ignition
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Dag allemaal,Na lang twijfelen heb ik besloten om ook maar een log te openen. Ik zal mij eerst even voorstellen: ik ben 21 en student in Leuven. Ik ben al een paar jaar geïnteresserd in bodybuilding, maar heb het nooit echt serieus aangepakt. De eerste jaren heb ik vaak 2 weken getraind om daarna maanden te stoppen, het terug voor 2 weken op te pakken en dan terug te stoppen. Ik ben van men 18de tot nu 5kg aangekomen, maar of dat door het bodybuilden komt betwijfel ik
. Ook trainde ik thuis wat niet echt optimaal is (zeker als je alleen maar 2 dumbbells hebt van elk 10kg en een multistation). Goed, nu ben ik van plan om het dit jaar serieuzer aan te pakken. Ik heb een abbonement voor de universiteitsgym hier in Leuven (univfit), waar ik nu 2-3 keer per week train (soms nog 1 keer thuis in het weekend). Voor degene die de univfit niet kennen: het is een echte k*tgym en dat is nog voorzichtig uitgedrukt. Geen barbels of powerrack (enkel een smith), weinig dumbbells die maar tot 30kg gaan, enorm druk, als je squat of deadlift kijken de meeste je aan alsof je een alien bent,... maar het is goedkoop. En aangezien ik nog een beginner ben, denk ik wel dat ik mij hier een tijdje mee kan bezighouden.
Stats:
Lengte: 1.90m
Gewicht: 78kg
Vetpercentage: Geen idee (10-15% denk ik)
Bench (smith): 7x49
Squat(smith): 5x49 (nog maar 2 keer gedaan, kan nog wel hoger)
Deadlift(ook smith): 5x39 (nog maar 1 keer gedaan, kan hoger)
Doelen
-90kg bij hetzelfde vetpercentage tegen juli volgend jaar (realistisch?)
-een powerrack+barbels+200kg schijven kopen
-kracht tegen juli:
BP:100kg
SQ:120kg
Deadlift:150kg