XXL Nutrition

Eliott Hulse. Wie kent hem en wat is jullie opinie over hem?

Je kan trouwens ook een dagje met hem mee trainen met 30 anderen voor slechts 600 dollar! Koopje!

Zou die wristbands wel willen, maar ziet er waarschijnlijk toch gay uit als ik ze draag:(

waarom 600 dollar betalen voor een training met elliott hulse als je ook voor 400 dollar met avril lavigne op de foto kan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

waarom 600 dollar betalen voor een training met elliott hulse als je ook voor 400 dollar met avril lavigne op de foto kan

600 dollar? lolled.
En zijn 'open gym' dagen dan?

CT Fletcher had toch ook een of andere 'massterplan certification' voor 2500 dollar? :roflol: Die gasten zijn niet goed wijs, en degene die dat geld neerleggen al helemaal niet :roflol:

CT Fletcher had toch ook een of andere 'massterplan certification' voor 2500 dollar? :roflol: Die gasten zijn niet goed wijs, en degene die dat geld neerleggen al helemaal niet :roflol:

en toch trappen veel mensen erin, vaak is dit het tellsell volk wat ook denkt af te vallen met artichock in een chocolade bonbon

Hij loopt er nu idd bij als een propje van 1m60.

Daarbij komt dat ie gwn een scammer is, maar dat zijn al die selfhelp gasten.

giphy.gif

Ik vind z'n video's vaak iets te uitgebreid.
Hij mag wel iets sneller naar z'n punt.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb alle respect verloren voor Elliot Hulse; Man, het wordt steeds erger mijn ego tripperij:

a must see video:

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Don't forget two see part 2

yasmine jij bent ook een soort elliot alleen dan gekker.

Dat heb je volgens mij al vaker gezegd, maar toch blijf je naar zijn filmpjes kijken....

En op wat baseer jij je om te zeggen dat ik nog naar zijn filmpjes kijk?
Ik kijk naar een ander channel waar een kerel kritiek uit op alle fitnessgoeroes. Beetje bij de les blijven he.

PS: Ik snap op zich zelf je kritiek niet want de reden waarom je naar iemands clipjes kijkt kan veranderen. Vroeger was het vooral om te leren hoe je een deadlift correct uitvoert, maar na zijn goeroe transformatie, is het vooral lachen geblazen.

Ik wist niet dat je les gaf "meester".

Lees je post nog eens en beoordeel dan zelf hoe idioot die is.
Net als chrisje en nosje tracht je nu ook leuk mee te trollen, maar je maakt jezelf belachelijk omdat je de skills niet hebt om correct te trollen

---------- Toegevoegd om 15:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:51 ----------

beheers ik hem wel?

jij ben stom

Blijven oefenen. Misschien ooit op een dag, als DBB een kinderafdeling heeft, dan kunnen we de skills toetsen aan een iets lagere standaard. Je komt er wel. Maar niet in de leer gaan bij Ovosnovo, chrisje en nosje.

Terug
Naar boven