Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
idd
hij is volgens mij begonnen vanuit een nobele overtuiging
toen is hij verslaafd geraakt aan de talloze zielige jongetjes die hem als een god begonnen te aanzien... nu streeft hij gewoon youtube views en subscribers na
ohja nog iets
hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiekmaybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet
zou dus sowieso niks van hem kopen
hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiekmaybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet
zou dus sowieso niks van hem kopen
ZIjn altijd de magere ecto's die zelf 0 massa hebben die over andere hun fysiek zeuren

Vind het echt een geweldige vent. Jammer dat hij geen bodybuilder is idd. Hij weet echt alles
ohja nog iets
hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiek maybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet
Niet overdrijven nu, hij staat misschien niet op 6% ofzo maar dat is ook helemaal niet nodig.
http://thenetworkstudios.com/wp-content/uploads/Elliott-Hulse.jpg
En moet iemand per se een goed fysiek hebben om ergens verstand van te hebben? Hij heeft ook nooit echt de typische bb-manier van trainen gepropageerd dus ja
Verder is ie inderdaad full r*tard gegaan, hij had op het begin af en toe wel eens wat goede tips en filmpjes, alhoewel er toen ook al veel broscience tussen zat. Erg jammer dat ie helemaal door is geslagen.
Jesus man, hij was in februari al full r*tard, maar nu is hij helemaal gek geworden, Het wordt steeds erger. Ik kan gewoon geen minuut meer naar zijn onzin luisteren; Ik kan zelf niet meer naar zijn "goede en ernstige" video's kijken. Jammer.
En hij heeft trouwens ook zijn ziel verkocht aan de duivel met al zijn "full hypertrophic muscle building technique for only 20 dollars a month"-crap.
Jesus man, hij was in februari al full r*tard, maar nu is hij helemaal gek geworden, Het wordt steeds erger. Ik kan gewoon geen minuut meer naar zijn onzin luisteren; Ik kan zelf niet meer naar zijn "goede en ernstige" video's kijken. Jammer.
En hij heeft trouwens ook zijn ziel verkocht aan de duivel met al zijn "full hypertrophic muscle building technique for only 20 dollars a month"-crap.
Hij heeft IMO helemaal geen opmerkelijke fysiekmaybe it's just me, maar ik vind hem meer een buffe dikz*k dan een athleet