AndroidHealthClinic

Een tweede baan als standaard of bezuinigingen?

Peiling Peiling Hoe ga jij om met je huidige financiële situatie?

• Totaal stemmers
    21
25 jaar zo sober mogelijk leven.. Zullen je kinderen leuk vinden.

Investeren is natuurlijk goed maar dit lijkt mij weer de andere kant van het spectrum. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Hey ieder zn ding. Niemand komt hier iets te kort.
En idd je moet jezelf niet te zielig vinden anders werk je tot je 67e👍

Hey ieder zn ding. Niemand komt hier iets te kort.
En idd je moet jezelf niet te zielig vinden anders werk je tot je 67e👍
Blijf het ook wel doen to langer ook als ik zou oud mag worden. Doe qua fysiek werk toch niks zwaars, als je trainen niet meetelt. heb geen baas, niks. als de BTC lekker blijft schommelen vind ik het best

Met 'zo sober mogelijk' ging ik uit van brood zonder beleg, geen vakanties, geen uitjes, etc.
Zo sober mogelijk is voor mij: zonder impulsaankopen/uitgaven.
Buiten de 1250euro die ik maandelijks investeer(gemiddeld per maand over een jaar bekeken dus incl alle extra inleg) heb ik nog 750 om zo te spenderen buiten alle vaste en variabele lasten dus dat zit wel snor

Blijf het ook wel doen to langer ook als ik zou oud mag worden. Doe qua fysiek werk toch niks zwaars, als je trainen niet meetelt. heb geen baas, niks. als de BTC lekker blijft schommelen vind ik het best
Laat ik het anders stellen, ik wil nergens meer toe verplicht zijn op mn 55e/60e.

Heb geleefd, gefeest en alle kutzooi gedaan die je maar kan bedenken en nu is het tijd om te knallen👍

Btc gebruik ik om extra aandelen te kunnen kopen (lees jumpstart voor mn portfolio) en heb een exitplan gemaakt afgelopen week en ben dan van plan om een 0.2 bitcoin voor hele lange tijd aan te houden en de rest verkoop ik en verder hoef ik niks meer met crypto van doen te hebben als mn exitplan is afgerond en ik mijn doelstellingen heb behaald, daarna ga ik verder met aandelen/goud en andere assets. Behalve die 0.2 btc. Die blijf ik tot minimaal 2030 aanhouden.

25 jaar zo sober mogelijk leven.. Zullen je kinderen leuk vinden.

Investeren is natuurlijk goed maar dit lijkt mij weer de andere kant van het spectrum. Maar ieder zijn ding natuurlijk
Nee, dit is gezellig.

“Wekelijks en maandelijks evalueren we hoe alles gegaan is en wat er beter moet en kan.
Elke beleggingsinleg word genoteerd en geëvalueerd. We werken met maanddoelen/jaardoelen/5 jaardoelen met evaluatiemomenten die vooraf zijn vastgelegd.”

Zo sober mogelijk is voor mij: zonder impulsaankopen/uitgaven.
Buiten de 1250euro die ik maandelijks investeer(gemiddeld per maand over een jaar bekeken dus incl alle extra inleg) heb ik nog 750 om zo te spenderen buiten alle vaste en variabele lasten dus dat zit wel snor

Hoooooold up.
200 euro boodschappen per week.
2000 euro per maand aan investeringen en over na vaste lasten en variabele lasten?

Je bent kapot rijk volgens mij :roflol:
Niks mis mee, absoluut niet! Alleen is het topic dan niet super relevant voor jou :o

Hoooooold up.
2000 euro per maand aan investeringen en over na vaste lasten en variabele lasten?

Niks mis mee, absoluut niet! Alleen is het topic dan niet super relevant voor jou :o
1250 investeren.
750 vrij uit te geven
190 euro boodschappen per week.

Dat is niet rijk zijn maar prioriteiten.

Dus weet niet waar je die 2000 vandaan haalt eigenlijk.

Nee, dit is gezellig.

“Wekelijks en maandelijks evalueren we hoe alles gegaan is en wat er beter moet en kan.
Elke beleggingsinleg word genoteerd en geëvalueerd. We werken met maanddoelen/jaardoelen/5 jaardoelen met evaluatiemomenten die vooraf zijn vastgelegd.”
Wat bedoel je hiermee?

Hoooooold up.

Vaste lasten zijn nog geen 1500 euro bij ons.... we doen het aardig netjes idd en dat lukt ons door opofferingen en discipline en niet zeiken maar knallen.

Dat zei ik ook niet he. Ik zei 2000 om te investeren EN OVER (dus vrij spenderen).

Het is totaal 2000 euro die je kunt besteden aan dingen die niet vaste of variabele lasten zijn.
Dat noem ik rijk :roflol:
Als je dat rijk vind dan ligt de standaard niet zo hoog bij jou, no offence maar ik heb nog steeds het gevoel dat ik meer moet doen als nu.

En ik werk er de uren ook naar🫠

Terug
Naar boven