AndroidHealthClinic

Ehsan Jami duikt op bij PVV

Ronniej

Colossal Veteran
10.000 berichten
Waardering
1.093
Ehsan Jami duikt op bij PVV

Islamcriticus Ehsan Jami is opgedoken bij de PVV. Het voormalig PvdA-gemeenteraadslid nam eergisteren in de Tweede Kamer deel aan een klaarstoomsessie voor kandidaat-raadsleden van de partij van Geert Wilders.

Jami zit momenteel in de gemeenteraad van Leidschendam-Voorburg. Hij wil dus namens de PVV meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen van Den Haag of Almere.

Comité voor Ex-moslims

De Iraniër baarde opzien door in 2007 het Centraal Comité voor Ex-moslims op te richten. Met deze club wilde hij afvallige moslims helpen of moslims ondersteunen die afstand wilden doen van de islam. Een jaar later was het comité al weer verleden tijd. Volgens Jami durfde niemand lid te worden.

Jami is verder ook bekend als regisseur van de kaskraker 'An Interview With Muhammed', die in 2008 in première ging.

http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/09/ehsan_jami_duikt_op_bij_pvv.html

_________________________________________________________________________________________________________

Deze ex-moslim is gewoon een vuile INFILTRANT!

Ehsan Jami is top.

Jammie...

Zeker een aanwinst voor PVV. Zo laat PVV zien dat ze niet tegen moslims zijn(voor de kortzichtige mensen).

Laatst bewerkt:
ik ken die hele Ehsan Jami niet :roflol:

Jami is geen moslim meer en dat wil hij iedere seconde van de dag ook laten weten.

Tja in Nederland kan het he. Moet hij eens proberen in Marokko of een dergelijk ander islamietenland. :o
Zou hij bij het volgende offerfeest van de moskee achter het schaap worden aangegooid.

Heel goed dat soort mensen heeft de pvv nodig, hoe meer mensen anti-islam worden hoe beter.

Tja jij stemt links , eet geen dieren en bent politiek correct etc etc en dat wil je de hele dag laten weten.............

Nee hoor, of is het uitdragen van een mening al vergelijkbaar met hoe Jami zich uit?

Laat mij 1 thread zien die ik zelf geopend hebt die over vegetarisme gaat of 1 thread waar die ik zelf geopend heb waar ik direct uitdraag dat ik links stem. Oftewel je praat weer eens poep, what else is new.

Nee hoor, of is het uitdragen van een mening al vergelijkbaar met hoe Jami zich uit?

Laat mij 1 thread zien die ik zelf geopend hebt die over vegetarisme gaat of 1 thread waar die ik zelf geopend heb waar ik direct uitdraag dat ik links stem. Oftewel je praat weer eens poep, what else is new.

Gaat het ineens over topics openen.... Alsof jij in topics van anderen je mening nooit duidelijk ventileert...........:rolleyes:

Gaat het ineens over topics openen.... Alsof jij in topics van anderen je mening nooit duidelijk ventileert...........:rolleyes:

Ja daar zit een wereld van verschil tussen. Als je in een topic je mening niet meer mag verkondigen kan het forum wel sluiten.

Jami is iemand die iedere gelegenheid aangrijpt om te laten weten dat hij ex-moslim is. Ook als er totaal geen aanleiding toe is. Ik ga niet lopen verkondigen dat ik links stem (wat ik toch al bijna nooit doe) of dat ik vegetarisch leef zonder dat het relevant voor de thread is. Misschien dat je gelijk even kan melden wat je salaris is of wat jouw maatschappelijke bijdrage is, daar heb je zelf namelijk nogal een handje van. Ongevraagd en niet relevant meestal.

Ja daar zit een wereld van verschil tussen. Als je in een topic je mening niet meer mag verkondigen kan het forum wel sluiten.

Jami is iemand die iedere gelegenheid aangrijpt om te laten weten dat hij ex-moslim is. Ook als er totaal geen aanleiding toe is. Ik ga niet lopen verkondigen dat ik links stem (wat ik toch al bijna nooit doe) of dat ik vegetarisch leef zonder dat het relevant voor de thread is. Misschien dat je gelijk even kan melden wat je salaris is of wat jouw maatschappelijke bijdrage is, daar heb je zelf namelijk nogal een handje van. Ongevraagd en niet relevant meestal.

Jami verkondigd nu toch helemaal niets? Hij sluit zich aan bij Wilders omdat dat hem de juiste beslissing lijkt. En hij kan er niets aan doen dat de media er meteen als de kippen bij is. Alleen ben jij meteen ter plaatse om denigrerend over hem te lullen!

Op je 2e punt lul je waarschijnlijk alleen BBB na. Ik heb het 2 keer benoemd. In keer in een topic waar men het vroeg en een keer in een discussie over studeren , meer niet.

Jami verkondigd nu toch helemaal niets? Hij sluit zich aan bij Wilders omdat dat hem de juiste beslissing lijkt. En hij kan er niets aan doen dat de media er meteen als de kippen bij is. Alleen ben jij meteen ter plaatse om denigrerend over hem te lullen!

En jij weer gelijk ter plaatse om mij daar op te wijzen. Rare eigenschap van jouw kant, bij Wilders en Verdonkpostings die ik geplaatst heb doe je precies hetzelfde. Lijkt wel of je mijn mening de kop wil indrukken. Jammer voor jou dat het niet gaat lukken.

Mijn reactie was overigens op een andere posting waarin gesteld werd dat Jami moslim zou zijn en niet op de openingspost zelf.

Op je 2e punt lul je waarschijnlijk alleen BBB na. Ik heb het 2 keer benoemd. In keer in een topic waar men het vroeg en een keer in een discussie over studeren , meer niet.

:orly:

Ik heb meteen betaald gekregen voor mijn "studie" verkeerleiding(meer dan menig afgestudeerd hb-oer) , probeer eerst een het salaris te behalen van een verkeersleider voordat je mans komt doen :sukkeltje:

Je hebt een k*t meer niet ......

Verder ben ik niet aantrekkelijk en vallen de vrouwen meer voor mijn salaris .....

Haha don't take all the credits! Ik ben luchtverkeersleider. Dat betekent dat je over bepaalde capaciteiten moet beschikken. Zoals een goed geheugen + goed werkgeheugen. Ik sla nu eenmaal dingen goed op waardoor ik maar weining vergeet. Er zijn meerdere mensen die daarover klagen bij mij.

Luchtverkeerleiders dat zijn pas echt mannen :cool:

Nice comeback..............:rolleyes:

Looool maatschappelijk gezien mag jij nog niet eens mijn veters strikken........

En ik had niet alleeen over salaris maar ook over de blijkbaar hoge maatschappelijk status die je jezelf lijkt aan te meten.

Dit is maar een bloemlezing uit je postings maar zo te zien komt het toch wel vaker voor dat je jezelf in het zonnetje wil zetten dan dat ik een niet relevante bijdrage lever dat ik vegetarier ben.

Napoleon complex anyone?

Napoleon complex is a colloquial term describing an alleged type of inferiority complex which is said to affect some people, especially men, who are short in stature. The term is also used more generally to describe people who are driven by a perceived handicap to overcompensate in other aspects of their lives. This term is also known as Napoleon syndrome,[1] Short Man syndrome,[2] Little Man syndrome and Small Man syndrome.

En jij weer gelijk ter plaatse om mij daar op te wijzen. Rare eigenschap van jouw kant, bij Wilders en Verdonkpostings die ik geplaatst heb doe je precies hetzelfde. Lijkt wel of je mijn mening de kop wil indrukken. Jammer voor jou dat het niet gaat lukken.

Mijn reactie was overigens op een andere posting waarin gesteld werd dat Jami moslim zou zijn en niet op de openingspost zelf.

Als jij daarbij alleen vermeld dat Jami geen moslim is , ok. Maar jij voegt er nog aan toe dat dat iets is wat hij maar al te graag laat weten.

Goed topic! Ga rustig verder met discussiëren jongens, stoor je niet aan mij!

:orly:

En ik had niet alleeen over salaris maar ook over de blijkbaar hoge maatschappelijk status die je jezelf lijkt aan te meten.

Dit is maar een bloemlezing uit je postings maar zo te zien komt het toch wel vaker voor dat je jezelf in het zonnetje wil zetten dan dat ik een niet relevante bijdrage lever dat ik vegetarier ben.

Napoleon complex anyone?

Napoleon complex is a colloquial term describing an alleged type of inferiority complex which is said to affect some people, especially men, who are short in stature. The term is also used more generally to describe people who are driven by a perceived handicap to overcompensate in other aspects of their lives. This term is also known as Napoleon syndrome,[1] Short Man syndrome,[2] Little Man syndrome and Small Man syndrome.

OMG :roflol: :roflol: Let's go home ladies and gentlemen! Lets go home!

het gaat hier behoorlijk offtopic :D

Ehsan Jami, tja wat zal ik zeggen. 8 jaar geleden stond hij nog te juichen bij de feiten van 9/11
Niet om hem daar op af te rekenen, want naiviteit reikt overal.

Terug
Naar boven