XXL Nutrition

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

• Topic Starter Topic Starter
als je maar blijft zeggen dat je niet getrolld wordt dan geloof je het op den duur misschien zelf ook yasmine ;)

Kan jij begrijpend lezen??? Blijkbaar niet! Ik ontken niet dat ik getrolld word. Ik bevestig het zelf, en heb het al meerdere malen in meerdere topics gezegd dat er hier een aantal individuen niks anders doen dat topics vernken door hun getroll.
Ik zeg WEL dat IK niet aan trollen doe.

Begrijp je het nu, of moet daar ook een tekeningetje bij gemaakt worden, kleurplaat?

hahaha geweldig dit! Dit is al het tweede topic dat naar de klote gaat. Dit gaat helemaal niet meer over Eliott Hulse maar weeeeeeeer over Yasmine. Oh my god!

Inderdaad.Het kanaal die kritiek uit op fitnessgoeroes had kritiek geuit op elliott Hulse en Crossfit. Crossfit zorgde ervoor dat zijn kanaal werd verwijderd zogezegd vanwege geschonden auteursrechten. Maar de kerel is advocaat en in no time stond die er terug. En toen had Elliott ondertussen zijn kans gezien om een rebuttal video te maken. Maar dat werd een wirwar van egotripperij red herrings en van die smeer. Het clipje was dus een kritiek, een analyse van Elliott hulse rebuttal.

Ik weet het Ovosnovo, met jouw beperkte intelligentie is dat misschien net iets te complex, maar dat is trollen ook. Dus, stick to het geouwehoergedeelte van het forum waar men lacht met kak en plasgrappen.

Ik volgde vroeger ook regelmatig een ander kanaal, van een zekere clint, maar ben die uit het oog verloren door mijn break tgv mijn gezondheidsproblemen. Ik herinner me that Tymboo ergens zei:" Clint is the man", of zoiets.

Clint Darden maar no way dat ik dat ooit heb gezegd :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Zal ik dan even in mijn topics moeten zoeken. Als je dat wel gezegd hebt, dan krijg ik een pint van je.

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:53 ----------

Ik heb het inderdaad niet teruggevonden. Ik verwar je met een andere, sterke powerlifter. :D
Maar het stoort me nu dat ik nu niet weet wie dat was. Iemand die in het powerliftinggedeelte bij "filmen van lifts" constructiefe kritiek gaf.

---------- Toegevoegd om 22:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:59 ----------

Ik heb het inderdaad niet teruggevonden. Ik verwar je met een andere, sterke powerlifter. :D
Maar het stoort me nu dat ik nu niet weet wie dat was. Iemand die in het powerliftinggedeelte bij "filmen van lifts" constructiefe kritiek gaf.

Elginintensity heeft elliot goed op zijn plaats gezet.

Elgin heeft hem wel flink gerustled...

hahaha geweldig dit! Dit is al het tweede topic dat naar de klote gaat. Dit gaat helemaal niet meer over Eliott Hulse maar weeeeeeeer over Yasmine. Oh my god!

en de grap is dat hij het zelf weer laat ontsporen en niet "de rest" zoals hij altijd beweerd.

Geen ruzie maken kindjes.

tumblr_meq8acUNZJ1r02l6to1_500.gif

Gast, jij hebt downsyndroom, ga gewoon the **** van dit forum ofzo, je ben zo'n slechte BBer dat zelfs me zusje van 6 jaar jouw basht als een een pluim. Rot gewoon keertje op.

Ben je nog steeds zo sterk?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind dat Yasmine soms wat te snel op zijn tenen is getrapt, maar hem een slechte BBer noemen terwijl je er zo uitziet? Hij curlt waarschijnlijk met jouw lichaamsgewicht.

• Like
Waarderingen: mat
Denk dat yasmine meer elliot hulse filmpjes moet kijken, hij zegt het zelf dat het geen nut heeft om je druk te maken over onzinnige dingen. Toch wel altijd jezelf aangevallen voelen en meteen er een heel topic met vol te zeiken...

Ben je nog steeds zo sterk?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik vind dat Yasmine soms wat te snel op zijn tenen is getrapt, maar hem een slechte BBer noemen terwijl je er zo uitziet? Hij curlt waarschijnlijk met jouw lichaamsgewicht.

Sorry hoor, maar geloof jij serieus dat ik dat ben? Ik ben hier alleen voor trolls man, je mag nu wel met argumenten komen dat ik dat wel ben, zal goed doen voor je ego. Gl, en lees zeker ook mijn andere reacties door!

Sorry hoor, maar geloof jij serieus dat ik dat ben? Ik ben hier alleen voor trolls man, je mag nu wel met argumenten komen dat ik dat wel ben, zal goed doen voor je ego. Gl, en lees zeker ook mijn andere reacties door!

Als je hier enkel voor "trolls" bent, dan is de kans nog steeds groot dat Yasmine met jouw gewicht curlt. Als jij dat niet bent, waar heb je die foto dan vandaan gehaald? Graag link.

Als je hier enkel voor "trolls" bent, dan is de kans nog steeds groot dat Yasmine met jouw gewicht curlt. Als jij dat niet bent, waar heb je die foto dan vandaan gehaald? Graag link.

Gast, jij verwacht dat ik dat nog weet, tuurlijk man, ga ik me echt mee bezig houden.
Maakt mij niet uit, jij mag geloven en beweren dat ik ben, en me ook uitlachen, alles mag in deze ' liberalistische ' maatschappij, maar ik heb dus ook het recht om te trollen, en dat doe ik met veel plezier.
En dat hij mij curlt, betwijfel ik ten zeerste, want hij heeft evenveel testosteron in zijn hele lichaam dan ik in mijn kleine teen.

deze kneus is nog sneu'er dan smink, wesking, joran en bryan samen :(

Terug
Naar boven