- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er een deftige training uit, behalve die pec deck![]()
Dumbbell benchpress is die flat? Is het gewicht van die db dan niet wat laag t.o.v decline?
Goed bezig voor de rest. Stats komen wat overeen met mij.
Vind hem zelf ook laag maar meer lukt gewoon niet.. Decline gaat me daarentegen stukken beter af. Hoe het kan weet ik ook niet

!Ik lees die DL weer, blijft gewoon erg sterk
Kan natuurlijk bij jou anders zijn, maar DL hoef je niet zoveel reps te pakken volgens mij. Dan kan je toch mooi 140kg pakken ofzo
Hoe warm jij trouwens op bij de DL, welke gewichten pak je hiervoor?
En dan gewoon een paar snelle reps. Ik weet dat ik veel reps doe met 120 en 140 150 zit er zeker wel in. Maar heb heel lang last van mijn onderrug gehad en dit kwam naar mijn mening doordat ik een te hoog gewicht pakte. Deed 140 en dan 4 k eer en 150 1 keer. Nu voelt mijn rug gewoon goed en wil ik langszaam het gewicht omhoog schroeven en de herhalingen minderen
Ik warm op met 60/80/100 kgEn dan gewoon een paar snelle reps. Ik weet dat ik veel reps doe met 120 en 140 150 zit er zeker wel in. Maar heb heel lang last van mijn onderrug gehad en dit kwam naar mijn mening doordat ik een te hoog gewicht pakte. Deed 140 en dan 4 k eer en 150 1 keer. Nu voelt mijn rug gewoon goed en wil ik langszaam het gewicht omhoog schroeven en de herhalingen minderen
![]()