Beuntje komt om z'n leuntjeBen maar gaan bijbeunen bij een kliniek voor AAS-gebruikers.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beuntje komt om z'n leuntjeBen maar gaan bijbeunen bij een kliniek voor AAS-gebruikers.

Hier is het ook zo wel een beetje. Ik heb ook onderhandeld over mijn loon maar denk wel dat ik er iets meer had kunnen krijgen maar zat na 3 gesprekken toch al op een kleine 20% meer dan vorige job. Nu ik had toegezegd omdat ik elk jaar doelstellingen moet halen. Ik ging ervan uit dat die doelstellingen er waren om oa mijn loon te bespreken, blijkt dit niet te zijn. Het loon wat ik heb afgesproken, is zogenaamd het loon dat ik voor altijd zal hebben (indexsprongen en algemene loonsstijgingen wel natuurlijk). Maar heb wel al gehoord dat je gewoon 'om de zoveel tijd het gesprek eens moet aangaan' voor je loon. Moet je natuurlijk wel kunnen bewijzen dat je goed bezig bent voor loonsopslagWat bij ons alleen wel vreemd is, zodra je binnen bent heb je op geen enkel moment ruimte om te onderhandelen over je salaris. Zo is er bijna twee jaar geleden een 60 jarige met veel ervaring en kwaliteiten aangenomen, die zit helemaal onderin zijn loonschaal en verdient dus het minste van allemaal en daar heeft hij het maar mee te doen.

Ik help jou weer aan klanten. Bijna al mijn klanten krijgen steeds van jou feedback op hun bloedwaarden.Ben maar gaan bijbeunen bij een kliniek voor AAS-gebruikers.

Ergens wel gelijk, die persoon kwam bij een start-up vandaan waar de stekker uitgetrokken is, dus hij zat om werk verlegen. Maar er werd gezocht naar iemand met best specifieke kennis en ervaring die we misten in de groep en hij was precies wat we zochten en in het begin was hij goed gemotiveerd om nog een paar jaar tot zijn pensioen hier zijn kennis te delen en kunde over te dragen. Als je er dan achter komt dat je onderaan in de schaal bent aangenomen (het is de best betalende in der regio en sector dus hij dacht een goed salaris te hebben onderhandeld) en 95% van je collega’s 1,5 keer zoveel verdienen (bijna iedereen zit op zijn max) dan verdwijnt de motivatie wel snel als je niet wat sneller in salaris kunt stijgen.Dat is toch ook zijn eigen verdienste dan in een nog altijd zeer krappe arbeidsmarkt had hij wellicht beter kunnen weten. Of meneer zat op dergelijke wijze om een baan verlegen dat hij er blij mee was/is?
Dan vertrek je toch gewoon weer? Als ik hem was zou ik rondsolliciteren.Ergens wel gelijk, die persoon kwam bij een start-up vandaan waar de stekker uitgetrokken is, dus hij zat om werk verlegen. Maar er werd gezocht naar iemand met best specifieke kennis en ervaring die we misten in de groep en hij was precies wat we zochten en in het begin was hij goed gemotiveerd om nog een paar jaar tot zijn pensioen hier zijn kennis te delen en kunde over te dragen. Als je er dan achter komt dat je onderaan in de schaal bent aangenomen en 95% van je collega’s 1,5 keer zoveel verdienen (bijna iedereen zit op zijn max) dan verdwijnt de motivatie wel snel als je niet wat sneller in salaris kunt stijgen.
Zie mijn toevoeging, het is de best betalende in der regio en sector en daarnaast ziet hij nu ook wel in dat hij met een paar uurtjes werken per dag ook wel wegkomt.Dan vertrek je toch gewoon weer? Als ik hem was zou ik rondsolliciteren.

Zie mijn toevoeging, het is de best betalende in der regio en sector en daarnaast ziet hij nu ook wel in dat hij met een paar uurtjes werken per dag ook wel wegkomt.![]()
Ja, maar als je 60 bent is het wel lastig solliciteren lijkt mij.Wat heb je eraan om het laagste salaris te krijgen bij de best betalende in de sector/regio. Dan ben je waarschijnlijk beter af met een hoger salaris bij een iets minder betalende in de regio/sector.
Ja, maar als je 60 bent is het wel lastig solliciteren lijkt mij.
Ja, maar dat zegt ook weer niet zoveel.

Zeg het tegen mijn collega's.

You 're funny

Dat zou ik minstens even demotiverend vinden als dat salaris.Ja, maar dat zegt ook weer niet zoveel.
We zochten iemand met o.a. leidinggevende ervaring die niet als leidinggevende aan de slag wilde, maar "gewoon" als engineer en de leiding af en toe bijstaat met advies, maar er is nog nooit iets met zijn advies gedaan.![]()

Tenzij de man de tijd tot zijn pensioen wil uitzitten, en niets meer dan dat.Wat heb je eraan om het laagste salaris te krijgen bij de best betalende in de sector/regio. Dan ben je waarschijnlijk beter af met een hoger salaris bij een iets minder betalende in de regio/sector.