AndroidHealthClinic

Ed van Amsterdam samen met Milos Sarcev

Mwah, in mijn oude logs zijn nog wel van dat soort trainingen te vinden. Bijv. supersetted benentraining;

Code:
Me superset traininkje benen 

Wat k*t zeg... wat ongelovelijk k*t!! Heb 2 keer mijn kots moeten doorslikken en ik heb 3 keer moeten liggen.. Bij de 10 minuten set heb ik gefaalt. Bij de 6 minuten kreeg ik kramp in de schouders. Benen konden zouden het makkelijk kunnen redden. Tot 55-60 (kan er tussen inliggen) herhalingen met 60 kg..

Dat je met lichte gewichten zoooo kapot kan gaan 

Supersets 1
Fullsquat + Legpress (small stand)

op volgorde:
12x60kg + 12x150kg + 12x60kg + 12x150kg + 12x60kg +12x150kg

Supersets 2
Full front squat + full small stand squat (smith)

op volgorde:
12x60kg + 12x60kg + 8x60kg + 10x60kg + 6x40kg + 8x40kg

Supersets 3
Legextension + Full Plate squat

op volgorde:
12x30kg + 12x20kg + 10x40kg + 12x20kg + 8x40kg + 8x20kg

Supersets 4
Lying legcurl + Barbell lunges

op volgorde:
8x30kg + 16x40kg + 8x30kg + 12x40kg + 8x30kg + 12x40kg

Supersets 5
Seated legcurl + Goodmornings

op volgorde:
15x40kg + 10x60kg + 15x40kg + 10x60kg + 15x40kg + 10x60kg

10 minute Fullsquat

failed @ 6 minuten met 55-60 herhalingen met 60 kg

En nu?

Nu heb ik geen gevoel meer in me benen. Ik voel niets. Geen pomp, geen verzuring. Ik voel alleen me voeten nog......

Opkomend kots, blackouts en tranen over de wangen van de pijn.. En in mijn eentje, dus niemand om je op te peppen. Alles zonder rust, af en toe liggen omdat je niet meer kan staan en weer doorbeuken. Geloof me dat je compleet kapot gaat met lichte gewichten.
Plus ik zat in de cut en het was rond eind juni, dus aardig warm.

Laatst bewerkt:
hoor jezelf eens bezig kerel, ben jij dan zo hardcore, ga dan maar eens mee trainen met die gozers en kijk hoe lang je het kan rekken :rolleyes:

Pff harcore is imo een andere benadering als jezelf buiten adem laten komen.
100 reps squaten ga je ook van kotsen maar is imo niet nuttig voor je benen (hooguit voor je wilskracht).

Ik heb ook wel eens half staan braken, maar dan met meer reguliere trainingen.

Ik geloof niet in trainingen waar je maar 50% of 30% van je normale trainingsgewichten gebruikt.
Leuk voor een keer, maar niet voor je normale trainingen.

Btw: Ik beweer nergen dat ik hardcore ben, alleen de trainingen die je meestal te zien krijgt van Milos noem ik niet hardcore.

Geef mij dan maar een ronnie die met 300+ staat te squaten, en 300 lpus staat te deadliften. Dat is meer hardcore als mij.

Milos heeft nu ook niet een badass hardcore fysiek gehad imo.
Edje zelf heeft een meer hardcore fysiek als Milos ooit gehad heeft.
Fysiek hoeft niks te zeggen over hoe hardcore (wat een typhuswoord) iemand is.
Ik ken genoeg gasten die e rniet uitzien, maar keihard trainen, en ken ook jongens die eigenlijk geen fl**ker doen, en er toch super uitzien.

Maar Milos is imo geen diehard hoor:D

Ik ken genoeg gasten die e rniet uitzien, maar keihard trainen, en ken ook jongens die eigenlijk geen fl**ker doen, en er toch super uitzien.

tsja je kan wel kijhard traine, maar zolang je niet goed eet zie je er ook niet goed uit...

wat die traning betreft..het is net wat je onder hardcore verstaat..die lichte gewichten met veel reps is vele malen pijnlijker dan max gewicht voor paar reps + tijdje rust..

ik doe zelf altijd combi van beiden ..sommige dagen max en sommige dagen veel reps

Kan maar een ding zeggen, TOP die workouts en natuurlijk een gouden vondst
die Fitshow:cool: . Altijd een motivatie om weer te gaan knallen !:lifter:.

100 reps squaten ga je ook van kotsen maar is imo niet nuttig voor je benen (hooguit voor je wilskracht).

Ik geloof niet in trainingen waar je maar 50% of 30% van je normale trainingsgewichten gebruikt.

Btw: Ik beweer nergen dat ik hardcore ben, alleen de trainingen die je meestal te zien krijgt van Milos noem ik niet hardcore.

Geef mij dan maar een ronnie die met 300+ staat te squaten, en 300 lpus staat te deadliften. Dat is meer hardcore als mij.

Wat heb jij bereikt in vergelijking met milos? Wat ehb jij dan te zeggen dat hij niet hardcore is. Of denk je dat hij gewoon wat anabolen in zen kont moet spuiten en in de zetel liggen chips eten om groot te worden.
Iemand die de top bereikt in zen sport is altijd hardcore

het einde is het gruwelijkst echt heftig iedereen gaat down.

heeft iemand nog meer filmpjes van deze milos..op de site van Ed van Amsterdam staat dit filmpje ook.De training is echt geweldig, deze jongens zijn echt wel wat gewend.

Iemand nog meer filmpjes van deze gast.?

Fysiek van edje komt niet eens in de buurt bij die van milos, alleen is hij langer en wat zwaarder.
Voor de rest ben ik het met je eens.

Edje is een hele goede bodybuilder, maar je moet niet overdrijven... ;)
Milos is niet de grootste bodybuilder met de meeste massa, maar kijk even naar zijn bijna perfecte figuur van toen en durf dan het bovenste nog eens te zeggen.

Als men over griekse GODEN met praat moet ik altijd denken aan Milos en dat zegt genoeg. Milos heeft zeker één van de mooiste fysieken van de laatste jaren. Maar dat is mijn mening... :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
Milos is niet de grootste bodybuilder met de meeste massa, maar kijk even naar zijn bijna perfecte figuur van toen en durf dan het bovenste nog eens te zeggen.

Als men over griekse GODEN met praat moet ik altijd denken aan Milos en dat zegt genoeg. Milos heeft zeker één van de mooiste fysieken van de laatste jaren. Maar dat is mijn mening... :thumbs:

en daar ben ik het helemaal mee eens. :thumb:

"Milos" en "hardcore" noemen in dezelfde zin, het moet niet gekker worden.

Wat heb jij bereikt in vergelijking met milos? Wat ehb jij dan te zeggen dat hij niet hardcore is. Of denk je dat hij gewoon wat anabolen in zen kont moet spuiten en in de zetel liggen chips eten om groot te worden.
Iemand die de top bereikt in zen sport is altijd hardcore

Ga niet zo dom praten.

Fysiek van edje komt niet eens in de buurt bij die van milos, alleen is hij langer en wat zwaarder.
Voor de rest ben ik het met je eens.

Milos heeft nooit zo'n geweldige shape imo gehad. Heeft ook eigenlijk haast niks gewonnen.
Zijn armen waren veel te matig.
Zijn benen waren weer goed. Rest was gemiddeld.
Denk als je Ed naast Milos in zijn top had gezet, dat de meeste niet eens naar milos kijken.

Omdat ie zonnenbankt en een kop van een model heeft? Pleasing is imo niet het belangrijkste hoor.
Ed is BB, Milos is zwaar fitness!

"Milos" en "hardcore" noemen in dezelfde zin, het moet niet gekker worden.

Precies mijn punt.
Dorian is hardcore, Ronnie is hardcore, Milos is p*ssy:D

Terug
Naar boven