Emielos
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.510
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 11%
Vandaag een heerlijk dagje gehad! School was alleen kut maarja dat is het altijd. Heb vanmiddag gesprek gehad met een juridisch kantoor. Ik ga namelijk een proces starten tegen mijn huisbaas. Zijn naam zou ik echt met alle liefde hier neerpennen alleen dat lijkt mij nog niet echt slim, Ondanks dat ik mensen voor deze ter***lijer wil behouden. Ik betaal zoals het kantoor zei teveel service kosten. Ik betaal 50 eu meer dan wat zij normaal vinden. Reken dit even uit met dat ik 1,5 jaar hier heb gewoond en je krijgt een leuk prijskaartje wat ik terug ga krijgen. leuke is dat huisgenoten waarschijnlijk een proces gaan starten m.b.t. onderhoud waardoor de huur met ongeveer 40% omlaag gaat hahaha. We gaan onze huisbaas even goed naaien de t*ring lijer. Had hij maar beter zijn best moeten doen want het is echt te triest voor woorden met die vent.
Hij wil zelf alles maken, soort picobello bv voor de mensen die de sketch kennen. + hij laat ons al 5 maand zitten met een volledig doorgerot kozijn etc. Na dit nieuws was ik behoorlijk blij dus ook meteen dit nieuws met mijn huisgenoten gedeeld en vervolgens naar de gym gegaan.
Echt een heerlijke training gehad met dit alles in mijn achterhoofd.
Rug setjes
inlcine db press
10x14
10x20
12x28
10x28
2x8x28 Die 12 kostte teveel..
Ellebogen laten uitzakken
3x12
incline dumbel press met op het einde dumbel naar elkaar draaien
3x10x14
db around the world
3x12x4 zo focking pijnlijk en borst giga vol
Cable front raise bovenhands
3x12x18
cable front raise
onderhands
3x12x18
dumbel front raise
3x12x8 Miss wat overkill maarja pompen!!
wat buik setjes en weer done
Even mee doen aan de insta hype:
Hij wil zelf alles maken, soort picobello bv voor de mensen die de sketch kennen. + hij laat ons al 5 maand zitten met een volledig doorgerot kozijn etc. Na dit nieuws was ik behoorlijk blij dus ook meteen dit nieuws met mijn huisgenoten gedeeld en vervolgens naar de gym gegaan.
Echt een heerlijke training gehad met dit alles in mijn achterhoofd.
Rug setjes
inlcine db press
10x14
10x20
12x28
10x28
2x8x28 Die 12 kostte teveel..
Ellebogen laten uitzakken
3x12
incline dumbel press met op het einde dumbel naar elkaar draaien
3x10x14
db around the world
3x12x4 zo focking pijnlijk en borst giga vol
Cable front raise bovenhands
3x12x18
cable front raise
onderhands
3x12x18
dumbel front raise
3x12x8 Miss wat overkill maarja pompen!!
wat buik setjes en weer done
Even mee doen aan de insta hype:
Laatst bewerkt:

.

.