Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, veel vocht dusOnderarmen ook flink gegroeid. Kop ook dikker geworden of lijkt dat maar zo op de foto?

Op de foto's ook te zien indd, zag er eerst veel droger uit.
Haha, ja met die dikkere kop heb je inderdaad gelijk. Het was telkens zo als ik iets hoger in m'n zout ging zitten dat m'n gezicht dan gelijk voller werd (en de dag erna was het weer weg).Op de foto's ook te zien indd, zag er eerst veel droger uit.
!Persoonlijk vind ik een kickstart niet nodig. Denk dat het weinig bijdraagt tov de rest van de kuur imo.
Je kan ook kiezen om te beginnen op 375mg per week, heb ik ook gedaan en ben toch nog opgehoogd![]()
Hee Mucci, ik heb op de eerste pagina een foto geplaatst van het voeding schema dat ik heb gehanteerd tijdens de kuur (ik hoop dat je 't kan lezen).
nee kan het niet lezen daarmeeHee Mucci, ik heb op de eerste pagina een foto geplaatst van het voeding schema dat ik heb gehanteerd tijdens de kuur (ik hoop dat je 't kan lezen).
Daarnaast hebben mijn coach en ik een aantal aanpassingen gemaakt na mate ik zwaarder werd. Tijdens de kuur ging het eerst aardig hard met mijn
vet percentage op een gegeven moment zat ik rond de 10% wat veel te laag was voor het doel (rond de 12% voor het massa dieet).
De 11e zet week hebben wij expres de carbs/eiwitten verdubbeld om de spieren een "oprekking" te geven.
Begin laatste week was ik s'ochtends 111 kilo op m'n max. Daarnaast één keer in de week een cheatdag(deel) van 12.00 tot 15.00.
Groetjes!
best wel aardig resultaatDankje haha, jammer dat het niet goed leesbaar is wellicht maak ik binnenkort een nieuwe foto van het bestand (dan link ik je wel even).nee kan het niet lezen daarmeebest wel aardig resultaat
wat zijn de toekomst plannen?
Thnx
ik denk dat het best goed ging omdat 't mijn eerste kuur was en de voeding wel goed zat. Altans ik heb er ook niet heel veel verstand van hoor haha.Thnxik denk dat het best goed ging omdat 't mijn eerste kuur was en de voeding wel goed zat. Altans ik heb er ook niet heel veel verstand van hoor haha.

ik heb 9 weken met 500mg test gekuurd en heb mn nakuur toch 3weken aangehouden op 20mgHee iedereen! ik ben ondertussen 13 dagen in mijn nakuur en ben van de 11kg die gewonnen is 2 afgevallen. Ik ben ondertussen 1% droger dan twee weken geleden en begin te merken dat alles wat beter zichtbaar word (ook m'n dikke vochtkop haha).
Ik had nog wel een vraagje aan jullie: mijn coach zegt dat twee weken nakuur 20mg tamoxiven per dag voldoende is, is dat waar? of liever toch langer?
thnx!![]()
Ah, oke dus toch liever wel iets langer dan 2 weken? Want wat voor gevolgen kan het anders hebben? Thnx broik heb 9 weken met 500mg test gekuurd en heb mn nakuur toch 3weken aangehouden op 20mg
al twijfel ik zelf om het nog een weekje langer te nemen
2 weken nolva op 20 mg is voldoende. Nolva heeft een halfwaardetijd van 7 dagen waardoor het nog 2-3 weken doorwerkt.Hee iedereen! ik ben ondertussen 13 dagen in mijn nakuur en ben van de 11kg die gewonnen is 2 afgevallen. Ik ben ondertussen 1% droger dan twee weken geleden en begin te merken dat alles wat beter zichtbaar word (ook m'n dikke vochtkop haha).
Ik had nog wel een vraagje aan jullie: mijn coach zegt dat twee weken nakuur 20mg tamoxiven per dag voldoende is, is dat waar? of liever toch langer?
thnx!![]()
better safe than sorryAh, oke dus toch liever wel iets langer dan 2 weken? Want wat voor gevolgen kan het anders hebben? Thnx bro