Fannore
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 182
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

*blush*

Vandaag weer lekker eten volgens schema: wat heb ik DAT gemist...Quads in de brand en kcal verbranden op 'vakantie'... Klinkt als Dwarf allright!

Thnx!

Ben al een uur lang aan het bijlezen...

Mij kun je alleen wakker maken voor ontzettend goed nieuws, anders blijf ik liever doorslapenWelcome back, Dwarf!
Je hebt heel wat gemist, ook de StM van NL ... of kunnen wij je daar niet wakker voor maken?
Goed om te lezen dat je niet al te veel hebt gezondigd en morgen weer lekker trainen: ik ook.![]()
Waren het trouwens mooie gozers die meededen? 

Thnx!
Tripsamenvatting zal ik zo even gaan schrijven, kort samengevat: was geweldig!Yeah she's back!
En hoe was je trip verder?
Binnenkort weer 's samen trainen?

) en vooral veel rondgestruind. 

Jammer van je rug...
Welkom terug en ben al benieuwd naar nog zo'n rare training!

Fantastische vakantie!Klinkt als een goede vakantie Dwarfje!!
Suc6 morgen bij de fysio en geniet nog even van de vakantie!
Had je mijn mail nog ontvangen?

Lukken die buikspieren nog of zit er al wat in de weg?![]()

Ok..dan hoor ik het morgen wel...Hoop niet dat het verzet wordt want dat gaat mij niet meer lukken..vrijdag ben ik depleted en wilde zaterdag en zondag gaan carbloaden + dat ik niet een andere dag vrij meer kan regelenFantastische vakantie!
Mail heb ik ontvangen, ik reageer morgen even - wanneer ik weer op m'n werk ben geweest![]()
...Hope the best of it!
Uitgerust zeker! Ik word helemaal niet gelukkig van een ANWB-camping en de hele dag bij het water hangen - verveel me nogal snel! (en die ANWB-camping hebben we 2 nachten gehad!)hey klinkt als een heftige vakantie!! phh ben je wel uitgerust?? anyway..welcome back!
You've got PM - niet zenuwachtig worden!Ok..dan hoor ik het morgen wel...Hoop niet dat het verzet wordt want dat gaat mij niet meer lukken..vrijdag ben ik depleted en wilde zaterdag en zondag gaan carbloaden + dat ik niet een andere dag vrij meer kan regelen...Hope the best of it!
![]()
Zeker! Foto's volgen later...leuk verslag en wandelen is panaroma's in optima forma
Sterker nog: ben nauwelijks aangekomen in de vakantie!Welkom terug! Je hebt je ook behoorlijk gedragen in je vakantie,knap hoor!
Joepie lijnen ,als in goede lijnen en met een kleurtje zie je er ook weer getekender uit.
Wat is er uitgekomen bij de fysio?

), mag niet teveel zitten, wel veel lopen (met mijn werk!
), heb oefeningen meegekregen en ben vandaag alle kanten op gedraaid om de boel los te krijgen. Pijn!