Fitness Seller

Een nieuwe sport in ontwikkeling

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb ook geen truck in mijn tuin staan.
Het is wel te oefenen met een auto (heb je wel een tuig nodig) door deze een beetje op de handrem te zetten of een heuvel op te trekken.
Of een touwtje om een stang binden en deze tussen je benen naar voren te slepen. Ben je na 5/6 meter helemaal kapot. (100-180kg);)

Het was ook maar een voorbeeld.:D

haha wat een idee..

Niet alles is serieus bedoeld, maar deze wel.;) Ik loop wel eens met rekverbanden om mijn middel en dan lopen maar. Leuk effect, want je trekt en wordt weer teruggetrokken. Heel veel mensen komen dan hun huis uit om te zien wat je aan het doen bent.
Ik kwam tot 15km/u volgens mijn vrouw. (zet wel iemand achter het stuur):D:D:D

:D

Lees dat je weer wat leuks aan het verzinnen bent dumba?:D

Wel eens in mul zand gesprint, met een bungee rope om je middel, om een stok in het zand te planten en de afstand te meten:D

Koffie dumba?:p

Je krijgt van mij een lekker bakkie koffie in ruil voor 2 Karmapuntjes:D
Dan heb ik er 200;)
Zelf ook maar een koffie. Die rope moet ik eens proberen.;)

hmmm Karma moet je te goed houden...Ik MAG jou geen karma geven haha

Die rope is gaaf...zorg wel voor een harnas met klitteband en laat vooral niemand achter je staan.

Het moesten smilies zijn. Morgen spannend dagje. Laatste dag 37 jaar jong;). Morgen even de nieuwe sport uittesten.:D

Ik heb ook een sport bedacht!

Je gaat eerst 500 meter schaatsen. Dan speel je een potje schaak. Als je terugkomt moet je 500 meter zwemmen en dan een pot jeu des boules! Wat denken jullie?!?!

M.A.W: Een paar disciplines achter elkaar maken nog geen nieuwe sport.

Het heeft al een naam: is het dan geen nieuwe sport??? Dus de tienkamp,tri-athlon,duathlon in atletiek is geen sport? Ik ben de website al aan het maken, maar goed...je mag van mij zo reageren (geen problemen mee) en dan neem ik ook aan dat je niet meedoet de 1e keer.;)
De naam is btw powerrunning.:D

Ik heb ook een sport bedacht!

Je gaat eerst 500 meter schaatsen. Dan speel je een potje schaak. Als je terugkomt moet je 500 meter zwemmen en dan een pot jeu des boules! Wat denken jullie?!?!

M.A.W: Een paar disciplines achter elkaar maken nog geen nieuwe sport.
Hoe gaat deze sport heten???:D:D:D

hehe je begrijpt me verkeerd :) Een nieuwe sport is wat mij betreft echt een nieuw spel bedenken. Wat je nu doet is vast enorm leuk en spannend, geloof ik echt, maar het is geen nieuwe sport. En een triatlon is wat mij betreft inderdaad gewoon lopen, zwemmen en fietsen.

Ik vind het een leuk idee, maar er bestaan al enorm veel van dit soort dingen. Zoals jij het beschrijft is het eigenlijk een lichte strongman-wedstrijd met een zwaar conditie-element.

Kijk eens naar survivalrunning, dat is een erg vergelijkbaar concept: je loopt een parcours en onderweg moet je door een touwenparcours, met boomstammen slepen, over een muur klimmen, boogschieten, boomstam hakken, etc.
http://www.survivalbond.nl/

Op de Arnold Classic heb je elk jaar de Arnold Pump & Run, waar je je lichaamsgewicht moet benchpressen en dan 5km moet lopen.
[Link niet meer beschikbaar]

En bij Crossfit trainen ze dagelijks op een manier die jij beschrijft. dit is een typische training voor hen:

"Helen"
Three rounds for time:
Run 400 meters
1 1/2 pood Kettlebell X 21 swings (or 55 pound dumbbell swing)
12 Pull-ups
http://crossfit.com/

Ook bij Gym Jones trainen ze volgens hetzelfde concept:
http://www.gymjones.com/schedule.php

Ik zeg niet dat je je idee meteen moet opbergen, maar je zult wel met goede ideeën moeten komen om dit aantrekkelijk en origineel genoeg te maken om deelnemers te vinden.

En pm ff een mod als je dit wil verplaatsen.

moet je wel veel vrachtwagens hebben lijkt me.

Verplaatsen naar ander topic

Ik heb net voor de 1e x powerrunning gedaan en zal dit gaan schrijven bij het Sterkste Man/Powerlifting/Gewichthef topic. Was wel heel gaaf.:D;)

powerruning lijkt me vet :D

Leeft u nog?

Terug
Naar boven