- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dr. Worf zei:De enige bijwerkingen die ik ervaar is nog steeds dat warme hoofd af en toe en overal kriebels en jeuk als ik me maar matig inspan! De kracht gaat langzaam maar gestaag omhoog maar ik ervaar niet het gevoel dat ik ineens bizarre gewichten pak ofzo..
Dr. Worf zei:Kracht is met sommige oefeningen gelijk gebleven, maar met andere oefeningen begint het nu hele leuke vormen aan te nemen. Als voorbeeld: Op de squat merk ik vrij weinig van krachttoename terwijl met dumbeldrukken er al wat kilo's bijgekomen zijn.
Bijwerkingen heb ik eigenlijk totaal niet. Het gevoel van een warm hoofd doet zich slechts incidenteel voor en dat is ook eigenlijk het enige. Iets wat ik wel merk, maar niet zeker van ben of dit een bijwerking is is het feit dat ik enorm goed in mijn vel zit! Ondanks dat er dingen om mij heen gebeuren die soms minder leuk zijn lijk ik me gewoon erg goed te voelen en zonder rotgevoel door te kunnen gaan!