MuscleMeat

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
Nou de training van gisteren zit er weer op.
Vond het lekker gaan en heb bij sommige oefeningen wat meer gewicht kunnen pakken.
Afgelopen dagen nog meer gegeten misschien dat dat ook een rol gespeeld heeft

rmtvlz.jpg

De herhalingen bij squat waren 15, 15, 10, 10 dus daar ben ik ook mee vooruit gegaan. SChouders zijn mijn zwakke punt dat wil gewoon nog niet lekker. Maar als ik eind juli naar een nieuwe gym ga waar ik veel meer mogelijkheden heb dan moet alles nog harder vooruit gaan:D!

Netjes :) Vooruitgang zal er zeker zijn.
Schouders komen ook nog wel,hoe dan ook veel succes

Goed bezig met die Squat!:cool:

vanavond weer trianen:D!

Nou de training van gister zit er weer op. Vond dat hij opzich best lekker ging.

Ben met een andere doelstelling de training ingegaan. Ik ben met bijna elke oefening vrij rustig begonnen(bewegingen zeer langszaam). Dit ging best lekker en ik voelde de spieren een stuk beter als normaal.

2u9lutd.jpg

Het aantal herhalingen heb ik weggelaten want dit verschilde. Bent over rows ging beter als normaal. 10,10,10,10 herhalingen:)! Deadlift 10,5,4,1 maar met meer gewicht als normaal. De bench gewoon 10,8,6,6

De presdown ging ook wat beter en ging met herhalingen van 10,8,10,10 evenals de MP

Al met al een lekkere training:)! nu alweer zin om morgen te trainen:D!

Ja zeker fijn! Vanavond gaan we weer trainen! Enig nadeel is dat ik pas rond 7 uur in de sportschool kan zijn en hij gaat vanavond om half 9 al dicht ivm voetbal:(!!

En ik sport samen met mijn vriendin. Zij gaat erheen om te squashen en voor de training doe ik altijd drie kwartier mee. Dus heb vanavond maar drie kwartier om te trainen:(!!

Vanaf eind juli eindelijk zonder haar trainen in een andere gym:D!

En ik sport samen met mijn vriendin. Zij gaat erheen om te squashen en voor de training doe ik altijd drie kwartier mee. Dus heb vanavond maar drie kwartier om te trainen:(!!

Voor je KT nog even squashen?:eek: Lijkt me killing voor je KT. Squashen kost meestal al veel energie.
Laat je vanavond de armtraining weg, dan is 3 kwartier mss net te doen.

Ja is ook killing.. Vandaar dat ik ook naar een andere sportschool ga;)

Kan de armtraining wel eens weglaten ja heb thuis dumbbells en een halter met 64 kg gewichten. Te weinig om rugoefeningen enzo mee te doen maar biceps en triceps kan wel:) doe morgen dan wel wat curls en kickbacks om toch nog mijn biceps en triceps te trainen. Nu al zin om te stoppen bij deze gym en hardcore te gaan bij een andere gym!!

Nou de training van gisteren zit er weer op. Het ging niet echt lekker vond ik zelf.

Alle gewichten hetzelfde als vorige keer alleen het aantal herhalingen bij het squatten lag wat hoger dus dat is wel mooi meegenomen.

Heb echt behoefte om niet meer met mijn vriendin te trainen. Ben ik gisteren aan het deadliften met 120 kilo en doe ik dat 4 keer. Gaat ze tijdens de training zitten zeuren dat ik de barbellstand + gewichten te hard op de grond laat vallen en dat het helemaal geen nut heeft om maar 4 herhalingen te doen... Soms wordt je echt zo moe van vrouwen die denken alles beter te weten..

Bij elke oefening die ik doe zit ze me zo raar aan te kijken net of ik wat verkeerd doe... dit alleen omdat ze vind dat ik "te zwaar" train.

Echt waar vrouwen...

Gaat best lekker hier! en tsja vrouwen... ;)

Je deadlift springt er aardig uit!.

Je borst loopt zeker ook beetje achter.
Heb het zelf wel iig. dan lift ik wel 100+ maar heb ik al moeite om 60 kg een paar keer te bankdrukken.

Mill press kan wel wat hoger toch? ;)

Succes iig! goed bezig. k'zal wat vaker hier kijken.

Die military press kan wel hoger maar ik voer hem heel erg langzaam uit wat superlekker voelt in mijn schouders:)! Maar schouders zijn ook niet mijn sterkste punt:(!

De eerste 6 weken in de nieuwe gym ben ik van plan om volgens het volgende schema te gaan trainen:

Dag 1: Rug / Nek / Buik (maandag)

Rug:

3x Chin ups (wide grip)
3x Lat pull down (wide grip)
3x Low pulley (close grip)
3x Bent over row (dumbbell)
4x Deadlift

Nek:

2x Dumble shrugs

Buik:

2x Crunches
2x Side Crunches
2x Rotary Torso (apparaat)
2x Leg swing bench (onderbuikspieren)

----------------------------------------------------------------------------------------

Dag 2: Borst / Schouders (woensdag of donderdag)

Borst:

3x Bench
3x Incline dumbbell press (schuin bankje)
3x Cable flies (liggend)
3x Crossover

Schouders:

3x Military press
3x Front raises dumbbell
3x Rear bench lateral raises
3x Side raises dumbbell

----------------------------------------------------------------------------------------

Dag 3: Benen / Biceps / Triceps (vrijdag)

Benen:

5x Squats
3x Leg extension
3x Seated leg curl
3x Rotary calf (kuit)

Biceps:

3x Seated concentration curls (bankje)
3x Standing cable curls
2x One arm dumbbell preacher curl

Triceps:

3x Dippen (bankjes)
3x Rope extensions
2x Cable pressdown

dag1 rug/traps/biceps
dag2 borst/triceps/buik
dag3 benen/schouders

wat jij wil kan natuurlijk ook , er zijn zoveel mogelijkheden,variaties

maar op dag bij borst/schouders pak je wel met 4 oef heel erg je delta-spieren aan , persoonlijk denk ik dat een mil press voldoende is

Vind bovenstaande combi ook niet ideaal.

Zou de indeling van Groteman nemen of onderstaande vind ik persoonlijk nog beter(de dagen kan je natuurlijk mee schuiven):

Dag 1. Borst/biceps
Dag 2 Rug/traps/triceps
Dag 3 Benen/schouders

-Borst en schouders samen is wel erg veel druk op de schouders op 1 dag.
-Denk niet dat je na benen nog de enrgie hebt om 6 zware armsetjes te doen. Je kan denk ik beter schouders samen met benen pakken. Schouders heb je meestal maar 1 zware oefening - de press.
-Bij rug is 5 oefeningen trouwens wel veel. 4 oefeningen is denk ik perfect. Chins, deads en bors in iedergeval houden.

Ziet er goeie combi uit kubus

had um gejat van iemand anders en hij zag er wel goed uit:D!
Had geen tijd meer om hem op stage helemaal goed door te kijken. Zie nu ook in dat het niet helemaal ideaal is.

Bedankt voor jullie opmerkingen:)!

Nou de training van gisteren zit er weer op.

Het ging best lekker. Heb een keer anders gebenched. Bij mijn gym hebben ze daar een apart apparaat voor. Geen idee hoe het heet. Niet in de smith ofzo. je hebt een staaf ijzer met 2 vertakingen eraan. 1 naar links en 1 naar rechts. Aan deze vertakingen zit een handgreep. Je gaat hieronder liggen op een bankje en dan druk je de staaf omhoog.

Kon 10x 90 en daarna nog 8, 6, 6 keer 85 kg wegdrukken. al met al een lekkere training

29cw8x3.jpg

Sterke training gast! op BOR en mill press na maarja dat heb je al uitgelegd ;)

Hoelang ben je hier nu ong. mee bezig?

Ben er nu zon 5 weken mee bezig;) Stats zijn aardig vooruitgegaan vind ik.
Vooral deadlift loopt superlekker:) Ga binnenkort even straps kopen om te deadliften. Na 10x 100kg te liften begint het eelt om mijn hand het bijna te begeven :o. Denk dat ik door straps nog wat meer kan liften maar zal niet heel veel verschil in zitten.

Ga nog een paar weken door totdat ik ga trainen in de andere gym:)

Terug
Naar boven