XXL Nutrition

Eindelijk mijn eigen logje

• Topic Starter Topic Starter
Denk trouwens dat de indeling van mijn nieuwe trainingsschema als volgt wordt:

dag 1: Rug/traps/triceps
dag 2: Benen/Schouders
dag 3: Borst/biceps/buik

Met de oefeningen voor je rug train je ook de biceps. Als ik de biceps en de rug niet op dezelfde dag pak dan train ik ze op dag 3 volledig en op dag 1 ook een beetje. Denk dat dit uiteindelijk meer effect heeft dan op 1 dag rug en biceps tegelijk te pakken.

De buik neem ik op een dag waarop ik ook borst en biceps doe. Als ik crunches doe dan voel ik toch vaak ook wat in mijn onderrug. Het lijkt me niet fijn om crunches te doen net na het deadliften. Vandaar dat ik ook de rug op dag 1 neem.

Iemand daar nog op of aanmerkingen over? ik hoor het graag:)

24-jun
Herhalingen 10 8 6 6
Deadlift 100 100 110 -
Bent over Rows 40 45 50
Millitary Press 30 30 30 30
Benchpress 90 90 85 -
Squat 85 90 90 90
staande barbell curl 25 25
Pressdown - - - -

Nou de training van gister zit er weer op. Ging echt superlekker vond ikzelf en de spierpijn is nu volop aanwezig:D!! Echt een lekker gevoel! Ben weer wat vooruit gegaan op deadlift. En benchpress doe ik nog steeds met dat apparaat waar ik de naam niet van weet:P maar ben ook daarop weer wat vooruit gegaan.

Eindelijk mijn BOR verbeterd!! en hoe!:D! Ben ik erg tevreden over. Pushdowns heb ik niet gedaan maar in plaats daarvan een keertje dips tussen 2 bankjes alleen met BW. Ging goed. eerst 15 herhalingen en toen 2 keer 10 herhalingen. Al met al een zeer lekkere training!

Vrijdag ga ik samen met een maat een proeftraining houden in de nieuwe gym waar ik ga trainen vanaf eind juli. Ben benieuwd! Ga dan gewoon trainen volgens dit schema. En mijn maat begint dan pas met fitness. Ben benieuwd hoeveel hij lift. Zal ook zijn statistieken hier gaan posten:)!

Lekker bezig!

Echt netjes dat je nog de kracht hebt om die BP en squat toch best hoog te eindigen!
doe je BP in de smithmachine trouwens?... niet doen hoor ;)

Trouwens die stats van je maat kan die beter zelf maar gaan bijhouden. Zo raakt jou logje straks alleen maar in de war.Maarja dat is mijn mening.

Die stats houd ie ook wel zelf bij. Hij heeft hier al een account aangemaakt. Ik zal alleen zijn stats wat ie vrijdag haalt ff posten. Doe BP niet in de smith maar met zon raar apparaat wat ik voorheen nog nooit gezien had. Echt geen idee hoe het heet. Voel daar de borst toch wat lekkerder als dat ik gewoon los bench.

Na juli ga ik zeker los benchen!

haha nelus.. dat is chest press denk ik, das voor wijven :D

haha nelus.. dat is chest press denk ik, das voor wijven :D

haha nee het is geen chest press;) Bij dit apparaat lig je gewoon op een bankje en druk je twee handvaten naar boven. Een soort van chest press alleen dan druk je naar boven en niet naar voren:D!

En ik ben ook nog maar een mietje piet:p

haha nee het is geen chest press;) Bij dit apparaat lig je gewoon op een bankje en druk je twee handvaten naar boven. Een soort van chest press alleen dan druk je naar boven en niet naar voren:D!

En ik ben ook nog maar een mietje piet:p

:roflol:

enne dat mietje-gedeelte zal wel iets meevallen?

je bent iig lekker bezig, daar gaat het om ;) ga zo door bro', en gij zult beescht worden.

Ja hoor het mietje gedeelte valt mee:p

Ben ook van plan om een beest te worden!!
Doe er in elk geval alles aan.
Wanneer begin jij eens met een logje piet? Of heb je er al één? Kan m in elk geval niet vinden:p

Ja hoor het mietje gedeelte valt mee:p

Ben ook van plan om een beest te worden!!
Doe er in elk geval alles aan.
Wanneer begin jij eens met een logje piet? Of heb je er al één? Kan m in elk geval niet vinden:p

heb eens eens een soort van foto/video logje gehad, is niet bevallen.. doe geen logje meer, in wat voor vorm dan ook :cool:

wat wil je zien: foto's? :p

edit voor mijn mattie nelis :D

Laatst bewerkt:
mooie rug !

sorry, zal ik 'm weghalen? doe ik zo hoor :D

jouw logje, jouw regels dude ;)

btw geabonneerd op deze log :)

euj wat staat er vandaag op het menu? :P

Haa die piet! heb je net ff toegevoegd op msn btw:P

Vandaar staat er vrij weinig op het menu qua training. Ga denk thuis even paar crunches doen. Heb nog steeds spierpijn van dinsdag:P

Vandaar even 2 liter melk naar binnen werken, Een halve kilo kwark en 6 boterhammes met kipfilet!!

En morgen gaan we voor het eerst een kijkje nemen in de nieuwe gym!! Ik laat jullie weten hoe het is gegaan;)

Goedemorgen iedereen die mijn log bekijkt;)

Ben gisteravond naar mijn nieuwe gym geweest. Echt SUPER gewoon!! Heb al een abbonnement afgesloten voor een jaar á € 32,-- per maand. Hiervoor kan je gratis krachttraining doen, cardio, squashen, zonnebank, sauna, en sportdrankjes zijn ook gratis. Echt een hele mooie gym! allemaal olympische halters. 5 plekken waar je kan benchen. Een smith en noem maar op.

Ik ben dus al met al dik tevreden:D! zal vanavond om morgen mijn training van gister hier posten moet nu werken. Laters!!!:D

knap logje, succes man ;)

je nieuwe gym klinkt goed Niels! :)

dumbbells tot ....kg?

Terug
Naar boven