer getekender uit.

Wat is er uitgekomen bij de fysio?

hey klinkt als een heftige vakantie!! phh ben je wel uitgerust?? anyway..welcome back!
Uitgerust zeker! Ik word helemaal niet gelukkig van een ANWB-camping en de hele dag bij het water hangen - verveel me nogal snel! (en die ANWB-camping hebben we 2 nachten gehad!)
Ok..dan hoor ik het morgen wel...Hoop niet dat het verzet wordt want dat gaat mij niet meer lukken..vrijdag ben ik depleted en wilde zaterdag en zondag gaan carbloaden + dat ik niet een andere dag vrij meer kan regelen:o...Hope the best of it!:D
You've got PM - niet zenuwachtig worden!
leuk verslag en wandelen is panaroma's in optima forma
Zeker! Foto's volgen later...
Welkom terug! Je hebt je ook behoorlijk gedragen in je vakantie,knap hoor!

Joepie lijnen ,als in goede lijnen en met een kleurtje zie je er ook weer getekender uit.

Wat is er uitgekomen bij de fysio?
Sterker nog: ben nauwelijks aangekomen in de vakantie! :D
Fotoshoot ben ik nu al zenuwachtig voor (bevriende fotograaf gaat me fotograferen). Zeker omdat ik nu nog niet mag trainen van de fysio.
Punt is: ik heb 2 flinke blokkades in m'n rug (hernia hebben ze uitgesloten, leek het eerst op :eek:), mag niet teveel zitten, wel veel lopen (met mijn werk! :rolleyes:), heb oefeningen meegekregen en ben vandaag alle kanten op gedraaid om de boel los te krijgen. Pijn!
Maandagochtend terugkomen, kijken wanneer ik weer mag trainen (zelfs DB curls mogen niet!)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven