Vandaag de eerste dag van het internationale project gehad. Opzich een best leuk team alles die opdrachten zijn weer 3 keer ruk en het merendeel bestaat weer uit wachten totdat er een opdracht online komt. Beetje kut maarja nog maar 2 dagen hierna en dan zijn we er weer vanaf!
Na school/project lekker naar de gym gegaan voor een FIJNE been training. Pomp in de poten was echt fokt op.. Benen waren net 2 balonnen en dan voornamelijk mijn quads en kuiten. Merk wel dat ik voor mijzelf vaste oefeningen heb voor trainingen en niet telkens dat afwisselen. Vind dit ook veel fijner trainen en kan zo beter progressie bijhouden, autisten trekje? misschien wel maarja dat zijn we allemaal wel een beetje hier.
Volume was zoals jullie gewen zijn weer lekker normaal. Morgen rustdag en donderdag naar jack met 2 anderen van JTC. Hij wil mij graag op de JBC 2017 hebben staan maar zoals eerder gemeld even kijken of dat wel verstandig is. Zou liever een goede pak massa er op plakken + die ski vakantie in prep werkt ook niet helemaal denk ik.
rug oefeningen
hack squat 45kg weerstand van zichzelf
10xniks
10x20
2x12x40 ik vervloekte mezelf maarja verhogen en groeien met die poten!
3x12x50
Laatste setje bj rep 6 had ik zoiets van dit ga ik niet reden tot 12 denk ik. rep 10-12 ging echt met de grootste moeite en die laatste rep kwam echt uit mijn tenen!! Pomp was wel aan vanaf dit moment, goeie middag eem
lunges
4x12x35 Gewoon gek gaan hoppa
leg ext
2x15x66
10x66 + wat halfjes en kwartjes helemaal op!
liggend legcurl
10x41
10x54 teveel van het goede
3x12x50
zittend leg curl
3x15x59
Staand kuiten ss met die oefening van vorige keer
5x20x50 ss 20
Dat er nog een lijn zichtbaar is haha, achja goed licht doet wonderen