elnostra
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.586
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 78kg
- Vetpercentage
- 12%
Ja begrijpelijk...is bij jou anders. Hier moet je gewoon fit zijn voor je werk, anders breek je tijdens oefeningen af en ga je finaal aan t stront. En er is niks vervelender als iemand al zn kutzooi extra te moeten dragen omdat ie t niet trekt.
Ik ben groepscommandant bij een infanterie peloton...rang korporaal. Lo/s is negen van de tien keer dikke ruk imo...kontcircuitjes en alleen maar conditie werk. Laatst een deadlift techniek les gehad die om te janken was.
Overigens hebben wij ook buiten de verlof weken een flink personeelstekort dus wij doen sowieso al dubbel werk en werk boven onze functie. Uitzending volgend jaar word helemaal een bij elkaar geraapt iets.
Daarnaast is de Klu ook meer een bedrijf die een product levert en is ook totaal anders. Word altijd een beetje autistisch van die wazige tenuen daar...maar hier word je dan ook veel meer aan t handje gehouden en is t de omgang naar mijn mening veel botter en harder. Ook geschillen onder elkaar worden op verscheidene manieren opgelost.
Ik ben groepscommandant bij een infanterie peloton...rang korporaal. Lo/s is negen van de tien keer dikke ruk imo...kontcircuitjes en alleen maar conditie werk. Laatst een deadlift techniek les gehad die om te janken was.
Overigens hebben wij ook buiten de verlof weken een flink personeelstekort dus wij doen sowieso al dubbel werk en werk boven onze functie. Uitzending volgend jaar word helemaal een bij elkaar geraapt iets.
Daarnaast is de Klu ook meer een bedrijf die een product levert en is ook totaal anders. Word altijd een beetje autistisch van die wazige tenuen daar...maar hier word je dan ook veel meer aan t handje gehouden en is t de omgang naar mijn mening veel botter en harder. Ook geschillen onder elkaar worden op verscheidene manieren opgelost.

Hier valt het personeelstekort momenteel wel mee, maar er is nog wel wat achterstand met werk en sommige mensen draaien welk overuren. Op mijn vorige functie kwam ik echt lang niet aan mijn werk toe, honderden e-mails achterstand en veel opdrachten bleven meer dan een jaar liggen.
Wij zijn op kantoor ook maar met iets van 15 man, waarvan met z'n zessen verantwoordelijk voor de C-130 Hercules (3 engineer voor avionica/elek. en 3 voor techniek), dus tegelijk verlof nemen / afwezig zijn is niet echt mogelijk om de inzetbaarheid te garanderen.