Fitness Seller

Elnostra's Van massa naar kracht log!

• Topic Starter Topic Starter
Ff toilet bezoekje....77.4 hahah.

Bisacodyl? ;)

Congratz! en looks good!!

Ja bisacodyl. Eigenlijk had t begin totaal geen werking, maar nu begint t eindelijk los te komen. Wel vervelende opkomende krampen en dan mort je echt rennen, maar lucht echt op.

Werking is ook pas na 6-10 uur.... dus dat kan best varieren.
De krampen horen er helaas bij. :( Maar de opluchting is dan wel weer fijn :o

Kan je iig lekker uit eten vanaaf :)

Haha ja alleen ik nam t gister al in om 6 uur...Dus beetje laat hehe. Maar wel fijn jdd!

Zozo...laxeermiddelen hebben iig hun werk gedaan afgelopen weekend. Uiteindelijk woog ik 75.8, vanochtend 77.3 en nog geen stoelgang gehad. Doel deze week is 76.6

gisteren heerlijk wezen uit eten met mijn vriendin. T is een heel knus vegan plekje in een omgebouwde platenkas. Hier ons eten; ik had de vegan bonenburger. Daarna nog een brownie met ijs en chocolade stukjes. Zelfs prima binnen de 3000kcal gehouden wabt had niks gegeten.

Training van vandaag;

Squat
4x2x160 prima te doen. Wel laatste 2 setjes een doodpunt, maar was prima doorheen te dauwen.

Bench
4x2x100 prima!

Tricep ext
5x8x20kg

Reverse tricep ext 1 hand

5x8x5kg squeeeeezeeee :wl:

Prima gevoel. Wel enorm moe! Wel de eerste dag sinds t cutten dat ik honger heb. Komt ook doordat ik 5 peren had gegeten omdat ze zo lekker waren...

Tot morgen!

20190519_183950.jpg

20190519_183954.jpg

20190519_184036.jpg

Zowel training als eten ziet er goed uit! :D

Fijn dat het zijn werk heeft gedaan... niets lucht beter op op zo een moment :o

Lekker eten zo te zien en mooi dat je weer kan kakken. :P (Die 2 dingen in 1 zin kan eigenlijk niet hè.)
Volgens mij werken bepaalde zoetstoffen of suikervervangers ook laxerend. Ik nam in het verleden wel eens suikervrije drop. Op het label stond 'overmatig gebruik kan een laxerend effect hebben'. Ik moest er echt flink van kakken; volgens mij komt dit door polyolen, zoals sorbitol. Verder veel vezels eten en water drinken.

Thanks vriend! Moet goed komen. :)

Gewicht vanochtend 77.2

Ohp
4x2x50

Dl
4x2x175

Abs
5x**

Wederom enorm moe. Training ging lekker en had haast. 37 min...recordje. :D:D

Vanochtend 76.9 gaat prima. Training van vandaag;

Sumo
4x2x125

Tbar row
5x8x50

Pullup
5x8

Echt niet normaal gaar...ben ook de heke week op schietweek icm dit weer ga je echt baar de getver

Vanochtend 76.8! Liggen heerlijk op schema. Nog steeds 3000cal en inmiddels week 5. Cut is nog primaaa te doen!

High bar sq
4x2x127.5

Small grip bp
4x2x80

Db curl
5x8x24

Hammer curl
5x8x16

Squat
5x1x165

Bench
5x1x102.5

Tricep ext
5x8x20

Reverse tricep ext
5x8x5kg (1 hand)

Heb sinds begin cut tot aan nu alleen maar progressie met kracht gemaakt ondanks 2900cal per dag nu.

A.s. week is 1rm maar interesseert me niet, ook niet ideaal voor herstel. Volgende week ook 1.5 week naar Polen dus ff kijken hoe en wat. @Starx6673 heb je een leuk schematje? Heb ben pollack wel redelijk uitgespeeld na een jaar.

Laatst bewerkt:
Deadlift
5x1x185

Ohp
5x1x52.5

Abs
5x**

Vanochtend 76kg. Lig dus al 200gr onder mn weekdoel, maar trekt wel bij. Nog 2 "lichte" trainingen. T kutte vandaag was dat mn straps te kort waren voor deze wat dikkere barbell. Waren btw ook bijna allemaal smerige grinders. Ben alsnog super tevreden want had nooit verwacht dat ik ondanks het cutten gewoon een progressieve overload zou ervaren.

1rm is zoals gezegd volgende week, maar die laat ik voor wat t is....gaat anders ten koste van mn herstel. Vanaf a.s. week dus even kijken wat mn vervolg plan word, ben na een jaar wel aan een ander schema toe met andere variatie!

Wat ik nu wel zeker weet is dat ik flinke PRs had gepakt als ik nog zou wezen bulken, dus iig een mooi vooruitzicht!

Lekker hoor. Korte, maar pittige training. 200 gram is trouwens nauwelijks te bepalen, of je moet een heel constant gewicht zonder fluctuaties hebben. Mijn gewicht verschilt van dag tot dag 1 à 2 kg, dus werk altijd met gemiddelden.

T gemiddelde is iets hoger, maar iig al dag 3 op t zelfde gewicht.

Ik denk btw dat je je er nog op verkijkt hoe "kort" zon training is.

Ik denk btw dat je je er nog op verkijkt hoe "kort" zon training is.
I know. Ik heb ook wel eens singles of doubles en triples gedaan. Op de compounds heb je dan best wat rust nodig, zeker als je maximaal gaat op de deadlift tot je sterretjes ziet. Dan heb je al gauw 3-5 minuten nodig om te herstellen, althans, dat is mijn ervaring.

Ja zeker waar. Was ook het geval, heb ook sinds vorige week een knoop in mn rug...heel naar dus was ook extra lang bezig met opwarmen.

Terug
Naar boven