MuscleMeat

Contest Log (v) DwarvenWarrior's summerquest

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heel mooi !

Oei das wel een tegenvaller!

Misschien kan je al eerder foto's laten maken?Niet dat je zo snel uit vorm zal raken zeker niet als je je voeding aanpast nu je even rust hebt maar toch.Gelukkig geen hernia!Wel vervelend hoor!

Doe ook maar even echt niks ook al is dat moeilijk.Ben benieuwd maandag...

Oei das inderdaad een tegenvaller! Niet trainen voor zo iemand die gemotiveerd is als jij is dodelijk...hoelang moet je rust houden?

Fijn dat je er weer bent. Succes dan bij de fysio. Wel balen. Lees het allemaal als ik weer terug dan ben van vakantie. Vraag Fannore of ze het mij wilt smsen ofzo. ben ik toch een heel klein beetje op de hoogte;)

heh bah wat een domper zeg :(

Zo ik ben ook weer bij hier ;)
Poeh wat een actieve vakantie! Balen van je rug zeg :( echt heel vervelend :(...lopen met de bepakking zal ook niet veel goeds hebben gedaan voor je rug lijkt me... maar goed ik hoop dat je gauw blessure vrij bent!

Ik wens je heeeeeeel veel beterschap! Succes met alle plannen fotografe! ;)

• Topic Starter Topic Starter
ok..
ik moet btw al om 7:00/7:30 thuis vertrekken, haha
:rolleyes::o
Ik ook regelmatig ;)
Gelukkig ben ik een ochtendmens... :p
Fijn dat je er weer bent. Succes dan bij de fysio. Wel balen. Lees het allemaal als ik weer terug dan ben van vakantie. Vraag Fannore of ze het mij wilt smsen ofzo. ben ik toch een heel klein beetje op de hoogte;)
Jij heel veel plezier in de tussentijd! Ik heb eerst wat fotoshoots (3 heren en natuurlijk mezelf), en een ontzettend gaaf project van m'n werk waar ik speciaal op naam ben gevraagd!
:yes:
Zo ik ben ook weer bij hier ;)
Poeh wat een actieve vakantie! Balen van je rug zeg :( echt heel vervelend :(...lopen met de bepakking zal ook niet veel goeds hebben gedaan voor je rug lijkt me... maar goed ik hoop dat je gauw blessure vrij bent!

Ik wens je heeeeeeel veel beterschap! Succes met alle plannen fotografe! ;)
Lopen was eigenlijk wel goed: ik liep het gedurende dag los.
Nu weer aan de stomme oefeningen (pijnlijk!) en maandag verder zien.
Naast de 2 knopen in m'n rug zit (daardoor) m'n bilspier ook nog vast... en dat oprekken is niet lekker :(

Ik ook regelmatig ;)
Gelukkig ben ik een ochtendmens... :p
Het is niet zo dat het heel vroeg is..echter had ik dat gewoon niet verwacht, haha...

Sta al de hele week 6 uur op om lekker 50 minuten stevig te wandelen of 40 minuutjes licht te intervallen...normaal gesproken gaat me wekker om 6:15-6:30, dus vroeg op staan is het probleem niet hoor!:D

Leuk verslag!!!
Nou klinkt alsof je mijn rug hebt overgenomen :p Mijnes is wat gezakt, alleen nog onderrug. Hoop dat je er snel van af bent, en weer lekker kan trainen.
Alleen dan samen trainen... :(? oh, combi's supersets, dropsets, 21-en... vind je vast niet erg :p

sterkte met je rug
misschien valt het wel mee
heeft het te maken met je eerdere blessure ?

Het is niet zo dat het heel vroeg is..echter had ik dat gewoon niet verwacht, haha...

Sta al de hele week 6 uur op om lekker 50 minuten stevig te wandelen of 40 minuutjes licht te intervallen...normaal gesproken gaat me wekker om 6:15-6:30, dus vroeg op staan is het probleem niet hoor!:D
Zal ik een stukje appeltaart voor je meenemen?
Leuk verslag!!!
Nou klinkt alsof je mijn rug hebt overgenomen :p Mijnes is wat gezakt, alleen nog onderrug. Hoop dat je er snel van af bent, en weer lekker kan trainen.
Alleen dan samen trainen... :(? oh, combi's supersets, dropsets, 21-en... vind je vast niet erg :p
Tja... ik ben overal gek voor te krijgen ;)

En als aanvulling op het verslag:
ddz49s.jpg

sterkte met je rug
misschien valt het wel mee
heeft het te maken met je eerdere blessure ?
Thnx - nu veel last van, als het maandag er niet beter uit ziet dan naar een manueel therapeut. Samenhang met andere blessure is niet te linken... volgens de fysio.

tijd niet meer gevolgd maar je gaat het goed hè ;) Vooral die 'broek' foto is shocking! Netjes dat je nnu zo lekker bezig bent :thumbs:

tijd niet meer gevolgd maar je gaat het goed hè ;) Vooral die 'broek' foto is shocking! Netjes dat je nnu zo lekker bezig bent :thumbs:

Thnx, hij gaat inderdaad lekker - afgezien van m'n rugblessure op dit moment...
Binnenkort ga ik zo'n zelfde foto maken met de broek die ik vorig jaar aan had op MuscleBeach :p

Thnx, hij gaat inderdaad lekker - afgezien van m'n rugblessure op dit moment...
Binnenkort ga ik zo'n zelfde foto maken met de broek die ik vorig jaar aan had op MuscleBeach :p

venice? leuk daar kga over 1 week. khoop dat ik niet te klein ben even idee over mijn stats: 1x85bp 1x137.5dl 1x95 squat 17 jaar weeg rond 78 ofzo wel 8% vet goeie sixpack maar is het denk je dat ik daar klein ben of niet?

venice? leuk daar kga over 1 week. khoop dat ik niet te klein ben even idee over mijn stats: 1x85bp 1x137.5dl 1x95 squat 17 jaar weeg rond 78 ofzo wel 8% vet goeie sixpack maar is het denk je dat ik daar klein ben of niet?

Vlissingen ;)
Geen idee dus...

Hee, heb je je haar geverfd? :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven