XXL Nutrition

Een nieuw leven

Hehe thx, die stats zijn wel op de smith dus ik denk dat dat wel iets makkelijker is.

Idd, wat een gruwel :p
Als je met wordt vervolgd de trainingen bedoelt, dan ja. Als je sappige verhalen wil horen met de dame in kwestie in de hoofdrol, dan moet ik je teleur stellen.

Wat interesseren mij die bitches man, die heb ik zelf genoeg :fluit:...
J/k, bedoel de trainingen natuurlijk :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
Wat interesseren mij die bitches man, die heb ik zelf genoeg :fluit:...
J/k, bedoel de trainingen natuurlijk :thumbup:
Tips? Nah, ik zal morgen mijn leven maar is gaan wagen om bij de gym te raken. Het moet maar. Goed vroeg gaan dan is er het minste volk. Thanks voor de motivatie, ik voel me toch altijd wat meer gemotiveerd als ik weet dat mensen trainingen van mij verwachten :)

Ok, slight problem. Ik heb juist in mijn kast gekeken en geen sport t-shirt te bekennen. De enige die ik heb heb ik afgelopen dagen gebruikt om de lokale vliegenpopulatie uit te dunnen (geen vliegenmepper op kot). Zeker een stuk of 20 vliegen (soort van plaag hier op mijn kot precies ??? weet niet waar ze vandaan komen) waarvan ik op een nogal groot deel een beetje woest heb geslagen waardoor ze over het raam waren uitgesmeerd. Lijkt me niet echt fris om hierin te gaan trainen? Is wel hardcore natuurlijk met dat vliegenbloed op je shirt :o.

Vandaag eindelijk nog eens getraind. Het was niet echt een toptraining maar ik heb het rustig aan gedaan omdat het zo lang geleden was.

dumbbell curl
3*8*10
soort van bench press terwijl je zit op een machien
3*8*40
seated cable row
3*8*35
leg press
3*8*85
buikspieren had ik geen zin in. Vanaf maandag weer fatsoenlijk. Hoewel het dan ook weer druk wordt... Maar ja ff doorbijten totdat de examenperiode begint en dan is het feest.

Nog altijd hetzelfde eigenlijk, ik was al bijna vergeten dat dit topic bestond. Het enige doel dat ik gehaald heb is mijn diploma. Wel geen onderscheiding maar kom. Voor de rest is er nog veel werk aan de winkel het volgende jaar. Mijn grootste probleem nu is mijn luiheid denk ik. Ik zit hele dagen voor de computer en heb bijna nooit zin om iets te ondernemen. Slaap 9-10u per dag hehe. Ik ben de laatste weken wel terug een beetje aan het trainen na het hele jaar niks gedaan te hebben, maar ik doe het rustig aan en ga nu 2 keer in de week. Stats zijn nog hetzelfde als op de eerste pagina. Ik word gelukkig niet moddervet van dagenlang stil te zitten en te eten :).

Bedankt voor de interesse! Dit topic weerzien geeft me het besef dat ik nog maar eens een serieuze poging moet doen om te veranderen. ff zoeken naar tips om minder lui te worden.

een leven is toch overrated.

Je bp van 49 kg verhogen naar 100 kg in een paar maandjes?? Wat ga je erbij gebruiken??

---------- Post toegevoegd Tue 27 Dec 2011 om 18:23 ----------

Nog altijd hetzelfde eigenlijk, ik was al bijna vergeten dat dit topic bestond. Het enige doel dat ik gehaald heb is mijn diploma. Wel geen onderscheiding maar kom. Voor de rest is er nog veel werk aan de winkel het volgende jaar. Mijn grootste probleem nu is mijn luiheid denk ik. Ik zit hele dagen voor de computer en heb bijna nooit zin om iets te ondernemen. Slaap 9-10u per dag hehe. Ik ben de laatste weken wel terug een beetje aan het trainen na het hele jaar niks gedaan te hebben, maar ik doe het rustig aan en ga nu 2 keer in de week. Stats zijn nog hetzelfde als op de eerste pagina. Ik word gelukkig niet moddervet van dagenlang stil te zitten en te eten :).

Bedankt voor de interesse! Dit topic weerzien geeft me het besef dat ik nog maar eens een serieuze poging moet doen om te veranderen. ff zoeken naar tips om minder lui te worden.

alweer gestopt? volg je niet meer, zinloos.

Beginpost zag er nochtans veelbelovend uit. Velen komen hier uit eenzelfde straatje :). Het is maar hoe hard je het wil en hoeveel plezier je haalt uit trainen. Zou eerst en vooral een deftige gym zoeken.

Kansloos topic dit, als je niet eens in het begin trainingen post.

Beginpost zag er nochtans veelbelovend uit. Velen komen hier uit eenzelfde straatje :). Het is maar hoe hard je het wil en hoeveel plezier je haalt uit trainen. Zou eerst en vooral een deftige gym zoeken.

Trainen is op zich mijn eerste prioriteit niet. Is misschien een soort heiligschennis om dit te vermelden op een bb forum maar goed. Het is wel een middel om een deel van men doel te bereiken: mentaal alles een beetje op orde krijgen waardoor ik hopelijk ook iets minder geremd word in sociale situaties. Ook is het altijd nuttiger dan gewoon op je kamer te zitten dus het is een stap in de goeie richting.

Ik pak het nu ook redelijk chill aan. 2 à 3 keer in de week trainen, geen calorieën en macro's tellen maar wel gezond eten tot ik volzit. We zien wel wat het oplevert, het is in ieder geval leuk om een beetje bezig te zijn.

Ik geef wel toe dat ik me als een mietje heb gedragen het vorige jaar en echt niks aan men problemen gedaan heb. Was ook niet echt de bedoeling dat ik nog ging posten in dit topic maar iemand vroeg me hoe het met me ging dus heb ik maar geantwoord.

Je moet inderdaad gewoon ff stoppen met b**chen.

al gedoet ?

Man the **** up man.

Ga trainen
Ga uit
Pak bishes

WIN

you got money ?

voel een Hitch vibe opkomen

Terug
Naar boven