XXL Nutrition

Eerste kuur: Dbol + Test e (Logboek)

Damn, mooi resultaat man!

Onderarmen ook flink gegroeid. Kop ook dikker geworden of lijkt dat maar zo op de foto?

• Topic Starter Topic Starter
Op de foto's ook te zien indd, zag er eerst veel droger uit.
Haha, ja met die dikkere kop heb je inderdaad gelijk. Het was telkens zo als ik iets hoger in m'n zout ging zitten dat m'n gezicht dan gelijk voller werd (en de dag erna was het weer weg).
Bedankt allemaal voor de leuke reacties :)!

Haha ik ken dat man, ik zie het vooral aan me enkels. Als ik een cheatmeal eet zie ik het dezelfde avond aan de lijnen van me sokken die ik dan in me enkels heb staan [emoji5]
Als ik clean eet heb ik nergens last van.

Persoonlijk vind ik een kickstart niet nodig. Denk dat het weinig bijdraagt tov de rest van de kuur imo.
Je kan ook kiezen om te beginnen op 375mg per week, heb ik ook gedaan en ben toch nog opgehoogd :p

Ik vind orals pre workout wel lekker trainen, neem bijv dbol 3 op 2 af voor 8 weken 1 uur voor het sporten

hoe zag je voeding eruit? goed resultaat

hoe zag je voeding eruit? goed resultaat
Hee Mucci, ik heb op de eerste pagina een foto geplaatst van het voeding schema dat ik heb gehanteerd tijdens de kuur (ik hoop dat je 't kan lezen).
Daarnaast hebben mijn coach en ik een aantal aanpassingen gemaakt na mate ik zwaarder werd. Tijdens de kuur ging het eerst aardig hard met mijn
vet percentage op een gegeven moment zat ik rond de 10% wat veel te laag was voor het doel (rond de 12% voor het massa dieet).
De 11e zet week hebben wij expres de carbs/eiwitten verdubbeld om de spieren een "oprekking" te geven.
Begin laatste week was ik s'ochtends 111 kilo op m'n max. Daarnaast één keer in de week een cheatdag(deel) van 12.00 tot 15.00.

Groetjes!

Hee Mucci, ik heb op de eerste pagina een foto geplaatst van het voeding schema dat ik heb gehanteerd tijdens de kuur (ik hoop dat je 't kan lezen).
Daarnaast hebben mijn coach en ik een aantal aanpassingen gemaakt na mate ik zwaarder werd. Tijdens de kuur ging het eerst aardig hard met mijn
vet percentage op een gegeven moment zat ik rond de 10% wat veel te laag was voor het doel (rond de 12% voor het massa dieet).
De 11e zet week hebben wij expres de carbs/eiwitten verdubbeld om de spieren een "oprekking" te geven.
Begin laatste week was ik s'ochtends 111 kilo op m'n max. Daarnaast één keer in de week een cheatdag(deel) van 12.00 tot 15.00.

Groetjes!
nee kan het niet lezen daarmee :p best wel aardig resultaat
wat zijn de toekomst plannen?

Op de rechtse foto voor je kuur sta je precies wel veel droger dan op de linkse, maar rechts duidelijk meer volume en mooi vol. In ieder geval een mooi resultaat.

nee kan het niet lezen daarmee :p best wel aardig resultaat
wat zijn de toekomst plannen?
Dankje haha, jammer dat het niet goed leesbaar is wellicht maak ik binnenkort een nieuwe foto van het bestand (dan link ik je wel even).
Toekomst plannen zijn in oktober mijn eerste wedstrijd draaien. Ik weet nog niet zo goed of ik men's physique moet gaan doen of meedoen met de junioren BB.
want de jongens van bodybuilding hebben echt op mijn leeftijd al meerdere kuren gedaan en zijn al en stuk groter :/.

Hee iedereen! ik ben ondertussen 13 dagen in mijn nakuur en ben van de 11kg die gewonnen is 2 afgevallen. Ik ben ondertussen 1% droger dan twee weken geleden en begin te merken dat alles wat beter zichtbaar word (ook m'n dikke vochtkop haha).

Ik had nog wel een vraagje aan jullie: mijn coach zegt dat twee weken nakuur 20mg tamoxiven per dag voldoende is, is dat waar? of liever toch langer?

thnx! :)

Hee iedereen! ik ben ondertussen 13 dagen in mijn nakuur en ben van de 11kg die gewonnen is 2 afgevallen. Ik ben ondertussen 1% droger dan twee weken geleden en begin te merken dat alles wat beter zichtbaar word (ook m'n dikke vochtkop haha).

Ik had nog wel een vraagje aan jullie: mijn coach zegt dat twee weken nakuur 20mg tamoxiven per dag voldoende is, is dat waar? of liever toch langer?

ik heb 9 weken met 500mg test gekuurd en heb mn nakuur toch 3weken aangehouden op 20mg
al twijfel ik zelf om het nog een weekje langer te nemen

ik heb 9 weken met 500mg test gekuurd en heb mn nakuur toch 3weken aangehouden op 20mg
al twijfel ik zelf om het nog een weekje langer te nemen
Ah, oke dus toch liever wel iets langer dan 2 weken? Want wat voor gevolgen kan het anders hebben? Thnx bro

2 weken nolva op 20 mg is voldoende. Nolva heeft een halfwaardetijd van 7 dagen waardoor het nog 2-3 weken doorwerkt.

Terug
Naar boven