AndroidHealthClinic

Eindelijk mijn eigen logje

neluss2000

Advanced Bodybuilder
Waardering
2
Goedemiddag Testosteronhengsten van de samenleving:rolleyes:

Ik vond dat het eens tijd werd voor mij om een trainingslog op te zetten. Hierin ga ik mijn vorderingen bijhouden en zal ik mijn voedingsschema etc. posten;)

Even een aantal statistiekenL
lengte: 1,79
Gewicht: 73 kg
Vet: 12% ongeveer

Mijn doel: Mens Health figuur krijgen. En nee we gaan niet alleen het bovenlichaam trainen. De beentjes komen ook aan de orde.

Foto's volgens trouwens nog:rolleyes:

Ik train momenteel een jaar waarvan een aantal maandag echt serieus icm het goed letten op wat ik eet. Mijn probleem is dat ik op dit moment 5 dagen in de week stage loop en zaterdag de hele dag werk waardoor ik 60 uur in de week maak.. Hierdoor heb ik weinig tijd over voor trainen. Op dit moment train ik 2 keer in de week fullbody waar vanaf 11 juli verandering in komt omdat mijn stage dan is afgelopen.

Ik ben nu 2 weken bezig met het schema:

Benchpress
Millitary Press
Bent over Rows
Deadlift
Squat
Pressdown
Staande barbell curl

Hieronder zie je mijn trainingsschema. Qua herhalingen begin ik met 10 daarna 8 en daarna 2x 6. Mijn top(1rm) heb ik nog niet geprobeerd. Vind ik verder ook niet zo belangrijk als ik maar lekker mijn trainingsschema af kan maken en dat gaat niet zo lekker lijkt me als ik ga proberen wat het maximale gewicht voor 1 rep is. Vandaar dat ik lekker mijn trainingsschema blijf volgens. Die 1rm probeer ik wel als ik wat meer tijd heb(na mijn stage dus).

1jcet.jpg

Ben ook lekker aan het eten nu. Het niet echt een vast schema maar ik zorg dat ik van alles voldoende binnen krijg. Om een beetje een inzicht te krijgen in wat ik eet zal ik een opzetje maken.

's Morgens half 8: 2 boterhammen met kipfilet + 0,5 L melk
's Morgens half 10: 2 boterhammen met kipfilet + 0,2 L melk
's Morgens half 12: Een peer + 2 boterhammen met kaas + 0,2 L melk
's Middags half 2: Een appel + 2 boterhammen met kaas + 0,2 L melk.
's Middags half 4: Een sinaasappel en een paar koppen thee
's Avonds 6 uur: Eten wat de pot schaft gevolgd door een toetje van 250 gram kwark gemengd met carvan cevitam en suiker.
's Avonds 8 uur: meestal nog een banaan en atlijd 250 gram kwark met carvan cevitam en suiker.

Zoals jullie zien gebruik ik nog geen whey enzo. Ben van plan om binnenkort XXL Nutrition Whey Isolate en DextroJuice aan te schaffen om vervolgens na elke training een shake met whey en dextro te nemen en elke morgen een Whey shake. Dit komt allemaal nog;)

En ik hoor vaak van: "Goh kun je echt niet meer trainen?" Maar dat wil op dit moment echt niet. Ben maandag t/m zaterdag pas 's avonds om 6 uur thuis. Voor ik de gym heb bereikt ben ik weer een half uur verder. En ik heb ook nog een vriendin die ik ook nog graag af en toe wil zien. Als die stage afgelopen is gaan we nog harder knallen:D!!

• Topic Starter Topic Starter
Trouwens bij barbell curl doe ik de 21s methode waarvoor je ongeveer de helft van het gewicht dat je normaal met barbell curl doet moet nemen;) dat je niet denkt dat ik in totaal 25 curl.

En die pressdown vind ik zelf belabberd maar daar wordt hard aan gewerkt!!

Succes met je log!

Geen vaste gewichten nemen in je schema, dan boek je niet veel progressie..

Suc6 met je log verder

Dit zijn mijn resultaten tot nu toe he;)
Probeer elke keer als ik ga trainen meer gewicht te nemen dan de vorige training.
Zo kan ik mooi mijn progressie bijhouden:)

Trouwens bij barbell curl doe ik de 21s methode waarvoor je ongeveer de helft van het gewicht dat je normaal met barbell curl doet moet nemen;) dat je niet denkt dat ik in totaal 25 curl.

En die pressdown vind ik zelf belabberd maar daar wordt hard aan gewerkt!!

niet dat iemand dat een ruk kan schelen:P

succes maat:P

Was alleen ff ter verduidelijking anders beetje rare stats he:P

Maareh bedankt allemaal voor het succes wensen:)

Je hebt ongeveer dezelfde stats als mij, met hetzelfde doel. Ga dit logje volgen.

Succes!:thumbs:

Nou mijn log begint al slecht:(..
Gister naar de gym. Een half uur rijden met de auto. Kom ik daar.. shit mijn trainingsbroek en shirt vergeten:(.. Kon ik dus weer naar huis zonder getraind te hebben..

Om die training in te halen zeg ik mijn vriendenavondje van vanavond maar af:p En ga ik vanavond keihard knallen en eens kijken wat het resultaat is:)

Ik laat het jullie weten;)

over een uur dan gaan we knallen:D!

Nou de training van vrijdag is tot mijn grote spijt weinig geworden..:(!

Was van plan om flink in gewicht omhoog te gaan vergeleken met de training van dinsdag maar dat was niet zo..

Van het weekend flink gegeten met veel eiwitten en vanavond gaan we maar eens weer ff trainen:)..

Laat jullie morgenvroeg weten hoe het is gegaan en of ik meer gewicht heb kunnen pakken;)

Nou mijn log begint al slecht:(..
Gister naar de gym. Een half uur rijden met de auto. Kom ik daar.. shit mijn trainingsbroek en shirt vergeten:(.. Kon ik dus weer naar huis zonder getraind te hebben..
;)

:roflol: haha gebeurt mij ook wel eens :o

succ6 met je log :thumb:

Nou gisteren weer getrained. Het ging op het begin niet echt lekker. Was veel te warm in de sportschool. Toen maar ff voor de verfrissing een flesje aquarius gedronken en toen ging het wat beter. Heb een nieuw recordje gehaald met deadliften. 6x 115 nadat ik extra rustig was begonnen:)! Wou een keer kijken hoe het deadliften met wat meer kilo's zou gaan en dat ging toch best goed vond ik.

De pressdown ging ook beter als de vorige keren en ben nu ook lekker aan het eten. Mijn resultaten van gisteren:

14w6lk.jpg

Nog meer goed nieuws!! Vanaf eind juli ga ik naar een andere gym die voor mij wat dichterbij ligt. In deze gym hebben ze een complete kelder van ongeveer 500m2 met alleen maar losse gewichten e.d. Voordeel is dat het lekker koud is in de kelder omdat het zich toch onder de grond bevind. Hier hebben ze ook dumbbells die gaan tot 50 kg en genoeg toestellen zodat je nie thoeft te wachten op anderen. Ook is er een smith machine aanwezig.

heb echt superveel zin om bij deze gym te gaan trainen! Tot die tijd ga ik doorknallen in mijn oude gym. Ik houd jullie op de hoogte:)

Goede deadlift!:thumbs: Was je techniek nog goed bij 115kg?

thnx!

Ja de techniek ging nog goed gelukkig!
Rug is een van mijn sterkere punten samen met mijn biceps.
Schouders en borst zijn mijn mindere punten vind ik zelf.

Was twee jaar geleden bij de dokter voor een onderzoekje (geen idee meer waarvoor) toen moest ie ook bij mijn rug en toen zei ie dat ik staalkabels in mijn rug had ofzo:D! Best leuk compliment vond ik toen (deed toen nog niet aan bb).

Morgen weer een training. Weer van plan om er tegenaan te gaan en deze keer ga ik geen 21s doen maar gewone barbell curl. Thuis lukt het me om 36 kg te halen met 10,8,6,6 herhalingen. Ben beniewd hoeveel kracht ik nog in mijn armen heb na de deadlift, military press etc.:D! We gaan het zien morgen.

Trouwens kubus heb je ook een eigen logje? Omdat we volgens jouw ongeveer dezelfde statistieken hebben zou het leuk zijn als ik ook op jouw logje kan kijken;)

Mooie squat en deadlift voor pas 2weken trainen. EN werk ook aan je voedingsschema!

ga het log proberen volgen
stats voor bench press, mp en row zijn ongeveer dezelfde

Mooie squat en deadlift voor pas 2weken trainen. EN werk ook aan je voedingsschema!

Ik train al langer hoor;). Maar houd vanaf nu een logje bij. Ik gebruik ook nog geen supplementen. Ben dit wel van plan over een paar weken maar dat komt allemaal nog;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Vanavond weer trainen. Heb er nu al zin in :)

Wil proberen 100 kg te liften eerst 10 dan 8 en dan 2x 6 reps.
Ben benieuwd of het lukt:D!

Terug
Naar boven