XXL Nutrition

Ed van Amsterdam samen met Milos Sarcev

Maar Milos is imo geen diehard hoor:D

De trainingen die hij geeft wel. Deze gasten hebben het echt wel moeilijk, je ziet dat ze dit niet gewend zijn. Misschien vind je het wel of niet hardcore.

Dit soort training levert wel resultaat op kun je zeggen wat je wilt dat is een feit.

We gaan wel is een benentraining organiseren voor jullie!
Deborah:o

Is puur conditioneel.
Dus in dat op zicht is het goed/knap.

Echter op BB vlak niet erg indrukwekkend.

Mijn mening, en die zal ik niet wijzigen:)

Ed is BB, Milos is zwaar fitness!

Ja dat beweerde je ook een keer van Flex Wheeler. Ik weet nog dat je een keer zij van Flex is een fitness model. Nou kom op hoor, dat is dus echt wel een bodybuilding fysiek. En pleasing vind ik mooier dan een fysiek die gewoon overdreven groot is en buiten proporties.

No offence, maar jij geilt op zuke fysieken als Coleman, Yates en Jay. :hornyna:

Ik zie liever een estetisch en atletisch fysiek.
Flex was trouwens het "role model" van Coleman.

Ga niet zo dom praten.

Milos heeft nooit zo'n geweldige shape imo gehad. Heeft ook eigenlijk haast niks gewonnen.
Zijn armen waren veel te matig.
Zijn benen waren weer goed. Rest was gemiddeld.
Denk als je Ed naast Milos in zijn top had gezet, dat de meeste niet eens naar milos kijken.

Omdat ie zonnenbankt en een kop van een model heeft? Pleasing is imo niet het belangrijkste hoor.
Ed is BB, Milos is zwaar fitness!

Precies mijn punt.
Dorian is hardcore, Ronnie is hardcore, Milos is p*ssy:D
Milos is fitness?? kerel post dan snel even een foto want dan moet jij wel een echt monster zijn :eek: :eek: :eek: :eek:
laten we even kijken naar Milos' atleten, waarom horen zij allemaal bij de besten in de sport? door de p*ssy-fitness trainingen??? kerel stop met lullen en ga trainen, huge zijn met een 25%+ vet percentage kan iedereen, put your money where your mouth is en ga ook eens cutten!

Milos is fitness?? kerel post dan snel even een foto want dan moet jij wel een echt monster zijn :eek: :eek: :eek: :eek:
laten we even kijken naar Milos' atleten, waarom horen zij allemaal bij de besten in de sport? door de p*ssy-fitness trainingen??? kerel stop met lullen en ga trainen, huge zijn met een 25%+ vet percentage kan iedereen, put your money where your mouth is en ga ook eens cutten!

Hehe jij gaat een normaal persoon nu al met een prof vergelijken.
Ik heb het over zijn trainingssT.
Besten in de sport?
Niet omdat ze bij milos trainen hoor. Die scherpt hier en daar wat aan.

En zelfs Milos wilde bij de freaks horen. Vandaar zijn synthol gebruik wat bijna erg verkeerd is gelopen.

Idd ik kick op fysieken zoals Ruhl, Yates, Coleman.
Ik wil pure massa zien!
Niet dat ik de fysiek van een wheeler niet kan waarderen.

• Topic Starter Topic Starter
[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

noem jij dit fitness???

• Topic Starter Topic Starter
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is tog echt wel BB

Ach laten we elkaar niet gaan lopen afzeiken om niks

En nu ook nog serieus erop in gaan ook nog. Tuurlijk is hij een BB, maar met een beetje verstand begrijp je wat ik bedoel;)

Hehe jij gaat een normaal persoon nu al met een prof vergelijken.
Ik heb het over zijn trainingssT.
Besten in de sport?
Niet omdat ze bij milos trainen hoor. Die scherpt hier en daar wat aan.

En zelfs Milos wilde bij de freaks horen. Vandaar zijn synthol gebruik wat bijna erg verkeerd is gelopen.

Idd ik kick op fysieken zoals Ruhl, Yates, Coleman.
Ik wil pure massa zien!
Niet dat ik de fysiek van een wheeler niet kan waarderen.

als jij zo praat over een prof, is het niet onlogisch dat ik het vergelijk met jou trek, je kan kritiek geven over een pro op zijn fysiek, maar over zijn trainingsmethodes dat is gewoon BS tenzij je zelf op dat niveau staat of mensen begeleid op dat niveau punt!
het is niet voor niets dat atleten eens ze bij hem komen ineens vooruit schieten, denk maar eens aan luke wood bijvoorbeeld, een veelwinnaar zal ie nooit worden door zijn structuur maar bedenk eens ff wat ie geflikt heeft sinds milos zich is gaan moeien...

Als Milos zijn trainingen echt zo super goed en productief waren zou hij wel ergens een top atleet hebben. Kom nu niet aanzetten met Gustavo Badell want hij werd/word begeleid door Milos maar als je zijn trainingen ziet zie je dat hij regulieer BB sT traint.

Deze "Hardcore" trainingen zijn leuk als schok methode maar voor de rest denk ik niet echt dat je er meer mee opschiet dan gewoon zwaar trainen. Zwaar trainen zal op lange termijn denk beter voor jezelf en je CZS en je zal dat langer volhouden omat het niet zo mentaal belastend is.

Zolang de ECHTE toppers nog trainen oip de klassieke manier blijf ik dat ook doen. Niet dat ik zo super hardcore nu ben maar als ik elke dag zoals Milos zou moeten trainen zou ik heel snel er geen zin meer in hebben.

als jij zo praat over een prof, is het niet onlogisch dat ik het vergelijk met jou trek, je kan kritiek geven over een pro op zijn fysiek, maar over zijn trainingsmethodes dat is gewoon BS tenzij je zelf op dat niveau staat of mensen begeleid op dat niveau punt!
het is niet voor niets dat atleten eens ze bij hem komen ineens vooruit schieten, denk maar eens aan luke wood bijvoorbeeld, een veelwinnaar zal ie nooit worden door zijn structuur maar bedenk eens ff wat ie geflikt heeft sinds milos zich is gaan moeien...

Ik denk alleen dat dat niet door zijn ohh zo geweldige trainingsadvies komt hoor. Vergeet niet dat het voornamelijk zal zitten in het AAS/Slin met voedingadvies van Milos.

Dit zegt genoeg:D

Terug
Naar boven