Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dankjewel Tara! Ja alles zit nu natuurlijk door de hoeveelheid carbs een stuk voller. In prep ben ik vanaf week 5 weeks out redelijk depletted geraakt. Zag er ook wel nice uit door de strepen en alles ziek zichtbaar.Vind je er echt keurig bijstaan, nog beter dan weken voor je wedstrijd! Meer in verhouding ofzo. En leuk een keer zo'n FB foto.
Wat betreft de glutamine, heb het bij m'n mdl arts nagevraagd. Hij wist er zelf het fijne niet van, maar waar het op neer kwam: baadt het niet, schaadt het niet. Hij was ook van mening dat, juist met het sporten in het achterhoofd, dat ik al voldoende uit m'n voeding zou halen. Al helemaal met whey, vlees en kwark elke dag (in mijn geval).
Thx man! nu word het tijd om een dik pak massa er op te knallen.Mirrin the shape! Inderdaad heel mooi in verhouding Emiel!
Jack doet niet aan trainingsschema's. Trainingsschema inclusief oefeningen doen wij allemaal zelf. Dit zodat je er zelf ook dingen van leert omdat je zelf weet waar je het best op reageert.Geen schema van Jack meer dus? Of was dit in overleg?
Poeh niet te vreten die meuk. Alleen die geur al... Ik houd het gewoon lekker bij mijn panga

Misschien ooit eens toepassen maar dan op panga. koolvis is bahKoolvis kan je fucking lekker maken man! Aziatische sausjes en kruiden gebruiken, pas op het einde van de bereiding toevoegen en Max 2-3 minuutje mee garen.![]()
)Waar helpt hij dan wel meeWel apart , een bodybuildingcoach die niet aan trainingsschema's doet.
Ik verbaas me steeds meer over begeleiders eerlijk gezegd .![]()

Voeding, oefeningen, voor als je gebruikt gear advies, posing en tips voor alles zegmaar
Ik zou het zelf iets anders omschrijven. Juist wel bezig met slagtechniek ( hoe te trainen en oefeningen uit te voeren). Maar niet zozeer het indelen van de training zelf. Hij laat je zelf beslissen hoe jij de training indeelt en hoe jij traint. Wel geeft hij tips hoe vaak je iets zou kunnen trainen om het te verbeteren etc.Ohhh, nou snap ik het.
Da's net als een tenniscoach die zegt welk racket en welke bal je het beste kan gebruiken, wat voor kleding je aan moet, waar je moet staan tijdens poseren. Uhhh… serveren etc.
Maar die je niet helpt met je slag techniek.
Toch?![]()
Persoonlijk zou ik dan toch liever een coach hebben die alles voorschrijft, zodat ik dat als ras-autist kan volgen. En dan doet hij de aanpassingen ook maar.Ik zou het zelf iets anders omschrijven. Juist wel bezig met slagtechniek ( hoe te trainen en oefeningen uit te voeren). Maar niet zozeer het indelen van de training zelf. Hij laat je zelf beslissen hoe jij de training indeelt en hoe jij traint. Wel geeft hij tips hoe vaak je iets zou kunnen trainen om het te verbeteren etc.
Ik begrijp helemaal wat je bedoeld! Ik kan op dit punt namelijk ook zo autistisch als de pest zijn.Persoonlijk zou ik dan toch liever een coach hebben die alles voorschrijft, zodat ik dat als ras-autist kan volgen. En dan doet hij de aanpassingen ook maar.
Als ik altijd zelf mijn trainingen mag samenstellen zou ik sommige oefeningen gewoonweg nooit doen, omdat ze bijvoorbeeld 'niet leuk' zijn..