Dynamiet
Cool Novice
- Waardering
- 0
Ik ben het met je eens, voorlopig geen isolatie oefeningen voor mij. Wanneer mijn spieren hersteld zijn wil ik elke keer cardio na krachttraining doen (En op de dagen dat ik geen kt doe, langere cardio).
Jouw voorstel SanderM:
dag 1 borst - triceps
dag 2 schouders
dag 3 benen
dag 4 cardio minimaal 1 uur
dag 5 rug – biceps
Vraag: is het wel verstandig borst en schouders na elkaar te doen (ivm triceps die je gebruikt bij zowel bench als military press)?
op en neer naar de tandarts is trouwens bij elkaar 2 uur fietsen (heb nog een tandarts in het dorp waar ik vandaan kom).
Ik zit trouwens in een situatie waarbij ik zee-en van tijd heb (geen werk). Dus misschien is het ook iets om te denken over cardio voor het ontbijt en 's avonds krachttraining.
Jouw voorstel SanderM:
dag 1 borst - triceps
dag 2 schouders
dag 3 benen
dag 4 cardio minimaal 1 uur
dag 5 rug – biceps
Vraag: is het wel verstandig borst en schouders na elkaar te doen (ivm triceps die je gebruikt bij zowel bench als military press)?
op en neer naar de tandarts is trouwens bij elkaar 2 uur fietsen (heb nog een tandarts in het dorp waar ik vandaan kom).
Ik zit trouwens in een situatie waarbij ik zee-en van tijd heb (geen werk). Dus misschien is het ook iets om te denken over cardio voor het ontbijt en 's avonds krachttraining.