ignition
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 21
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
Man the **** up man.
Ga trainen
Ga uit
Pak bishes
WIN
Hehe ik weet het. Komt wel goed, ik denk gewoon te veel na.
Hitch vibe?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Man the **** up man.
Ga trainen
Ga uit
Pak bishes
WIN
je weegt na 1 jaare en 1 maand nog steeds zo zwaar TS?
. Toevallig een paar weken geleden terug begonnen.Trainen is op zich mijn eerste prioriteit niet. Is misschien een soort heiligschennis om dit te vermelden op een bb forum maar goed. Het is wel een middel om een deel van men doel te bereiken: mentaal alles een beetje op orde krijgen waardoor ik hopelijk ook iets minder geremd word in sociale situaties. Ook is het altijd nuttiger dan gewoon op je kamer te zitten dus het is een stap in de goeie richting.
Ik pak het nu ook redelijk chill aan. 2 à 3 keer in de week trainen, geen calorieën en macro's tellen maar wel gezond eten tot ik volzit. We zien wel wat het oplevert, het is in ieder geval leuk om een beetje bezig te zijn.
Ik geef wel toe dat ik me als een mietje heb gedragen het vorige jaar en echt niks aan men problemen gedaan heb. Was ook niet echt de bedoeling dat ik nog ging posten in dit topic maar iemand vroeg me hoe het met me ging dus heb ik maar geantwoord.
. Maar het is er wel een belangrijk onderdeel van. 3-4 keer knallen per week in de gym is echt niet iets dat zoveel tijd in beslag neemt. Nu ik ben wel van mening dat als je niet graag traint je er beter gewoon mee stopt want dan lukt het toch nooit. of niet zeg, als je die tijd gewoon getraind had was je nu een buffel geweest
Je denkt gewoon te veel naWat lul je man? Je bent gewoon een poesie en dat wil je toch veranderen??!!! Jezus
Trainen is ook verre van mijn leven. Maar het is er wel een belangrijk onderdeel van. 3-4 keer knallen per week in de gym is echt niet iets dat zoveel tijd in beslag neemt. Nu ik ben wel van mening dat als je niet graag traint je er beter gewoon mee stopt want dan lukt het toch nooit.
Snap ook niet goed dat je er geen tijd voor vindt als je toch niet uitgaat?
.Ik was al een jaar gestopt. Ik denk dat je in de war bent met de data, dit topic is van een jaar geleden.