AndroidHealthClinic

eet ik goed?

selimboy9

Novice
Waardering
0
Lengte
1m55
Massa
58kg
hallo,

ik ben een jongen van 12 jaar..

ik was vroeger een player iedere meisje wilde mij..

nu ben ik heel erg veel aangekomen..

ik was 62 kilo en nu 58 gaat de goede kant op maar wat moet ik allemaal doen..

en aub niet zeggen gewoon gezond eten want ik moet in 4 maanden 6 kilo afvallen.

ik was vandaag in duinrell dus veel beweegt dit heb ik vandaag gegeten:

Ontbijt:

1 stok brood met light pinda kaas
2. 1 glas koffie

om 1 uur:

1. 1 patatje met pnda saus
2. 1/3 van een blikje cola zero

5uur:

1. portie poffertjes met boter en poedersuiker
2. 1 groene wicky pakje

6 uur:
1. turkse pizza

7 uur:

1 puntje met kipfilet worst

dit was het enige en wat mij opviel was dat cola light maar 1 Kcal heeft

wat moet ik gezonder eten of helemaal niet eten..

en was deze dag gezond

info over mij:

12 Jaar
155cm lang
58 kilo

voeding ziet er goed uit! enige opmerking: ik zou die rode wicky nemen in plaats van de groene, net ff wat beter.
succes met trainen verder! altijd leuk een nieuw gemotiveerd lid:)

Ik zou geen coca cola zero maar coca cola light pakken, is net iets beter. Voor de rest goed in orde, tenminste iemand die wel de sticky's heeft gelezen:thumbs:

Ik zou nog wat dieper cutten als ik jou was. Laat de Turkse pizza maar weg en neem gewoon een groot glas water om alle vetcellen af te drijven!

Goed bezig en succes!

voeding ziet er goed uit! enige opmerking: ik zou die rode wicky nemen in plaats van de groene, net ff wat beter.
succes met trainen verder! altijd leuk een nieuw gemotiveerd lid:)

Ik zou geen coca cola zero maar coca cola light pakken, is net iets beter. Voor de rest goed in orde, tenminste iemand die wel de sticky's heeft gelezen:thumbs:

Ik zou nog wat dieper cutten als ik jou was. Laat de Turkse pizza maar weg en neem gewoon een groot glas water om alle vetcellen af te drijven!

Goed bezig en succes!
deze allemaal +1!
Als je cardio gaat doen op de loopband.... leer achteruit lopen!
dus achterstevoren op de loopband staan.... in t begin tricky.. dus doe dit nooit alleen! (met loopband aan en uit zetten;))
maar je verbrand met achteruit joggen (want rennen lukt mij nog steeds niet) 3x zo veel!!
suc6 pik!

Oke, je bent 12 jaar en was vroeger een player.

Voeding is ruk, je moet natuurlijk niet gaan eten als een bodybuilder. Maar patat met pindasaus, poffertjes met poedersuiker, turkse pizza... Komop, je weet toch zelf dat dat niet goed is. Vreet volkoren brood met mager beleg als kip of magere ham, 's avonds gewoon aardappelen met vlees en groente. Gewoon logisch nadenken.
Cola light of cola zero maakt geen zak uit, bevat allemaal zo goed als geen kcal. En probeer veel te bewegen.

ik was vroeger een player iedere meisje wilde mij..

images?q=tbn:ANd9GcTESrDmTsjE1RXcjpoTkqJZX_CnQDBWevrUEBbKN6mNa-lirTFqzw&t=1.jpg

is dit een joke? :haha:

gaat de goeie kant op ! :trollfacex:

inderdaad goed bezig, goed voedingschema.

nu nog aan de eiwitshakes (koop wel goede, die zijn anabool maar wel veilig) en je zult uit je vel knallen zo ripped zul je zijn.

Lekker joh!

Laatst bewerkt:
Prima schema, niks op aan te merken. Zorg wel dat je elke dag je buikspieren traint voor die sixpack. Elke dag 30 min crunches en binnen no time heb je die killer abs. Dan komen die chicks en die playa skills vanzelf weer terug. Succes man, laat me weten hoe het gaat!

• Topic Starter Topic Starter
die voeding van gisteren was niet goed nee maar wat moet ik anders eten in DUINRELL!!

is goed die turkse pizza haal ik wel weg en ga meer spa water drinken..

voor de rest nog tips en na hoeveel maanden ben ik weer gewoon normaal??

ik plaats vanavond van wat ik vandaag allemala heb gegeten...

voor de rest nog goeie oefenigen voor sterke armen?

Hoe vaak train je?

van buitenspelen val je ook af

dat dit nog niet dicht is joh!!! misschien is t handig om eerst een kleine vragen ronde te moeten beantwoorden alvorens je een topic kan openen... om even te checken of je de stickys wel door hebt gelezen!!!

wat een (troll) vragen af en toe....!

maar goed weer verder wat echt belangrijk is!!
Tis mega lekker weer mensen!!

http://www.zideo.nl/player.swf/?playzideo=6c594f526e56343d

Terug
Naar boven