Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
! Denk dit in juli toch wel te hebben bereikt!!Er wordt zeker nog wel getraind maar heb weinig tijd meer om mijn logje bij te houden. Wordt nog wel gewoon drie keer in de week getraind maar ben nu bezig met het trainen met lichter gewicht en dan meer herhalingen. Met als doel massa en dat begint aardig te werken. Ik houd mijn logje niet meer echt bij totdat ik op de 80kg zit! Als ik op de 80 zit dan ga ik mijn log weer bijhouden. Tot die tijd dus geduld! Denk dit in juli toch wel te hebben bereikt!!

ook nog voor de 80kg ben je beest!!!!!111 gewoon logje bijhouden, iedereen is geinteresseerd!![]()

Ben een stuk gemotiveerder om te trainen en dat komt omdat ik een nieuw vrouwtje heb
Ze sport zelf ook veel en daardoor motiveren we elkaar erg goed. Het enige nadeel is dat ze 100km verderop woont maar dat is nog wel te behappen met de auto. Dus qua priveleven gaat het ook weer goed
. Ik zal mijn log vanaf nu wat beter bijhouden
Kom op bro, knallen weer!
Nog steeds verkering trouwens?
! Die foto van jouw van 4 juli ziet er goed uit kerel! Ik zei toch dat je er wel kwam
!
! Ik zal voordat ik op vakantie ga nog even een foto posten van hoe ik er nu bij sta. Zal die morgen na het trainen wel even maken!