MuscleMeat

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ontvang zijn nieuwsbrieven maar die zijn zo full of shit dat mijn respect voor hem iedere keer toch een beetje daalt.

Bangmakerij zodat je de producten van één van zijn sponsors koopt;

"I know what its like to feel invincible.

I know that feeling, which says... " that will NEVER happen to me."

I can also tell you that this attitude is even more destructive
that the think your think you can avoid.

It is pure arrogance, and leads to poor decision-making.

I have personally fallen victim to, and felt the pain, of such a
mindset in my life through various injures and sicknesses.

NO ONE is exempt.

It's time to "grow up", and think about these things.

Here is something to think about....

Cancer now consumes our lives. 1 in 2 men
and 1 in 3 will succumb to this "preventable"
disease in their lifetimes.

I hope you NEVER have to deal with it but chances
are you probably already have - directly or indirectly.

And in spite of the BILLIONS of dollars that are raised
each year to "fight cancer" we have made almost NO
progress in the last 30 years, according to the National
Center for Health Statistics.

It's no wonder that terminally ill cancer patients are turning to
alternative and integrative treatments across the country and
seeing unbelievable outcomes. (my sister works at a place like this)

And guess what all of these alternatives have in common?

They all use detoxification as the fundamental component to their
healing protocols.

And this makes sense since disease is a problem of toxicity.

That's why I heavily recommend Yuri Elkaim's
Total Wellness Cleanse program.

Even if you don't have cancer, this is the type of detoxification
program that can help you fend off the Big C for life.

After all, cancer is more than 40% determined by your lifestyle.

One of the reasons that the Total Wellness Cleanse is so effective
at restoring your health is because it's based on using real food to
"clean" your body.

And today, I want to share one of the most powerful foods (used
extensively in the program) which have been scientifically proven
to prevent cancer.

Researchers have feverishly investigated the effects of BERRIES on
human health.

Some of the known cancer-preventive agents present in berries
include vitamins A, C, and E and folic acid; calcium and selenium;
beta-carotene, alpha-carotene, and lutein; phytosterols such as
beta-sitosterol and stigmasterol; triterpene esters; and phenolic
molecules such as anthocyanins, flavonols, proanthocyanidins,
ellagitannins, and phenolic acids.

Berries contain high levels of a diverse range of phytochemicals,
most of which are antioxidant molecules.

If you're not familiar with the majority of these compounds then
don't worry. They are all more or less different types of antioxidants.

That berries exhibit potent antioxidative properties is widely accepted,
but their biological properties extend beyond antioxidation.

In fact, berries also exhibit anti-inflammatory properties, are able to
inhibit abnormal cell growth, modulate cell cycle arrest, and induce
apoptosis (programmed cell death) in cancer cells with little or no
negative effects to normal cells.

These traits make berries an awesome addition to any health-minded diet.

And brand new research in the Journal of Pharmaceutial and Biomedical
Analysis has revealed that the degree of cancer cell growth inhibition is
directly related to the level of antioxidants in the berries.

Specifically, they found that blueberries and raspberries
were 90-100% effective in quenching free radical damage
and stopping cell growth in cancerous colon cells!

So go ahead... eat some more berries.

An earlier 2006 study in the Journal of Agricultural and Food Chemistry
also showed that blackberry, black raspberry, blueberry, cranberry, red
raspberry, and strawberries inhibit the growth of oral, breast, colon, and
prostate cancer cells.

So it goes without saying that berries are a blessing. As a rule of thumb,
any food (or berry) that has a deep colourful hue will most likely be a high
source of antioxidants.

The key is to incorporate a wide variety of different colours in order to
benefit from all their respective antioxidant properties.

Add berries to your smoothies, to your morning cereal and salads, or
enjoy them on their own.

Here's a berry-licious recipe to get your taste buds started, courtesy of
Yuri and his Total Wellness Cleanse program.

Blueberry Morning

1⁄2 cup fresh blueberries
1-2 tbsp chopped almonds, presoaked
2 tbsp ground hemp seeds
2 tbsp dried shredded coconut
1 tbsp ground flaxseed

* Combine ingredients in a bowl and pour
almond milk over top and serve.

CLICK HERE for 119 more delicious recipes that
detoxify your body, burn fat, and fend off disease.

Grow Stronger,
Elliott Hulse

PS. Remember, when you invest in TWC, I will send
you login details to view all the videos in my new
8-part video series "4 Layers Stronger in 2014"

Hij zal best dingen weten, maar de arrogante en zelfvoldane manier hoe hij het brengt trek ik niet. Het zal me niks verbazen als hij zichzelf meerdere keren per dag in zijn reet doet.

Elliot Hulse is niet per se arrogant, hij is gewoon één van die types die intelligent genoeg is maar gewoon NIKS op een normale, rationele manier kan benaderen en overal een metafysische, zweverige achterliggende betekenis aan kan geven. Op zich is het goed dat er zo'n kerel op youtube is want mss is het wel eens goed om een ander, subjectiever perspectief te krijgen, maar als je dan de persoon zelf bekijkt begin ik me toch serieus vragen te stellen en besef ik dat als ik er één dag mee zou moeten omgaan ik z'n BS wss al beu zou zijn.

Hij had echt mijn respect kunnen hebben want hij is echt een bijstere kerel, heel insightful, maar hij moest per se zijn heil zoeken ik pseudowetenschappelijke BS zoals chakra's enzo (niet dat je niet in energie kunt geloven etc., maar geloven in de harde wetenschap van 3000 jaar oude geschriften is te onnozel).

Ik ken nog zo'n gast, bij mij op de uni, slimme kerel, maar zo zweverig als de pest. Op een avond stappen begon hij over quantummechanica te lullen (ik nog niet wetende wat dat was destijds) en nadat ik er zelf over ben beginnen lezen werd ik zo boos omdat ik besefte dat hij harde wetenschap misbruikte om zijn eigen subjectieve ervaringen te staven, zoals 'alles is een illusie bro, wij bestaan uit eenzelfde entiteit bro'.

Mensen met een zweverig karakter gaan wetenschap altijd misbruiken en op de meest subjectieve manier interpreteren, dus wetenschap en ratio zijn mss wel een beter alternatief voor religie, maar lopen EXACT dezelfde gevaren als religie; misbruik, subjectieve interpretatie, etc...

Elliot Hulse is niet per se arrogant, hij is gewoon één van die types die intelligent genoeg is maar gewoon NIKS op een normale, rationele manier kan benaderen en overal een metafysische, zweverige achterliggende betekenis aan kan geven. Op zich is het goed dat er zo'n kerel op youtube is want mss is het wel eens goed om een ander, subjectiever perspectief te krijgen, maar als je dan de persoon zelf bekijkt begin ik me toch serieus vragen te stellen en besef ik dat als ik er één dag mee zou moeten omgaan ik z'n BS wss al beu zou zijn.

Hij had echt mijn respect kunnen hebben want hij is echt een bijstere kerel, heel insightful, maar hij moest per se zijn heil zoeken ik pseudowetenschappelijke BS zoals chakra's enzo (niet dat je niet in energie kunt geloven etc., maar geloven in de harde wetenschap van 3000 jaar oude geschriften is te onnozel).

Ik ken nog zo'n gast, bij mij op de uni, slimme kerel, maar zo zweverig als de pest. Op een avond stappen begon hij over quantummechanica te lullen (ik nog niet wetende wat dat was destijds) en nadat ik er zelf over ben beginnen lezen werd ik zo boos omdat ik besefte dat hij harde wetenschap misbruikte om zijn eigen subjectieve ervaringen te staven, zoals 'alles is een illusie bro, wij bestaan uit eenzelfde entiteit bro'.

Mensen met een zweverig karakter gaan wetenschap altijd misbruiken en op de meest subjectieve manier interpreteren, dus wetenschap en ratio zijn mss wel een beter alternatief voor religie, maar lopen EXACT dezelfde gevaren als religie; misbruik, subjectieve interpretatie, etc...

Erg idd.
"If you think you understand quantum mechanics, you don't understand quantum mechanics."

• Like
Waarderingen: Guts
Van wat ik begrepen heb van quantummechanica vond ik al mind blowing. Maar op een bepaald moment gaat het mijn petje te boven.

volledig met hierboven eens, hulse geeft wel goede adviezen trainingsgewijs en is in principe ook wel een snuggere kerel. alleen hij ratelt altijd maar veel te veel door over nietszeggende pseudo psychologische onzin alleen maar om een beetje slim over te komen, waar hij daardoor nogal in faalt. zeker als je zijn niet training-gerelateerd kanaal bekijkt is het eigenlijk gewoon een veredelde hippie.

Zoals al gezegd. Zit wat goede informatie tussen, maar ook ontzettend veel onzin. Ik stoor me ook aan zijn sensatiejournalisme achtige titels zoals 'HOW TO GET HUGE BICEPS' om dan vervolgens 7 minuten te praten over het feit dat er mensen bestaan (<1% van de bevolking) die er op zich misschien enigszins baat bij zouden hebben om hun biceps te stretchen. Gaat helemaal nergens over.

Schoolvoorbeeld van iemand die in de ogen van velen super wetenschappelijk aangelegd is maar eigenlijk één grote cluster**** van broscience en zweverigheid verkondigt.

Hij is de fitnessindustrie variant van het merendeel van de politici tegenwoordig. Hij zegt van alles en het klinkt best tof en fancy allemaal, het slaat alleen nergens op.

Zoals al gezegd. Zit wat goede informatie tussen, maar ook ontzettend veel onzin. Ik stoor me ook aan zijn sensatiejournalisme achtige titels zoals 'HOW TO GET HUGE BICEPS' om dan vervolgens 7 minuten te praten over het feit dat er mensen bestaan (<1% van de bevolking) die er op zich misschien enigszins baat bij zouden hebben om hun biceps te stretchen. Gaat helemaal nergens over.

Schoolvoorbeeld van iemand die in de ogen van velen super wetenschappelijk aangelegd is maar eigenlijk één grote cluster**** van broscience en zweverigheid verkondigt.

Hij is de fitnessindustrie variant van het merendeel van de politici tegenwoordig. Hij zegt van alles en het klinkt best tof en fancy allemaal, het slaat alleen nergens op.

Doet ie obv om meer mensen te trekken, is slim en zou ik ook doen in zijn plaats.

Kijk zijn video's al een lange tijd maar het wordt nu steeds meer 7-8 min aan vage uitspraken en broscience vermijden om dan een heel klein beetje info te krijgen.

Maar op den duur heeft hij alles wal gehad en moet hij toch andere onderwerpen gaan verzinnen.

die trainingen zijn wel leuk altijd, dat moet hij juist vaker gaan doen in plaats van 15 minuten praten over armen.

Of juist niet over armen.. :o

Kijk zijn video's al een lange tijd maar het wordt nu steeds meer 7-8 min aan vage uitspraken en broscience vermijden om dan een heel klein beetje info te krijgen.

Maar op den duur heeft hij alles wal gehad en moet hij toch andere onderwerpen gaan verzinnen.

Ik kijk enkel naar filmpjes waar hij specifieke oefeningen uitlegt. Clipjes waar hij zweverig doet, en lult die sla ik ook over. Het wordt inderdaad trouwens steeds meer van dat dan echte info over strongman en zo.

Zeker zo iemand die de film "what the bleep do we know" voor waarheid aannam.

Krijg zijn nieuwsletters/ Man wat een onzin verkoopt die man. Letterlijk, hij verkoopt onzin: "voor slechts... dollar krijg je toegang tot mijn hybrid training.... voor nog meer stimulatie van de derde soort spiervezel".

Ik heb een overdosis Elliott gekregen en ben allergisch aan het worden.

Krijg zijn nieuwsletters/ Man wat een onzin verkoopt die man. Letterlijk, hij verkoopt onzin: "voor slechts... dollar krijg je toegang tot mijn hybrid training.... voor nog meer stimulatie van de derde soort spiervezel".

Ik heb een overdosis Elliott gekregen en ben allergisch aan het worden.
same, om dezelfde reden

haha wow!

ik dacht dat ik de enige was!

tot ongeveer 3 maanden terug vond ik hem echt cool, keek al zijn filmpjes en stak er veel van op

nu praat hij de laatste tijd enkel over ****ing onzin EN begint het overduidelijk te worden dat hij er gewoon keihard geld aan wil beginnen verdienen.... men FB staat vol met bullshit over een of andere derde vezel met een bijhorend goedkoop diagrammetje dat je dan moet overtuigen met wetenschappelijke termen dat het werkt.... en al wat je moet is even 10 dollar storten om het best bewaarde geheim te weten te komen.... euh ja, ok

nee, mijn interesse heeft hij verloren

Grap is dat hij eerst zat te haten op commerciële mensen maar nu er zelf eentje is.
Op gegeven moment is de kennis op en wil iedereen relevant blijven door onzin te verkopen.

Klopt laatste tijd wordt het wat minder. Neemt niet weg dat ik heel veel aan zijn eerdere filmpjes gehad heb.

Grap is dat hij eerst zat te haten op commerciële mensen maar nu er zelf eentje is.
Op gegeven moment is de kennis op en wil iedereen relevant blijven door onzin te verkopen.

idd

hij is volgens mij begonnen vanuit een nobele overtuiging

toen is hij verslaafd geraakt aan de talloze zielige jongetjes die hem als een god begonnen te aanzien... nu streeft hij gewoon youtube views en subscribers na

ohja nog iets

hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiek :) maybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet

zou dus sowieso niks van hem kopen

Terug
Naar boven