MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Mooie shape!

Vind je er echt keurig bijstaan, nog beter dan weken voor je wedstrijd! Meer in verhouding ofzo. En leuk een keer zo'n FB foto.

Wat betreft de glutamine, heb het bij m'n mdl arts nagevraagd. Hij wist er zelf het fijne niet van, maar waar het op neer kwam: baadt het niet, schaadt het niet. Hij was ook van mening dat, juist met het sporten in het achterhoofd, dat ik al voldoende uit m'n voeding zou halen. Al helemaal met whey, vlees en kwark elke dag (in mijn geval).

Mirrin the shape! Inderdaad heel mooi in verhouding Emiel :thumb:!

Netjes inderdaad!:thumb:

• Topic Starter Topic Starter
Vind je er echt keurig bijstaan, nog beter dan weken voor je wedstrijd! Meer in verhouding ofzo. En leuk een keer zo'n FB foto.

Wat betreft de glutamine, heb het bij m'n mdl arts nagevraagd. Hij wist er zelf het fijne niet van, maar waar het op neer kwam: baadt het niet, schaadt het niet. Hij was ook van mening dat, juist met het sporten in het achterhoofd, dat ik al voldoende uit m'n voeding zou halen. Al helemaal met whey, vlees en kwark elke dag (in mijn geval).
Dankjewel Tara! Ja alles zit nu natuurlijk door de hoeveelheid carbs een stuk voller. In prep ben ik vanaf week 5 weeks out redelijk depletted geraakt. Zag er ook wel nice uit door de strepen en alles ziek zichtbaar.

Mmh, daar heb je een punt. Denk dat ik glutamien dan achterwegen laat als het weinig voordelen bied voor mij aangezien ik ook elke genoeg vlees eet whey neem.

Mirrin the shape! Inderdaad heel mooi in verhouding Emiel :thumb:!
Thx man! nu word het tijd om een dik pak massa er op te knallen.

Afgelopen dagen niet getraind. Donderdag op stap geweest en zaterdags een housewarming. Ook wel even fijn om mijn lichaam wat rust te gunnen.

Switch trouwens weer terug naar mijn oude"trainingsschema. Een 3 dagen split verdeeld over 4 dagen. dit zodat ik minimaal 2 keer borst pak want die focker moet echt verbeterd worden!

dag 1 borst - schouders focus op bovenkant borst
dag 2 quads/ hams/ kuiten
dag 3 borst schouders en
dag 4 rug/ kuiten
dan overnieuw. minimaal 1 rustdag in de week en die komt sws op zaterdag. verder even kijken hoe het uitkomt of ik een rustdag in plan.

Verder gaat voeding met 200kcal omhoog. Dit omdat in 4 weken tijd 1% ben gedaald maar wel ben aangekomen. Oftewel ik kan mijn voeding verder pushen voor meer gainz!

Voeding is nu als volgt:
3685kca
e289 k427 f98

Verder ook eens koolvis geprobeerd i.p.v panga. Gvd die shit is echt niet te kanen dus switch weer naar panga

Geen schema van Jack meer dus? Of was dit in overleg?

Geen schema van Jack meer dus? Of was dit in overleg?
Jack doet niet aan trainingsschema's. Trainingsschema inclusief oefeningen doen wij allemaal zelf. Dit zodat je er zelf ook dingen van leert omdat je zelf weet waar je het best op reageert.

Jack geeft voornamelijk meer tips etc. maar mijn borst loopt erg achter dus hij zei al dat ik veel moet focussen op borst borst en nog eens borst + dikte aan bovenkant rug.

haha koolvis smaakt net naar de aarde:D

Koolvis kan je fucking lekker maken man! Aziatische sausjes en kruiden gebruiken, pas op het einde van de bereiding toevoegen en Max 2-3 minuutje mee garen. :D

haha koolvis smaakt net naar de aarde:D
Poeh niet te vreten die meuk. Alleen die geur al... Ik houd het gewoon lekker bij mijn panga:p

Koolvis kan je fucking lekker maken man! Aziatische sausjes en kruiden gebruiken, pas op het einde van de bereiding toevoegen en Max 2-3 minuutje mee garen. :D
Misschien ooit eens toepassen maar dan op panga. koolvis is bah

Zonet weer heerlijk getraind. Afgelopen dagen voelde ik mij een beetje min ( beetje ziekte verschijnselen) Even oppassen dat ik dus niet ziek ga worden. Kon ook zijn omdat ik "zo lang" niet had getraind (lees 3 dagen) Als ik weinig sport krijg ik of heel veel energie of ik word gewoon kut. Dan zit ik gewoon kut in mijn vel en kan ik ook ziekte verschijnselen krijgen haha (afkick verschijnselen?:P)

Na de training zat borst echt prachtig vol al zeg ik het zelf. MAP poses zagen ern super fijn uit met een volle borst.

rug setjes voelde weer heerlijk aan. Pomp zat meteen in de achterkant schouders en rug!

incline db press
10x14
10x24
12x28
10x28
9x28
8x28 op..

dumbel uitzakken en dan weer omhoog. Volle knijp in de borst
3x10x14

dumbel press en einde dumbels naar elkaar toe draaien
3x10x12

landmine press
2x15x30
10x30
8x20

Peck deck
3x12x79 ( gestrekte armen)

Front bb press zittend'
3x10x40

lat pull met 2 handgrepen. Iets naar achteren hangen en ellebogen breed naar achteren trekken ( oefening voor achterkant schouders)
3x15x35

Side raise
2x12x9

Abs
3x20 verzuurd als ma lije..

Beter dat het komt omdat je niet getraind hebt dan dat je ziek aan het worden bent :p

Met dumbell uitzakken, bedoel je daar pullovers mee? Kan me er anders even niks bij voorstellen.

Mwhaha, ik zal je wel eens leren die shit lekker te bereiden ;). Laatst nog eens voor een groep vrienden gekookt met koolvis en iedereen vond het donders lekker.
Het is volgens mij de goedkoopste dierlijke eiwitbron in NL trouwens :P

Wel apart , een bodybuildingcoach die niet aan trainingsschema's doet.
Ik verbaas me steeds meer over begeleiders eerlijk gezegd .:)

Ohhh, nou snap ik het.
Da's net als een tenniscoach die zegt welk racket en welke bal je het beste kan gebruiken, wat voor kleding je aan moet, waar je moet staan tijdens poseren. Uhhh… serveren etc.
Maar die je niet helpt met je slag techniek.

Toch? :)

Ohhh, nou snap ik het.
Da's net als een tenniscoach die zegt welk racket en welke bal je het beste kan gebruiken, wat voor kleding je aan moet, waar je moet staan tijdens poseren. Uhhh… serveren etc.
Maar die je niet helpt met je slag techniek.

Toch? :)
Ik zou het zelf iets anders omschrijven. Juist wel bezig met slagtechniek ( hoe te trainen en oefeningen uit te voeren). Maar niet zozeer het indelen van de training zelf. Hij laat je zelf beslissen hoe jij de training indeelt en hoe jij traint. Wel geeft hij tips hoe vaak je iets zou kunnen trainen om het te verbeteren etc.

• Like
Waarderingen: Rain
Ik zou het zelf iets anders omschrijven. Juist wel bezig met slagtechniek ( hoe te trainen en oefeningen uit te voeren). Maar niet zozeer het indelen van de training zelf. Hij laat je zelf beslissen hoe jij de training indeelt en hoe jij traint. Wel geeft hij tips hoe vaak je iets zou kunnen trainen om het te verbeteren etc.
Persoonlijk zou ik dan toch liever een coach hebben die alles voorschrijft, zodat ik dat als ras-autist kan volgen. En dan doet hij de aanpassingen ook maar.

Als ik altijd zelf mijn trainingen mag samenstellen zou ik sommige oefeningen gewoonweg nooit doen, omdat ze bijvoorbeeld 'niet leuk' zijn..

• Like
Waarderingen: Rain
Persoonlijk zou ik dan toch liever een coach hebben die alles voorschrijft, zodat ik dat als ras-autist kan volgen. En dan doet hij de aanpassingen ook maar.

Als ik altijd zelf mijn trainingen mag samenstellen zou ik sommige oefeningen gewoonweg nooit doen, omdat ze bijvoorbeeld 'niet leuk' zijn..
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik kan op dit punt namelijk ook zo autistisch als de pest zijn.

Zal eerlijk met je zijn: de eerste 2 weken dacht ik als bijna ras autist op dit vlak. WTf is dit nou weer... Maar nu vind ik het ook wel fijn. Mijn eigen training indelen vind ik opzich wel fijn, hierdoor voorkom je ook het probleem dat je gaat trainen op iets wat je helemaal geen f**k aan vind.

Wat jij beschrijft heb ik niet zoveel problemen mee. Ik zoek van nature al vaak de grens op en ga daar vaak overheen (v.b. neem mijn gemiddelde been training). Ik vind het fijn om veel volume te draaien en denk ook wel dat ik wat kennis heb opgebouwd wat voor mij werkt etc.

Vandaag weer heerlijk die beentjes aangepakt! Na de rug oefeningen weer naar de hack squat gelopen. Daar 2 opwarm setjes gedaan en de t*ring wat voelde dat zwaar aan.. Had echt het idee: dit gaat een zware kut training en ik ga absoluut niet het niveau halen van normaal. Gelukkig ben ik wat eigenwijs en fl**ker ik gewoon meer gewicht op en zie wel hoe het loopt. Gelukkig is het heerlijk verlopen. Zelfs beter dat vooraf de bedoeling qua ophogen van gewicht.
Gelukkig bleef dit proces de gehele training door gaan dus ben achteraf zeer tevreden over de training, intensiteit en mentaal/fysiek kapot gaan.

rug setjes

hack squat
10xniks ( 46kg weerstand van zichzelf ofzo)
10x40
3x10x50 ( vorige training pas bij de 3e set 50kg erop geknalt)
2x12x50 Gewoon alles er uit persen. Quads hadden het weer mega zwaar, weer die krap feelings...

lunges
4x12x35 Volgende keer gewoon die 40 proberen zelfde als vorige training

leg ext
3x15x66 die laatste kwam eht uit mijn benen. WIst ook niet hoe snel ik moest opstaan. t*ring wat een pijn!

Liggend leg curl
3x15x50
10x50 op
10x44

Zittend leg curl was bezet dus even geskipt

staand kuiten ss met die andere oefening
5x20x50 5x20

dumbel stiff dll
3x10x20 Helemaal op en naar de klote!

Terug
Naar boven