neluss2000
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
Denk trouwens dat de indeling van mijn nieuwe trainingsschema als volgt wordt:
dag 1: Rug/traps/triceps
dag 2: Benen/Schouders
dag 3: Borst/biceps/buik
Met de oefeningen voor je rug train je ook de biceps. Als ik de biceps en de rug niet op dezelfde dag pak dan train ik ze op dag 3 volledig en op dag 1 ook een beetje. Denk dat dit uiteindelijk meer effect heeft dan op 1 dag rug en biceps tegelijk te pakken.
De buik neem ik op een dag waarop ik ook borst en biceps doe. Als ik crunches doe dan voel ik toch vaak ook wat in mijn onderrug. Het lijkt me niet fijn om crunches te doen net na het deadliften. Vandaar dat ik ook de rug op dag 1 neem.
Iemand daar nog op of aanmerkingen over? ik hoor het graag
dag 1: Rug/traps/triceps
dag 2: Benen/Schouders
dag 3: Borst/biceps/buik
Met de oefeningen voor je rug train je ook de biceps. Als ik de biceps en de rug niet op dezelfde dag pak dan train ik ze op dag 3 volledig en op dag 1 ook een beetje. Denk dat dit uiteindelijk meer effect heeft dan op 1 dag rug en biceps tegelijk te pakken.
De buik neem ik op een dag waarop ik ook borst en biceps doe. Als ik crunches doe dan voel ik toch vaak ook wat in mijn onderrug. Het lijkt me niet fijn om crunches te doen net na het deadliften. Vandaar dat ik ook de rug op dag 1 neem.
Iemand daar nog op of aanmerkingen over? ik hoor het graag

!! Echt een lekker gevoel! Ben weer wat vooruit gegaan op deadlift. En benchpress doe ik nog steeds met dat apparaat waar ik de naam niet van weet
maar ben ook daarop weer wat vooruit gegaan.