AndroidHealthClinic

Elnostra's Van massa naar kracht log!

Bezoekers in dit topic

Ik denk dat je Tactical Barbell ook wel interessant zult vinden, dat is speciaal gericht op militairen, politiemensen, brandweer etc. Vooral het combineren van krachttraining met conditietraining is erg goed. De ebooks kan je zo bij Bol.com kopen en zijn meer dan de moeite waard.
 
Thanks starx!


Training van vandaag:

High bar squat
5x3x120 extra op diepte gepakt voor de prikkel. Heel lekker.

Incline BP
5x3x75

Db press
5x6x26

Hammer curl
5x6x16

Gewicht vanochtend 77.5
Gisteren 77.3 , doel vab 77.5 is dus ruim gehaald. Nog steeds op 3100 kcals blíjven...heerlijk! Weinig honger en blijf nog steeds progressie maken.

:D
 
Sumo
5x3x115

Pull ups
5x6

Tbar row
1x6x50
4x5x40

Fijn weekend :D
 
Squat
4x3x155 lekkaaaah

Tricep ext
5x10x20

Reverse tricep ext
2x10x15
3x10x10

Bench
4x3x97.5
Voelde wel als grinders maar ben tevreden!

Momenteel verlaagd naar 3000cal. Gewichten volgens t schema blijven omhoog gaan, dus ben nog steeds "sterker" aan t worden.

Hier een fototje van mn gewicht:

Na t weekend weeg ik altijd wat zwaarder. Doel deze week is 77.2kg

20190513_182009.jpg


Bekijk bijlage 455158
 
En gewicht van mezelf

Screenshot_20190513-201156_MyFitnessPal.jpg
 
Lekkah! Zeer nette squats, daar hoop ik ook ooit in de buurt te komen. :)
 
Thanks Bert. Ook jij komt daar wel, gaat alleen wat langzamer als je minder PL gericht traint. Maar nu jij on bent moet dat lukken!
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ohp
4x3x50

Dl
4x3x172.5

Abs
5x **

Gewicht vanochtend 79. Nog steeds geen stoelgang...valt me steeds vaker op dat ik echt tot halverwege de week verstopt zit. Eigenlijk sinds na mn ziekenhuisopname. Heeft iemand tips?
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Waarvoor was die opname? (Zal eroverheen gelezen hebben :o )
Heb je medicijnen gehad? Zo ja wat?
 
Morfine toen. Darminfectie en lymfeklieren. Maar is al een ruime tijd geleden.
 
Heb je er ook andere meds bijgehad?
Morfine is bekend van dat het moeizame stoelgang kan geven.
En ook aangezien je al darmklachten had.
Medicijnen kunnen ook veel kapot maken in je darmen.
Je kan kijken naar vezel inname + goed drinken of evt een tijdje probiotica nemen.
Werkt dat niet dan toch even richting huisarts.


"stukje tekst"
Niet naar de wc kunnen door morfine

Wat ook vaak niet verteld wordt is dat mensen die morfine krijgen heel slecht naar de wc kunnen. De meeste mensen hebben echt hulp nodig bij het kwijtraken van hun ontlasting. Vraag de arts naar een drankje daarvoor, want ziek zijn en dan ook nog een dikke buik vol met ontlasting hebben is heel naar. Bovendien bederft het ook de eetlust en die is voor zieke mensen toch al heel wankel. Laat u bovendien niet afschepen als het niet lukt met de ontlasting; als u zelf niet meer zo sterk in uw schoenen staat, laat dan een ander zorgen voor een middel dat zorgt voor een goede stoelgang.
 
Morfine en oxycodon. Ik drink momenteel ook te veel koffie en te weinig water, dus dat werd averechts. Ga het vandaag even aankijken en genoeg drinken. T is nog niet zo erg als tijdens mn ziekenhuis opname, maar wel natuurlijk vervelend. En het is ook vervelend om je professie bij te houden tijdens t afvallen.
 
Klopt. Alleen die opname is 2 maand geleden. Dus dat moet nu niet meer het geval zijn. Ik ga het proberen, als t vrijdag nog zo is dan gebruik ik misacodyl...wel rotspul maar t werkt.
 
High bar sq
4x3x125

Small bench
4x3x77.5

Db press
5x10x22

Hammer curl

5x10x14

Net na t eten eindelijk stoelgang gehad...begint weer wat te werken, maar zeker nog verstopt. Hoop dat t snel over is...
 
Vanochtend 79.3 en stoelgang is nog steeds minimaal...psyllium vezels doen niks dus nu dulcolax gebruikt. Hoop dat ik morgenvroeg sws naar het toilet kan anders ff naar de dokter.
 
Als t echt niet gaat vraag dan movicolon.
 
Stroeve week gehad. Gisteren als laatste redmiddel laxeertabletten gehaald en het begint nu eindelijk te werken. Gewicht was 77.7, nog wel iets verstopt...maar t scheelt al weer 2.2kg!

Vanavond lekker uit eten met mn vrouwtje, want we zijn 1.5 jaar samen. Kcal zitten nog steeds op 3000 en aan de hand van morgen kijken of ik moet verlagen.

Sumo dl
4x3x120

Pull ups
5x10

Tbar row
1x10x52
4x10x52

Sinds deze week ook begonnen met IF en eet pas vanaf 12 uur. Beste stap ooit...ff tot 12 uur uitzitten en de rest van de dag lekker vol.

Hier wederom een progressie foto aangezien we weer 2 weken verder zijn. (Inb4 boner...lijkt gewoon weer zo. :o)

20190518_122030.jpg
 
IF heeft zo zijn voordelen. :D Geniet ervan vanavond!
 
Back
Naar boven