MuscleMeat

Een nieuw leven

• Topic Starter Topic Starter
je weegt na 1 jaare en 1 maand nog steeds zo zwaar TS?

will_smith5.jpg

Je denkt gewoon te veel na??? Wat lul je man? Je bent gewoon een poesie en dat wil je toch veranderen??!!! Jezus

of niet zeg, als je die tijd gewoon getraind had was je nu een buffel geweest

Idd. Je had nu al redelijk buffed kunne zijn en chicks die je feenen. Je OP was veel belovend, maar helaas is er niks van gekomen.

Trainen is op zich mijn eerste prioriteit niet. Is misschien een soort heiligschennis om dit te vermelden op een bb forum maar goed. Het is wel een middel om een deel van men doel te bereiken: mentaal alles een beetje op orde krijgen waardoor ik hopelijk ook iets minder geremd word in sociale situaties. Ook is het altijd nuttiger dan gewoon op je kamer te zitten dus het is een stap in de goeie richting.

Ik pak het nu ook redelijk chill aan. 2 à 3 keer in de week trainen, geen calorieën en macro's tellen maar wel gezond eten tot ik volzit. We zien wel wat het oplevert, het is in ieder geval leuk om een beetje bezig te zijn.

Ik geef wel toe dat ik me als een mietje heb gedragen het vorige jaar en echt niks aan men problemen gedaan heb. Was ook niet echt de bedoeling dat ik nog ging posten in dit topic maar iemand vroeg me hoe het met me ging dus heb ik maar geantwoord.

Trainen is ook verre van mijn leven :). Maar het is er wel een belangrijk onderdeel van. 3-4 keer knallen per week in de gym is echt niet iets dat zoveel tijd in beslag neemt. Nu ik ben wel van mening dat als je niet graag traint je er beter gewoon mee stopt want dan lukt het toch nooit.

Snap ook niet goed dat je er geen tijd voor vindt als je toch niet uitgaat?

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 21:51 ----------

of niet zeg, als je die tijd gewoon getraind had was je nu een buffel geweest

+1, rekening houdende met het niet uitgaan kon hij echt alles op trainen en studeren gezet hebben imo.

• Topic Starter Topic Starter
Je denkt gewoon te veel na??? Wat lul je man? Je bent gewoon een poesie en dat wil je toch veranderen??!!! Jezus

Nah, ik ben niet echt een p*ssy, alleen als ik met mensen moet praten moet ik eerst los komen en ik heb moeite om echt een band te creëren met mensen. Op andere gebieden ben ik eigenlijk totaal geen p*ssy: ik was bij sport altijd bij de beste van de klas, was altijd de eerste om 'extremere' dingen op fysiek vlak uit te proberen en als iemand fysiek ruzie zoekt sla ik gewoon terug. Alleen in sociale situaties ben ik een p*ssy door te weinig zelfvertrouwen.

Ik bedoel met te veel na te denken dat ik altijd mijn woorden wik en weeg voor ik iets zeg en dus altijd geremd over kom en mensen zich dan niet snel op hun gemak bij mij voelen. Ook bij het dansen ofzo denk ik gewoon te veel na over wat andere mensen dan mij van mij zullen denken. Om één of andere reden is het heel moeilijk om die mindset te veranderen.

Trainen is ook verre van mijn leven :). Maar het is er wel een belangrijk onderdeel van. 3-4 keer knallen per week in de gym is echt niet iets dat zoveel tijd in beslag neemt. Nu ik ben wel van mening dat als je niet graag traint je er beter gewoon mee stopt want dan lukt het toch nooit.

Snap ook niet goed dat je er geen tijd voor vindt als je toch niet uitgaat?

Ik heb ook nergens gezegd dat ik geen tijd vind. Zelfs als je uitgaat heb je toch meer als genoeg tijd om te trainen? Ik ben gewoon lui en het zit mentaal al een paar jaar niet goed waardoor ik de motivatie niet vind. Je kan het zien als een soort van depressie. Verder ben ik 's avonds wel regelmatig weg met vrienden van vroeger, maar niet naar fuiven, meer op café gaan of cinema.

Maar goed, ik ga nu stoppen met zagen. Die opmerkingen van 'je had nu een buffel kunnen zijn' enzo heb ik trouwens niet veel aan, weet ik zelf ook wel (al is het niet echt mijn doel meer om buffel te worden). En fransie mag ook iets minder agressief gaan doen, die testosteron zal hem anders wel van pas komen bij het trainen ;).

Ik was al een jaar gestopt ;). Ik denk dat je in de war bent met de data, dit topic is van een jaar geleden.

gooi er een slotje op, je hebt geen toewijding, geen motivatie geen discipline je gym is waardeloos en je voeding zal ook niet veel beter zijn en en en en.... fitness forum evt proberen hier kom je al helemaal niet tot je recht.

Terug
Naar boven