Fitness Seller

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

• Topic Starter Topic Starter
RichardV zei:
Kerel, ik bedoelde het meer als: Je bent erg druk geweest;)
Ik heb zelf ook een kleine, en mijn zusje die 25 is heeft er ook al 2. Mijn schoonzusje van 22 ook al 2 waarvan de oudste al 3 is.
Dus ik veroordeel je niet, je bent gewoon nogal druk:D

Zie dat de roidrage al begint toe te slaan ;)

Ok, excuses voor mijn intrepertatie..

:kiss: kusje!

:D

Dr. Worf zei:
Vet is er helemaal niet bijgekomen, sterker nog, ik denk zelfs dat ik vet ben kwijtgeraakt, lang geleden dat ik mijn bovenste 4 buiksperen heb gezien..

bovenste 4 ???

ohhh, je bedoelt de bovenste 2;) (horizontaal gezien)

ik snapte hem al niet joh.

anyway, succes en probeer die cortisol-level laag te houden :D

leuke log, hoe sta je er nu voor?

Woehoe KICK-ASS

Keep it up ... ik volg die post, wil zelf ook beginnen met een kuur.
Keep us informed.

Laatst bewerkt:
Ruim 7 weken geleden begonnen met de kuur. Ook deze week maar een schamele 0,4kg aangekomen waardoor het totaal nu staat op 6,5kg.

Omdat de huidige situatie thuis nog steeds niet verbeterd heb ik besloten om volgende week mijn laatste injectie te zetten en de kuur dus in te korten naar 8 weken. Wel ga ik de komende 3 weken nog wel 40mg winstrol per dag nemen tot aan de nakuur.

Eetlust is door al dit gezeik echt dramatisch laag alhoewel ik gelukkig nog wel genoeg eet.

Volgende week zal ik nog een weekverslag doen, en dan na een paar weken na de nakuur.

Over 3 maanden hoop ik dat de situatie veranderd is want dan gaan we het nog even dunnentjes over doen..

Gozer, je weet toch wel dat t om het netto rendement gaat. ik baalde ook dat ik maar 5/6 kg was aangekomen, maar balen veranderde toen practisch alles bleef zitten. Ik zou die winny laten tot de volgende kuur en dan lekker nog een x knallen.

Mooie log kerel, alleen jammer dat je er niet alles uit hebt kunnen halen.

Hoeveel is je vet% veranderd tijdens de kuur? Want alleen kilo's zeggen zeker niet alles.

Moeilijk te zeggen omdat ik het nog eens op moet laten meten. Maar duidelijk omlaag..

Dr. Worf zei:
Wat vind jij.. de winstrol nog 3 weken of niet?

Persoonlijk zou ik het wel doen.. Of de situatie moet zo zijn dat je vet gestrest ben en niets meer kan eten.. Je hormoonhuishouding is al onderdrukt die 3 weekjes winstrol zal dat echt niet erger maken en het vormt een mooie brug naar je nakuur.

Gewoon doen en daarna netjes je nakuur doorlopen, potje goede creatine erbij tegen die tijd helpt ook wel wat bij mij om wat lekkerder in je vel te blijven zitten.

Succes kerel!

hardgainers zei:
Persoonlijk zou ik het wel doen.. Of de situatie moet zo zijn dat je vet gestrest ben en niets meer kan eten.. Je hormoonhuishouding is al onderdrukt die 3 weekjes winstrol zal dat echt niet erger maken en het vormt een mooie brug naar je nakuur.

Gewoon doen en daarna netjes je nakuur doorlopen, potje goede creatine erbij tegen die tijd helpt ook wel wat bij mij om wat lekkerder in je vel te blijven zitten.

Succes kerel!

Thanx, ik was de winny idd toch wel van plan te nemen. Volgende kuur over 3mnd (mits alles stressvrij)..

Dr. Worf zei:
Thanx, ik was de winny idd toch wel van plan te nemen. Volgende kuur over 3mnd (mits alles stressvrij)..

3mnd lijkt mij iets te snel,
Ik zou lekker 6maandjes wachten als ik jou was,
Je mag tevreden zijn met die 6,5kilo {gezien de omstandigheden}:thumb:

K*t dat het niet helemaal 100% ging man :(

Hoop dat je alles vasthoudt !

Zou die winnie ook nog wel ff doen zoals HG al zegt...succes,gab.

k*t voor je man dat het allemaal zo gelopen is. Idd es opnieuw doen als je je kop derbij kan houden...

Je hebt wel je doel al bereikt de 100kg en er zal heus nog wel een kilo of meer bijkomen als et goed is dus gefeliciteerd:lifter:

heb je nu nog side-effects? zo ja wat?

Terug
Naar boven