Fitness Seller

eet ik goed?

• Topic Starter Topic Starter
sup?

selimboy9 luister maar niet naar wat iedereen hier zegt,
als je echt snel weer de oude jij wilt zijn of zelfs meer dan dat moet je heel veel sauna's pakken, en net zolang blijven zitten todat je er helemaal duizelig van word,

ook kan ik je adviseren chocomel te drinken in de sauna dit bevorderd je bloedsomloop en de afvoer van vetcellen.

PS: nog 1 tip koop dit speeltje het is handig voor als je soms niet naar de sauna kunt.

Lol vroeger?:O op 12 jaar, haha. Maar even om jouw zo serieus mogelijk te antwoorden: Als jij alleen gezond wilt eten, dan eet geen vette dingen meer. Patat / Kebab kan je dan wel vergeten. Maar ik zou zeggen, ga lekker voetballen ipv fitness of 12jr. Als je zo rond de 14-15 bent dan kan je langzaam beginnen met lichte oefeningen.

Hahaha 12 jaar en vroeger een player ....

ik heb de tranen in mijn ogen staan..

veel roken ook word je ook dun van

prachtig dit:roflol:

selim als ik jou was zal ik ff naar dit forum gaan: Fitness

haha dit is EPIC

6 uur:
1. turkse pizza

Goed topic
gotta love it

1 stok brood met light pinda kaas
2. 1 glas koffie

om 1 uur:

1. 1 patatje met pnda saus
2. 1/3 van een blikje cola zero

5uur:

1. portie poffertjes met boter en poedersuiker
2. 1 groene wicky pakje

6 uur:
1. turkse pizza

7 uur:

1 puntje met kipfilet worst

dit is een schema wat mij betreft tussen de STICKYS mag

2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje
2. 1 groene wicky pakje

ahahahah geniaal

Om echt goed af te vallen moet je gewoon niets eten.. Je komt alleen aan wat je eet dus als je niks binnen krijgt, maar wel verbrand moet je wel veel afvallen! Kortom: veel rond rennen en niets eten

Oke, je bent 12 jaar en was vroeger een player.

Voeding is ruk, je moet natuurlijk niet gaan eten als een bodybuilder. Maar patat met pindasaus, poffertjes met poedersuiker, turkse pizza... Komop, je weet toch zelf dat dat niet goed is. Vreet volkoren brood met mager beleg als kip of magere ham, 's avonds gewoon aardappelen met vlees en groente. Gewoon logisch nadenken.
Cola light of cola zero maakt geen zak uit, bevat allemaal zo goed als geen kcal. En probeer veel te bewegen.

Hij snapt het!
Suikers vermijden en gewoon veel brood eten en weinig snacks. + Vooral veel cardio!

volgens mij was ik toch wel wat slimmer als dit op mijn 12e... waar gaat het heen met deze wereld

Hahaha, echt geniaal dit! :D

Terug
Naar boven