AndroidHealthClinic

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

• Topic Starter Topic Starter
Jonas1985 zei:
Alo worf, herrinner je me nog? Zoniet dan zie ik je maandag wel weer. :) Suc6 met je kuur, dit is gelijk een terugvindpost voor mij :)

Kerel,

Tof om te zien dat je post.. maandag ben ik aan het werk, dus ben genoodzaakt overdag te trainen. Pas donderdagavond ben ik er weer..

he dokter worf! mooie kuur heb je man, niet te zwaar. ik kan wel zien dat je verstand hebt. veel succes!!

Dr. Worf zei:
Ik heb vandaag (na 5 dagen) weer een injectie gezet. Ik heb dit gedaan om iets eerder op mijn spiegel te komen. Misschien blijf ik wel 10 weken lang elke 5 dagen injecteren om op een iets hogere en stabielere bloedwaardes uit te komen!

verstandig.

meest ideaal; elke 5e dag.

vergeet niet 2 viallletjes bij te bestellen dan, want dan ga je te kort komen.

PS; wacht maar tot die gluteus wat massa gaat pakken richting het einde van je kuur, dan is het pas lekker om die spuit erin te voelen.

Die maat van mij wist niet wat ie zag de laatste paar weken van m'n lichte kuurtje;
die gluteus was 2 x zo groot geworden.

(geen bijdehante opmerkingen, ik ben 1000 % hetero, of die maat van mij het ook is weet ik niet zeker, maar het enige wat mijn kontje in gaat is een 0,8 * 40 naald:D )

Loo zei:
verstandig.

meest ideaal; elke 5e dag.

vergeet niet 2 viallletjes bij te bestellen dan, want dan ga je te kort komen.

PS; wacht maar tot die gluteus wat massa gaat pakken richting het einde van je kuur, dan is het pas lekker om die spuit erin te voelen.

Die maat van mij wist niet wat ie zag de laatste paar weken van m'n lichte kuurtje;
die gluteus was 2 x zo groot geworden.

(geen bijdehante opmerkingen, ik ben 1000 % hetero, of die maat van mij het ook is weet ik niet zeker, maar het enige wat mijn kontje in gaat is een 0,8 * 40 naald:D )

Ik ga idd nog even 2 viallen bij bestellen, ik vraag me alleen af wanneer ik de massa/kracht toename echt ga bemerken..

tja dat heb je zonder kickstrart vanaf week 3 zullen de lange esters wel beginnen knallen ;)

Voel je al een toegenomen agressie of verhoogd libido?

keep us posted

Ik merk geen verhoogd libido. Wel voel ik me enorm prikkelbaar!

libido verhoging is ook niet bij iedereen gelijk.
sommigen onder ons voelen zich echtniet opeens van de een of andere dag vies geil.
prikkelbaarheid zou er wel eens op kunnen duiden dat de test los is :)

ja, ik ga dit duidelijk maar even in de gaten houden. Vind het heel erg interessant. Ook wel lekker dat je die 1,1 kg al na de eerste week duidelijk kon zien :D Ben benieuwd wanneer de super powers zich laten zien :P

Week 2.

Gister precies 2 weken sinds de eerste injectie, dus na het opstaan lekker naar de wc en daarna de weegschaal op. Het resultaat was magertjes.. +0,5kg wat het totaal van 2 weken nu +1,6kg maakt!

Uiteraard weet ik dat het nog zeker 2 weken duurd voordat echt alles goed ingekickt is en dan pas de echte resultaten gaan komen, maar toch hoop je stiekem meer..

Deze week kenmerkte zich door veel stress thuis maar ondanks dat heb ik gewoon keihard getraind en me niet van de wijs laten brengen! Ook ben ik al een paar dagen snot verkouden!

Enkele dingen die ik ervaar zijn:

-Op sommige momenten krijg ik een rood, warm hoofd.
-Vettere huid in m'n gezicht (geen acne).
-Sneller opvliegend, wel beheersbaar.
-Voel me fit.
-Slaap slecht.

De 'kriebel' in mijn tepels is weer compleet verdwenen, aandacht heb ik er niet echt aan geschonken!

De laatste 2 trainingen merkte ik een aardige krachttoename. Qua groei vind ik mijzelf iets voller ogen maar ook hier niks spectaculairs.

Op naar week 3!

Ga zo door.
Kg of 8 in het vooruitzicht ;)

Hopelijk volgende week stress- en ziektevrij. En je idd niet van de wijs laten brengen. Desnoods een paar klappen op je kop en doorgaan! :)

He worfie hier een tip uit het oude oma boek, om lekker te slapen:

Drink voor het slapen gaan een warme kop melk, de warmte is goed voor de ontspanning van je lichaam.

suc6 verder en nog 1 a2 weken en dan de kick erin :)

Re: Week 2.

Dr. Worf zei:
Deze week kenmerkte zich door veel stress thuis maar ondanks dat heb ik gewoon keihard getraind en me niet van de wijs laten brengen! Ook ben ik al een paar dagen snot verkouden!

Aaa, vandaar dat je er donderdagavond niet was? Keep on training worf ;)

Jonas

hey worf
maar je maar geen zorgen over de kilos die op zich laten wachten kijk maar wat er gaat gebeuren rond week 3/4 daar zal je nog eens versteld van staan
veel geluk nog

Leuk verslaggie ik ga het iig ew lezen.

Verstandig kuurtje..

Ziet er allemaal netjes en overzichtelijk uit..
Zagen er maar meer logjes eruit als deze.. :thumbup:

Veel succes DrWorf!

Mijn 2centjes:
Neem de test 2weken langer dan de deca ivm herstel.
En ik zou toch wat hcg gebruiken als aanloop naar PCT.

Ziet er goed uit man , succes verder.

3 Weken nu sinds de start van de kuur, dus was het weer weegtijd! Zoals gewoonlijk direct na het opstaan eerst het toilet bezoeken en daarna voor het aankleden de weegschaal op. Het resultaat van deze week was +1,4kg wat het totaal bijgekomen gewicht in 3 weken dus nu +3,0kg is! Al met al niet geheel ontevreden..

Helaas is de stress thuis nog niet verdwenen maar ik probeer me er zo min mogelijk aan te hinderen. Enkele dingen die de stress meebrengt is een verlaagde eetlust en slechte slaap..

De enige bijwerkingen die ik ervaar is nog steeds dat warme hoofd af en toe en overal kriebels en jeuk als ik me maar matig inspan! De kracht gaat langzaam maar gestaag omhoog maar ik ervaar niet het gevoel dat ik ineens bizarre gewichten pak ofzo..

Voorderest zie ik zelf dat ik er voller uitzie en een keiharde pomp heb!

Terug
Naar boven