Fitness Seller

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Hij is van origine ook een stronglifter of strongman of hoe hij ook heette mag

idd

hij is volgens mij begonnen vanuit een nobele overtuiging

toen is hij verslaafd geraakt aan de talloze zielige jongetjes die hem als een god begonnen te aanzien... nu streeft hij gewoon youtube views en subscribers na

ohja nog iets

hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiek :) maybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet

zou dus sowieso niks van hem kopen

ik heb wel een paar e books van hem. en zijn polsbandje. opzich wel nuttige dingen staan erbij. zijn maat chris heef ook een eigen kanaal puur gericht op sport athleten. ook hij heeft een goed trainingsprogramma.

ik vind idd wel dat hij tegenwoordig veel meer de commerciële kant opgaat met zijn e-mails. net zoals medhi van stronglifts. die vond ik ook zwaar irritant.

Vind het echt een geweldige vent. Jammer dat hij geen bodybuilder is idd. Hij weet echt alles

Nadat ik een poosje heb aangekloot in de gym met wat vrienden en geïnteresseerder en serieuzer er mee om wou gaan vond ik zijn channel. Ik heb echt veel daar van geleerd, omdat ik in een gym zat waar niemand ooit deadlift en zelden wordt gesquat moest ik ergens mijn informatie vandaal halen. Zeer informatief, ik kan het heel erg waarderen dat hij niet zegt wat je moet doen en dat je het maar moet geloven, maar je uitlegt waarom hij dingen doet, en hoe die dingen werken in je lichaam. Dus dat je ook weet waarom je iets doet.

hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiek :) maybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet

zou dus sowieso niks van hem kopen

Niet overdrijven nu, hij staat misschien niet op 6% ofzo maar dat is ook helemaal niet nodig.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En moet iemand per se een goed fysiek hebben om ergens verstand van te hebben? Hij heeft ook nooit echt de typische bb-manier van trainen gepropageerd dus ja

Verder is ie inderdaad full r*tard gegaan, hij had op het begin af en toe wel eens wat goede tips en filmpjes, alhoewel er toen ook al veel broscience tussen zat. Erg jammer dat ie helemaal door is geslagen.

geen bijzonder fysiek?

65-wat.jpg

Bij zijn laatste videos ging het er ineens over dat je moest gaan bidden, u wot m8

Volgens mij is het wel een beetje afgelopen met de elliot hulse hype

mediteren is niet bidden.

• Topic Starter Topic Starter
Niet overdrijven nu, hij staat misschien niet op 6% ofzo maar dat is ook helemaal niet nodig.

http://thenetworkstudios.com/wp-content/uploads/Elliott-Hulse.jpg

En moet iemand per se een goed fysiek hebben om ergens verstand van te hebben? Hij heeft ook nooit echt de typische bb-manier van trainen gepropageerd dus ja

Verder is ie inderdaad full r*tard gegaan, hij had op het begin af en toe wel eens wat goede tips en filmpjes, alhoewel er toen ook al veel broscience tussen zat. Erg jammer dat ie helemaal door is geslagen.

Jesus man, hij was in februari al full r*tard, maar nu is hij helemaal gek geworden, Het wordt steeds erger. Ik kan gewoon geen minuut meer naar zijn onzin luisteren; Ik kan zelf niet meer naar zijn "goede en ernstige" video's kijken. Jammer.
En hij heeft trouwens ook zijn ziel verkocht aan de duivel met al zijn "full hypertrophic muscle building technique for only 20 dollars a month"-crap.

Jesus man, hij was in februari al full r*tard, maar nu is hij helemaal gek geworden, Het wordt steeds erger. Ik kan gewoon geen minuut meer naar zijn onzin luisteren; Ik kan zelf niet meer naar zijn "goede en ernstige" video's kijken. Jammer.
En hij heeft trouwens ook zijn ziel verkocht aan de duivel met al zijn "full hypertrophic muscle building technique for only 20 dollars a month"-crap.

beter dan G4P

+1. Heel erg jammer.

En welkom terug trouwens.

Je kan trouwens ook een dagje met hem mee trainen met 30 anderen voor slechts 600 dollar! Koopje!

Zou die wristbands wel willen, maar ziet er waarschijnlijk toch gay uit als ik ze draag:(

Hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiek :) maybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet

Hij loopt er nu idd bij als een propje van 1m60.

Daarbij komt dat ie gwn een scammer is, maar dat zijn al die selfhelp gasten.

Terug
Naar boven