AndroidHealthClinic

Breaking News Eerste Officiele Nederlandse NBBF Beach Gym Za. 19 juli a.s. In Zutphen ! (afgelast)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alleen zijn de bankdrukwedstrijden RAW, bro.

Geen pakken en andere ellende, gewoon liggen en pushen.

Poslbandjes of handschoenen zijn okay maar verder geen ongein.:p

• Topic Starter Topic Starter
:thumbs::wl:

Kan niet wachten tot het zover is. Word echt een top dag
Op beginners wedstrijd npb
turbo 135
maikeltje 102,5
Ik en maikeltje zijn al hard aan het trainen.
Ook met shirt aan het trainnen mis komt er wel 150 kilo

Dat klinkt al klasse Manne !!!!!:cool:.
Buiten de mooie pakketten voor de top 3 met supp's van InShape Supplements en Performance, ligt er straks voor iedere deelnemer aan de bankdrukwedstrijd een SupplementGuide en enkele samples klaar van
NutriMinds:thumbs:.

Jeroen Vermeer van VMMP heeft mijn site weer volledig aangepast:thumbs: m.b.t. de beach gym. Er is een speciaal bloq toegevoegd met een hoop info o.a. een handige route beschrijving en hierop kan men straks ook het programma etc. verwachten. Verder kan men dan ook nog steeds ontwikkelingen volgen via het nieuws-bloq:cool:.

Route beschrijving is al actief dus neem een kijkje zou ik zeggen op www.robberts-tripple.nl :coffeepc:.

Leuk initiatief maar jammer dat ik nu pas lees, wantheb net kaarten gehaald voor de red bull air race die dag in rotterdam.

Robin Brantz

Vanmorgen nog even gemaild met Robin Brantz...superrrr dat hij ook komt en de bankdrukwedstrijd gaat presenteren...voor mij een van de beste bb-ers van Nederland op dit moment;). Verder zijn er binnenkort waarschijnlijk nog een paar weetjes maar daar zijn we nog over in gesprek met de sponsors......:D.

Nog een aantal foto's van de toppers

Ik kreeg weer wat pics van Dave Hawk toegemaild met de vraag deze in het topic te knallen dus bij deze :D :

1_asc29.jpg

Marvin Nagelbloem

robin-brantz.jpg

Robin Brantz

1574d1211829327-rene-groenen-rene-groenen-file14.jpg

Rene Groenen

nina-front.jpg

Nina Loos

Topper dat ben je....

Hey robbert-jan,

Hier weer een berichtje uit het westen des lands.

Jammer genoeg zit het het trainen er niet meer bij Kneet's Gym wel balen maar werk gaat voor.

Als het een beetje mee zit en het werk het toelaat kom ik weer ff langs om het evenement te aanschouwen.

Wij gaan elkaar binnenkort zien en kunnen we bijpraten.

groet,

Retsan

Vanmorgen nog even gemaild met Robin Brantz...superrrr dat hij ook komt en de bankdrukwedstrijd gaat presenteren...voor mij een van de beste bb-ers van Nederland op dit moment;). Verder zijn er binnenkort waarschijnlijk nog een paar weetjes maar daar zijn we nog over in gesprek met de sponsors......:D.

Hey dat is goed nieuws zeg, wat leuk dat hij komt en debankdruk wedstrijd gaat presenteren.
Ben benieuwd wat voor een nieuws er nog meer uit komt:D

Hey robbert-jan,

Hier weer een berichtje uit het westen des lands.

Jammer genoeg zit het het trainen er niet meer bij Kneet's Gym wel balen maar werk gaat voor.

Als het een beetje mee zit en het werk het toelaat kom ik weer ff langs om het evenement te aanschouwen.

Wij gaan elkaar binnenkort zien en kunnen we bijpraten.

groet,

Retsan

Laat mij dan ook even weten hoe laat je komt dan loop ik je ook niet mis,:D Wel benieuwd hoe het nu na 5jaar met je gaat

Ik kreeg weer wat pics van Dave Hawk toegemaild met de vraag deze in het topic te knallen dus bij deze :D :

1_asc29.jpg

Marvin Nagelbloem

robin-brantz.jpg

Robin Brantz

1574d1211829327-rene-groenen-rene-groenen-file14.jpg

Rene Groenen

nina-front.jpg

Nina Loos

YeaHHHHhhh dat zijn ze !!!!:cool::cool::cool:, zo maar een aantal van de toppers die men straks kan verwachten en ontmoeten;).

Ben Dover top als het straks lukt om ook ff langs te komen, daar zie ik naar uit man, lang geleden.

Op de Beach Gym hebben we ook nog een andere bekende aanwezige zijn naam is Joop Kasteel. Joop Kasteel veroverde vele titels, waaronder de wereldtitel van RINGS door een knock out overwinning op de Amerikaan Dan Severn tijdens zijn afscheidswedstrijd op 11 december 2005.

Daarnaast hebben we Kasteel ook nog een aantal kerel op het witte doek kunnen bewonderen. :study:Hij heeft wat rolletjes gehad in Madamme Jeanette, Spangen, Bijlmer Odyssee, Van Speijk, Deuce Bigalow en Feestje.
Deuce Bigalow zou voor de meeste mensen een bekende zijn.

Erg leuk dat zo'n grootheid tijdens de Beach Gym aanwezig is!!:thumb:

Op de Beach Gym hebben we ook nog een andere bekende aanwezige zijn naam is Joop Kasteel. Joop Kasteel veroverde vele titels, waaronder de wereldtitel van RINGS door een knock out overwinning op de Amerikaan Dan Severn tijdens zijn afscheidswedstrijd op 11 december 2005.

Daarnaast hebben we Kasteel ook nog een aantal kerel op het witte doek kunnen bewonderen. :study:Hij heeft wat rolletjes gehad in Madamme Jeanette, Spangen, Bijlmer Odyssee, Van Speijk, Deuce Bigalow en Feestje.
Deuce Bigalow zou voor de meeste mensen een bekende zijn.

Erg leuk dat zo'n grootheid tijdens de Beach Gym aanwezig is!!:thumb:

Jaaaaa super he dat Joop ook ff komt buurten...heb van Joop vernomen dat hij tussen 12.00-14.00 uur rond de beach gym aanwezig zal zijn;).

Tijden wanneer de atleten aanwezig zijn

Jaaaaa super he dat Joop ook ff komt buurten...heb van Joop vernomen dat hij tussen 12.00-14.00 uur rond de beach gym aanwezig zal zijn;).

Komende periode hopen we een beetje in beeld te krijgen, hoe laat de verschillende atleten aanwezig zijn;). E.a. wordt natuurlijk gepost op de fora en valt wel terug te zien in het programma rond de beach gym.

Beachgym

Nog een aantal plaatjes van Dave Hawk :D :

beach gym.jpg

000_0010.jpg

000_0012.jpg

Bedankt Davy !!!!:cool:.

Heeft iedereen een beetje een idee van de locatie, prachtige omgeving..op en top geschikt m.b.t. een dag bb:cool::D.

Trouwens Mr.Aad heeft nog wat medewerking nodig van een bouwbedrijf rond de beach gym.....als iemand connecties heeft dat gaat Ome Aad daar heel goed naar luisteren:D.

mijn zwager is uitvoerder bij een bouwbedrijf, dus laat me maar even weten wat hij zou kunnen doen

Bouwhekken en stijgerpalen

mijn zwager is uitvoerder bij een bouwbedrijf, dus laat me maar even weten wat hij zou kunnen doen

:DNu slaapt Mr.Aad waarschijnlijk weer wat beter, heb hem al een seintje gegeven:D.....Ome Aad is namelijk op zoek naar een paar bouwhekkies en een paar stijgerpalen:eek:, daar wil hij een huisie van bouwen tijdens de beach gym:D.

Bedankt alvast voor het meedenken Herma:cool:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven