AndroidHealthClinic

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

Top. Gaat lekker!

Zo te zien gaat het de goede kant op!!

intressante log. ik ga hem vanaf nu in de gaten houden :)

Suc6 verder nog!

Kom op Worf, alles uit je kuur halen, **** die stress! Je hebt hier lang genoeg op gewacht en gaat je nu niet laten doen! :mad: Alles uitwerken in je training en dan lekker veel eten en slapen.

Yo "kleine jonge" welke dagen, ga je deze week trainen? Ik wil wel eens zien of ik die 3 kg extra aan je kan zien.

Gr Jonas

het echte knallen moet volgende week nog komen good luck

Dr. Worf zei:
De enige bijwerkingen die ik ervaar is nog steeds dat warme hoofd af en toe en overal kriebels en jeuk als ik me maar matig inspan! De kracht gaat langzaam maar gestaag omhoog maar ik ervaar niet het gevoel dat ik ineens bizarre gewichten pak ofzo..

Ik had net hetzelfde...

Gaat precies erg lekker Worfje:p

• Topic Starter Topic Starter
Al weer precies 4 weken geleden dat mijn kuur is gestart! Tijd gaat snel.. Zoals de standaard routine voorschrijft was het weer tijd om te wegen op een nuchtere maag na het opstaan! Deze week ben ik maarliefst 2,2kg bijgekomen waardoor het totaal nu na 4 weken staat op +5,2kg!

De gains vind ik als ik heel eerlijk ben niet heel erg opvallen in de spiegel, hoewel anderen dit niet met mij eens zijn. Ik gooi het er maar op dat je jezelf wel 3x per dag ziet en dus visuele vooruitgang moeilijk te zien is voor jezelf!

Kracht is met sommige oefeningen gelijk gebleven, maar met andere oefeningen begint het nu hele leuke vormen aan te nemen. Als voorbeeld: Op de squat merk ik vrij weinig van krachttoename terwijl met dumbeldrukken er al wat kilo's bijgekomen zijn.

Bijwerkingen heb ik eigenlijk totaal niet. Het gevoel van een warm hoofd doet zich slechts incidenteel voor en dat is ook eigenlijk het enige. Iets wat ik wel merk, maar niet zeker van ben of dit een bijwerking is is het feit dat ik enorm goed in mijn vel zit! Ondanks dat er dingen om mij heen gebeuren die soms minder leuk zijn lijk ik me gewoon erg goed te voelen en zonder rotgevoel door te kunnen gaan!

Een ding ben ik wel achtergekomen mbt het kuren. Ik dacht altijd dat als je aan het kuren was je jezelf zag transformeren in de spiegel tot een beest en je binnen no time enorm sterk zou worden! Misschien was dat naief, maar nu besef ik wel dat je ondanks dat je binnen een korte tijd veel kracht en gewicht kan winnen het zeker niet vanzelf gaat en het groeien nog steeds tijd in beslag neemt!

Een geslaagde week..!

gaat duidelijk goed , succes verder

5.2kg na 4 wkn is top denk ik zo.En straks als je op +10 kg staat zie je het echt wel in de spiegel en kan ook jij er niet meer omheen worf ;).Succes verder en ga zo door.

Mooie vooruitgang. :thumbs:

Gaat lekker man!

Gaat lekker zo te zien..:D

Dr. Worf zei:
Kracht is met sommige oefeningen gelijk gebleven, maar met andere oefeningen begint het nu hele leuke vormen aan te nemen. Als voorbeeld: Op de squat merk ik vrij weinig van krachttoename terwijl met dumbeldrukken er al wat kilo's bijgekomen zijn.

Bijwerkingen heb ik eigenlijk totaal niet. Het gevoel van een warm hoofd doet zich slechts incidenteel voor en dat is ook eigenlijk het enige. Iets wat ik wel merk, maar niet zeker van ben of dit een bijwerking is is het feit dat ik enorm goed in mijn vel zit! Ondanks dat er dingen om mij heen gebeuren die soms minder leuk zijn lijk ik me gewoon erg goed te voelen en zonder rotgevoel door te kunnen gaan!

Ik vind bankdrukken persoonlijk de beste graadmeter voor kracht. Merk je daar al verschil mee?

Lekker he die feel-good moods :D

Het gaat je goed af, zo te zien! Die kilo's die je er al aan hebt geplakt liegen er niet om. En dat in vier weken, netjes hoor..

Succes verder!! :thumbup:

Nu gaat het eindelijk echt van start.

suc6 worf

Hehe 5 weken in 4 kg en niet zichtbaar? Idd ligt aan jezelf joh!

Keep it up!

maat, ik ben trots op je je trainingen doe je goed je kopie word dikker
en je lijf voller.
Ga zo door , ik heb er vertrouwen in.

komt helemaal goed!

Terug
Naar boven