XXL Nutrition

Eerste kuur; Wekelijks verslag!

Wat is het toch vet om ook afentoe is iemand te horen waarbij het kuurtje top verloopt. Met al dat negatief gedoe hier de laatste tijd op het board!!

@worf: Ik had het ook tijdens m'n kuurtje dat ik zelf niet goed zag dat ik zoveel bijkwam maar had al een geluk foto's van voor mijn kuur om te vergelijken. Als ik jou was zou ik nu nog snel wat pics maken van jezelf want je bent toch nog maar halfweg ofzo. Dan kun je na je kuur toch even vergelijken...

Succes nog kerel... Interessante log trouwens

en verder?

leuk verhaal om te lezen wolf.
Ga zo door kerel:thumbs:

keep it up... en blijf strict met je voeding!

• Topic Starter Topic Starter
De update voor deze week word opgeschoven naar volgende week!

goed logboek... ik denk dat aardig wat mensen wel benieuwd zijn naar wat resultaten?

interresant om te horen kerel..
en zo dat logboek te volgen:)...
ik zou weleens willlen weten wat je met sommige oefeningen vooruit bent gegaan met name oefeningen zoals: bankdrukken.. shoulder press.. en noem nog maar is wat leuke oefeningen...
het is altijd goed om te horen dat mensen groeien..

Keep up the hard en good work and you don't feel sorry!!!

Grtz

Ben benieuwd hoe het nu gaat,bro...

Nu 6 weken geleden dat de eerste spuit er in is gegaan. Vorige week geen verslag om de simpele reden dat ik heel erg veel dingen aan mijn hoofd heb. Erg druk op mijn werk, thuis gaat het niet echt lekker (huwelijk), en dan nog het feit dan mijn ex met mijn dochter even heeft besloten 2uur verderop te gaan wonen.. Al met al STRESS

In de afgelopen 2 weken maar een schamele 0,9kg aangekomen waardoor het totaal nu staat op +6,1kg

Door de stress heb ik minder eetlust als normaal maar wel aardig wat trainigsmotivatie.

De positieve aspecten zijn dat de kracht langzaam maar gestaag blijft stijgen. Zelfs met de squat in de afgelopen 2 weken toch 20kg erbij op m'n 1RM en ook het bankdrukken ging erg fijn met 10kg erbij in de afgelopen 2 weken.

Bijwerkingen heb ik nu eigenlijk helemaal niet. Behalve na het injecteren heb ik soms last van een abrupt verhoogde hartslag maar na 2 dagen na de injectie komt dit ook niet meer voor.

Voorderest voel ik me goed, prikkelbaarder dan normaal maar dat zie ik niet als negatief.

Pfff.. op naar de volgende week..

Laatst bewerkt:
Rot voor je van je de situatie thuis bro.Probeer het de kuur zo min mogelijk te laten beinvloeden al is dat makkelijker gezegd dan gedaan.Succes in de komende weken en gewoon knallen bro!!

idd niet zo best die thuis situatie en maar k vind het knap dat je dan juist gemotiveerder bent met trainen zoiest vreet behoorlijk aan je.....
maar in ieder geval nog sterkte en reageer maar alles op of die dumbbells en toestellen;) Dat werkt wel.

Hallo Worf,
Kan er van meespreken van die stress...is natuurlijk niet erg bevorderlijk nu dat je juist in een kuur zit...maar ja,das t'leven hé:(

Al met al nog veel succes toegewenst!

Hoe zit het met je vet% en/of vocht want als ik zo jouw verslag lees denk ik dat er niet veel vet en/of vocht bij is gekomen.
Laat het ons weten.

Kukkeledeh zei:
Hoe zit het met je vet% en/of vocht want als ik zo jouw verslag lees denk ik dat er niet veel vet en/of vocht bij is gekomen.
Laat het ons weten.

Vet is er helemaal niet bijgekomen, sterker nog, ik denk zelfs dat ik vet ben kwijtgeraakt, lang geleden dat ik mijn bovenste 4 buiksperen heb gezien..

@Worf

Ben je inmiddels de 100 al gepasseerd?

Dr. Worf zei:
Nu 6 weken geleden dat de eerste spuit er in is gegaan. Vorige week geen verslag om de simpele reden dat ik heel erg veel dingen aan mijn hoofd heb. Erg druk op mijn werk, thuis gaat het niet echt lekker (huwelijk), en dan nog het feit dan mijn ex met mijn dochter even heeft besloten 2uur verderop te gaan wonen.. Al met al STRESS

In de afgelopen 2 weken maar een schamele 0,9kg aangekomen waardoor het totaal nu staat op +6,1kg

Door de stress heb ik minder eetlust als normaal maar wel aardig wat trainigsmotivatie.

De positieve aspecten zijn dat de kracht langzaam maar gestaag blijft stijgen. Zelfs met de squat in de afgelopen 2 weken toch 20kg erbij op m'n 1RM en ook het bankdrukken ging erg fijn met 10kg erbij in de afgelopen 2 weken.

Bijwerkingen heb ik nu eigenlijk helemaal niet. Behalve na het injecteren heb ik soms last van een abrupt verhoogde hartslag maar na 2 dagen na de injectie komt dit ook niet meer voor.

Voorderest voel ik me goed, prikkelbaarder dan normaal maar dat zie ik niet als negatief.

Pfff.. op naar de volgende week..

Stress is idd klote kerel.

Alleen waar ben je allemaal mee bezig man. 24 jaar een kind bij een ex, nu al weer getrouwd?
Nondeju! Heb je uberhaupt tijd gehad om te genieten van je eigen leven?

Succes man, probeer echt die stress kwijt te raken. Ga desnoods een dag lekker in bad liggen met allemaal eten om je heen :D

RichardV zei:
Stress is idd klote kerel.

Alleen waar ben je allemaal mee bezig man. 24 jaar een kind bij een ex, nu al weer getrouwd?
Nondeju! Heb je uberhaupt tijd gehad om te genieten van je eigen leven?

Bro,

Je weet dat ik je een beste vent vind, al vanaf het begin, maar ik vind de manier waarop je zegt 'waar ben je allemaal mee bezig man' niet echt gepast.

Ik ga niet mijn hele levensverhaal hier posten maar dingen zijn gelopen zoals ze gelopen zijn. Feit is dat ik volwassen en verantwoordelijk genoeg ben om voor allebei mijn kinderen te zorgen en ik zou geen dag meer zonder ze willen. Ze waren allebei een bewuste keuze en genieten van mijn leven doe ik zeker.

Dr. Worf zei:
Bro,

Je weet dat ik je een beste vent vind, al vanaf het begin, maar ik vind de manier waarop je zegt 'waar ben je allemaal mee bezig man' niet echt gepast.

Ik ga niet mijn hele levensverhaal hier posten maar dingen zijn gelopen zoals ze gelopen zijn. Feit is dat ik volwassen en verantwoordelijk genoeg ben om voor allebei mijn kinderen te zorgen en ik zou geen dag meer zonder ze willen. Ze waren allebei een bewuste keuze en genieten van mijn leven doe ik zeker.

Kerel, ik bedoelde het meer als: Je bent erg druk geweest;)
Ik heb zelf ook een kleine, en mijn zusje die 25 is heeft er ook al 2. Mijn schoonzusje van 22 ook al 2 waarvan de oudste al 3 is.
Dus ik veroordeel je niet, je bent gewoon nogal druk:D

Zie dat de roidrage al begint toe te slaan ;)

Dr. Worf zei:
Bro,

Jah man lullo wat zijn dat voor uitspraken?

:D

Terug
Naar boven