MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag een heerlijk dagje gehad! School was alleen kut maarja dat is het altijd. Heb vanmiddag gesprek gehad met een juridisch kantoor. Ik ga namelijk een proces starten tegen mijn huisbaas. Zijn naam zou ik echt met alle liefde hier neerpennen alleen dat lijkt mij nog niet echt slim, Ondanks dat ik mensen voor deze ter***lijer wil behouden. Ik betaal zoals het kantoor zei teveel service kosten. Ik betaal 50 eu meer dan wat zij normaal vinden. Reken dit even uit met dat ik 1,5 jaar hier heb gewoond en je krijgt een leuk prijskaartje wat ik terug ga krijgen. leuke is dat huisgenoten waarschijnlijk een proces gaan starten m.b.t. onderhoud waardoor de huur met ongeveer 40% omlaag gaat hahaha. We gaan onze huisbaas even goed naaien de t*ring lijer. Had hij maar beter zijn best moeten doen want het is echt te triest voor woorden met die vent.

Hij wil zelf alles maken, soort picobello bv voor de mensen die de sketch kennen. + hij laat ons al 5 maand zitten met een volledig doorgerot kozijn etc. Na dit nieuws was ik behoorlijk blij dus ook meteen dit nieuws met mijn huisgenoten gedeeld en vervolgens naar de gym gegaan.

Echt een heerlijke training gehad met dit alles in mijn achterhoofd.

Rug setjes

inlcine db press
10x14
10x20
12x28
10x28
2x8x28 Die 12 kostte teveel..

Ellebogen laten uitzakken
3x12

incline dumbel press met op het einde dumbel naar elkaar draaien
3x10x14

db around the world
3x12x4 zo focking pijnlijk en borst giga vol

Cable front raise bovenhands
3x12x18

cable front raise
onderhands
3x12x18

dumbel front raise
3x12x8 Miss wat overkill maarja pompen!!

wat buik setjes en weer done

Even mee doen aan de insta hype:

Laatst bewerkt:
Vandaag is het black friday oftewel ik vond het tijd om mijzelf even te trakteren op iets leuks. "even" een playstation 4 gekocht met drie spellen dus ik ben klaar voor december haha

Daarna Rug/achterkant schouders + kuiten getraind. Lekkere training met zoals het hoort bij mij in de bulk een zieke pomp.

veel rows en pulls gedaan voor de rug.

Achterkant schouders oefening 3x12x23

pullups
2x8
5..

Lat pulldown
10x59 normaal zittend Vanaf hierna benen naar achteren zodat je helemaal strict gaat. Ja ik nog steeds wel zwaar gaan, druk mezelf helemaal tegen die klemmen aan waardoor ik niet van mijn plek word gedauwd
3x10x59
2x52 Zieke pomp in de lats. Merk dat als ik mijn benen naar achteren doe dan ik mijn gehele lats beter voel. Ik voel hem dan echt van het bovenste punt tot het onderste punt samentrekken. Wanneer ik de normale positie hanteer voel ik eigenlijk alleen de bovenkant.

Incline bench row
3x12x18 Pijnlijk as fock!

Cable row
3x12x59 zwaar en moeizaam maar wel goed uitgevoerd.

dumbel pullover
3x10x20 godkolere wat voelde ik mijn lats ziek oprekken. Voelde wederom pijnlijk aan!

Overhead lat raise
2x15x6
10x5

Shrugs
3x12x44

facepull
3x15x23

staand kuiten
5x20x50 ss die tegengestelde oefening voor voorkant scheen.

Vanaf setje 2 dacht ik, ik ga die 5 nooit en te never halen. Had met de eerste 2 setjes al heel veel moeite om de 20 te halen. Vanaf rep 16 brandde het ook al de ziekte. set 4/5 waren rep 16 t/m 20 ook hele/halvjes kwartjes weet ik het allemaal. Kuiten echt naar stront maar die fockers moeten groeien! Vanaf set 2 waren de kuiten ook zo hard als beton.

Die huis bazen willen alleen maar geld verdienen.
Geven geen shit om jou.

Laat hem maar dokken.

Mooie transformatie.

Nice hoor! Pompen of verzuipennn :D.

Wat betreft de kuiten; Misschien kun je ook eens starten met pylometrische oefeningen. Lekker om de training mee te starten, zodat je CNS er klaar voor is en daarnaast zorgt het vor een betere rekrutering van FT-vezels. Precies wat je nodig hebt in die kuiten :D.

Waarom begin je je training voortaan niet met kuiten?
Ook al lijkt dat onnodig icm rug, dat zou ik doen.
Je rug loopt tenslotte niet achter .:)

3 Reasons Your Calves Aren't Growing | T Nation
Zat er zelf indd ook aan te denken om te beginnen met kuiten en dan pas de training. Thx voor nogmaals dit linkje. Op BN heb je hem mij ook wel is gestuurd.
Die huis bazen willen alleen maar geld verdienen.
Geven geen shit om jou.

Laat hem maar dokken.

Mooie transformatie.
9/10 huisbazen wel ja. Ik ken een paar die super chill zijn en alles op en top geregeld hebben maar deze knakker hoort daar niet bij. Ex-huisgenoot heeft al een proces tegen hem lopen. Hij moet nog steeds zijn borg terug krijgen ( er zijn wat dingen gebeurd waardoor huisbaas zijn borg niet wil geven) Maar je hebt dan echt de verkeerde persoon voor je. Mijn ex-huisgenoot gaat door tot het bittere eind ivm een verleden van huisbazen. Ze gaan nu zelfs beginnen met een dagvaarding haha. Onze huisbaas gaat het komend half jaar flink genaaid worden door iedereen omdat iedereen van plan is een proces te starten. Oftewel hij krijgt dan 6 weken de tijd om alles te maken ( dat lukt hem sws niet) Daarna word het naar de huurcommissie gestuurd, Oh wat kan ik hier van genieten.

Ik krijg volgend jaar 500+ eu terug waarschijnlijk, hij moet de borg nog terug dokken van die gast. En om alles te maken hier is die wel een paar duizend verder. Karma is comming for yah!

Ben iedergeval goed bezig met mijn legacy voor dit huis.

Nice hoor! Pompen of verzuipennn :D.

Wat betreft de kuiten; Misschien kun je ook eens starten met pylometrische oefeningen. Lekker om de training mee te starten, zodat je CNS er klaar voor is en daarnaast zorgt het vor een betere rekrutering van FT-vezels. Precies wat je nodig hebt in die kuiten :D.
Zal het eens gaan opzoeken thx!

Poeh voor het eerst sinds lange tijd echt focking zieke spierpijn in mijn rug. Ik zal eerlijk zijn maar heb afgelopen half jaar/drie kwartjaar nog nooit zulke spierpijn gehad zoals nu. Met benen naar achteren werkt echt perfect heb ik het idee. Ik activeer mijn rug veel beter + kan gewoon zwaar blijven gaan dus geen MMC ook al is die er wel redelijk.

Goed tip wel! Wat voor oefeningen moet ik dan aan denken?

Kleine update:
Ik heb inmiddels nog last van zware ILS. Triceps, achterkant schouders en lats staan zo strak en vol echt focking bizar. Heb het gevoel alsof ik net 20 minuten klaar ben met trainen. Zo erg zit de pomp/hardheid er nog in

Hoeveel moest je betalen per maand?
En hoeveel vierkante meter had je?

Waarom weet ik niet wat ils is :(

Hoeveel moest je betalen per maand?
En hoeveel vierkante meter had je?

Waarom weet ik niet wat ils is :(
375 voor 19m2. Maar mijn service kosten zijn veel te hoog dus dat ga ik straks terugvorderen. Helaas kunnen we 1 juli 2017 pas beginnen voor 2016.. beetje jammer Maarja het moet maar.

444468.png

Plan was om vrijdag en zaterdag rustdag te houden. Zondag werd helaas ook een rustdag omdat we even 2 kasten moesten ophalen bij familie. Dit moest worden gehaald vanuit de andere kant van NL dus in totaal 4,5 uur in de wagen gezeten. Kolere wat een wereldreis weer.

Spierpijn was vandaag nog steeds zeer sterk aanwezig in de lats + triceps.

Vandaag weer tijd voor borst + achterkant schouders. Was een fijne training en pomp was weer bizar aanwezig.

Incline db pres
10x18
10x24
2x12x28
2x8x28 meer zat er absoluut niet in..

Ellebogen laten uitzakken en dan weer explosief omhoog en daardoor span je borst maximaal aan
3x12x14 Focking pijnlijk in de borst..

db press op het laatst dumbels naar elkaar toe
3x12x12 pijnlijk..

Dumbell fly hammer grip
3x12x8

landmine press
2x15x30
10 (+ 5 cheat reps)x30 borst helemaal op

half staand en met je kop leunend op een bankje. Zo voer ik de bent over raise uit
3x15x7

latt pull hele smalle greep. Voelde perfect mijn achterkant schouder werken
3x12x52

abs en weer done

Spierpijn na 3 rustdagen?! Gekke DOMS:eek:.

Spierpijn na 3 rustdagen?! Gekke DOMS:eek:.
Ja echt focking bizar! Had net wat anders getraind dus dan blijft het net wat langer hangen zegmaar. Ook heb ik het gevoel dat ik sws wat minder snel herstel de laatste tijd. Even kijken hoe dit loopt en wat hier de oorzaak van is.

Ja echt focking bizar! Had net wat anders getraind dus dan blijft het net wat langer hangen zegmaar. Ook heb ik het gevoel dat ik sws wat minder snel herstel de laatste tijd. Even kijken hoe dit loopt en wat hier de oorzaak van is.

Ik zou het absoluut even bespreken met je coach in ieder geval! :)

Vandaag weer legs. Heb besloten om met legs eerst te beginnen met hams omdat deze achterlopen t.e.v. quads.

hack squat
10x0
10x20
3x10x50
2x12x50 maximaal wel en helemaal naar de klote. Benen al redelijk vol

Stiff dl dumbel
12x24
12x28
4x12x30

Liggend leg curl
4x12x41 maximaal wel

one leg, legcurl