Fitness Seller

Eddie 'the beast' Hall goes bodybuilding

Bezoekers in dit topic

Betere kuiten dan Mariusz
https%3A%2F%2Fs3-images.ladbible.com%2Fs3%2Fcontent%2F496a22416176540d879c1768591dc05b.jpg
 
Ja snap ik… vind hem er verder ook niet uit zien.

Maar zijn calves zijn wel goed. Zou je niet verwachten bij zo’n blubberlifter. Zie hem er niet voor aan elke training nog wat setjes calf raises mee te pakken lol.
Misschien door al die stones waar ie telkens op z'n tenen moet staan haha.

Nee volgens mij zijn kuiten, nog meer dan alle andere spiergroepen, echt genetisch. Ik zie in de gym regelmatig oude mensen met kuiten die net zo groot zijn als mijn armen, volle separatie er ook in. Zwaar jaloers dan. M'n kuiten zijn iets van 43 of 44 cm tegenover m'n armen 48+ :')
 
Misschien door al die stones waar ie telkens op z'n tenen moet staan haha.

Nee volgens mij zijn kuiten, nog meer dan alle andere spiergroepen, echt genetisch. Ik zie in de gym regelmatig oude mensen met kuiten die net zo groot zijn als mijn armen, volle separatie er ook in. Zwaar jaloers dan. M'n kuiten zijn iets van 43 of 44 cm tegenover m'n armen 48+ :')

Deels wel mee eens ja. Al moet ik zeggen dat mijn kuiten in principe net als elke andere bodypart groeien. Er was een tijd dat ik ze 5 keer per week deed na elke training en ik kreeg echt van iedereen complimenten dat ik dikke kuiten had. Toen die shit een beetje verwaarloosd omdat mijn coach me workouts van 2 uur liet doen met 9383936 oefeningen en sets waardoor ik echt geen zin meer had in kuiten na afloop en toen zijn ze ook vrij snel wat afgenomen in omvang.

Nu probeer ik de schade weer wat te herstellen.
 
Je was toch zo enthousiast over je coach?:roflol:
 
Je was toch zo enthousiast over je coach?:roflol:

Ben / was ik ook zeker.

Maar de trainingen waren wel gewoon dusdanig lang en exhausting dat ik daarna geen zin meer had in kuiten. Maar alles wat we deden werkte wel gewoon heel goed.

Als ik echt in prep zou zijn zou ik ze misschien op rustdagen trainen ofzo. Maar dan moet je wel tot op het bot gemotiveerd zijn lol.
 
Deels wel mee eens ja. Al moet ik zeggen dat mijn kuiten in principe net als elke andere bodypart groeien. Er was een tijd dat ik ze 5 keer per week deed na elke training en ik kreeg echt van iedereen complimenten dat ik dikke kuiten had. Toen die shit een beetje verwaarloosd omdat mijn coach me workouts van 2 uur liet doen met 9383936 oefeningen en sets waardoor ik echt geen zin meer had in kuiten na afloop en toen zijn ze ook vrij snel wat afgenomen in omvang.

Nu probeer ik de schade weer wat te herstellen.
Daadwerkelijk afgenomen of optisch afgenomen omdat de rest wel doorgroeide?
 
Deels wel mee eens ja. Al moet ik zeggen dat mijn kuiten in principe net als elke andere bodypart groeien. Er was een tijd dat ik ze 5 keer per week deed na elke training en ik kreeg echt van iedereen complimenten dat ik dikke kuiten had. Toen die shit een beetje verwaarloosd omdat mijn coach me workouts van 2 uur liet doen met 9383936 oefeningen en sets waardoor ik echt geen zin meer had in kuiten na afloop en toen zijn ze ook vrij snel wat afgenomen in omvang.

Nu probeer ik de schade weer wat te herstellen.
Oh ook eens hoor. Train ze idd ook elke training en nog 1x op rustdag als ik kuiten en abs doe. Dus 6 a 7x per 10 dagen. Ze groeien wel wat maar zullen nooit een sterk punt worden, betwijfel zelfs of ze ooit "oké" gaan zijn in mijn ogen haha. Maar ik snap je punt.
 
Kuiten zijn net zo genetisch als elke andere spiergroep alleen loop je de hele dag niet op je triceps.
 
The Beast Posing
 
die mongool wil gaan bulken tot de 200 kg


Christopher Mcdonald Lol GIF
 
Ja ik volg dit ook :). Hoop dat zijn vel beetje strak blijft. En dat ie inderdaad effe niet gaat bulken. Volgens mij trainde Eddie met iemand die dat belachelijk maakte voor zn neus. In zijn vlog. Maar hij lijkt zo koppig dat ie het wel gaat doen denk ik.
 
die mongool wil gaan bulken tot de 200 kg


Christopher Mcdonald Lol GIF
Screenshot_20230129-132125_YouTube.jpg

400lbs is ongeveer 180 kilo, maar alsnog een hele ongezonde keuze natuurlijk. Ik hoop niet dat de verrassing is dat ie wsm nog een keer gaat doen.
 

Zelfs Big Lenny heeft een betere taille. :emo:
 
video verwijdert, zat op iPhone en kon de bovenstaande video niet zien. blijkt dezelfde te zijn
 
Laatst bewerkt:
Verkapte kijk-mij-een-bril-nodig-hebben post.

:trollfacex:
 
Wat is de bedoeling eigenlijk? Een wedstrijd?
 
Back
Naar boven