MuscleMeat

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Nu helemaal geen cardio meer?
Nop al een hele lange tijd geen extra cardio. Enige cardio wat ik nu nog doe ik naar school (10 minuten heen, 10 minuten terug) en naar de sportschool ( een kwartier heen en kwartier terug) en 1 keer per week naar werk 20 minuten heen en 20 minuten terug + werk is wel fysiek

Nop al een hele lange tijd geen extra cardio. Enige cardio wat ik nu nog doe ik naar school (10 minuten heen, 10 minuten terug) en naar de sportschool ( een kwartier heen en kwartier terug) en 1 keer per week naar werk 20 minuten heen en 20 minuten terug + werk is wel fysiek

Meeeeeer dan genoeg :D

Cardio heeft toch wel veel voordelen hoor, ook in de bulk. Moet eerlijk bekennen dat ik in de bulk ook bijna nooit cardio, maar toch

Vandaag de eerste dag van het internationale project gehad. Opzich een best leuk team alles die opdrachten zijn weer 3 keer ruk en het merendeel bestaat weer uit wachten totdat er een opdracht online komt. Beetje kut maarja nog maar 2 dagen hierna en dan zijn we er weer vanaf!

Na school/project lekker naar de gym gegaan voor een FIJNE been training. Pomp in de poten was echt fokt op.. Benen waren net 2 balonnen en dan voornamelijk mijn quads en kuiten. Merk wel dat ik voor mijzelf vaste oefeningen heb voor trainingen en niet telkens dat afwisselen. Vind dit ook veel fijner trainen en kan zo beter progressie bijhouden, autisten trekje? misschien wel maarja dat zijn we allemaal wel een beetje hier.

Volume was zoals jullie gewen zijn weer lekker normaal. Morgen rustdag en donderdag naar jack met 2 anderen van JTC. Hij wil mij graag op de JBC 2017 hebben staan maar zoals eerder gemeld even kijken of dat wel verstandig is. Zou liever een goede pak massa er op plakken + die ski vakantie in prep werkt ook niet helemaal denk ik.

rug oefeningen

hack squat 45kg weerstand van zichzelf
10xniks
10x20
2x12x40 ik vervloekte mezelf maarja verhogen en groeien met die poten!
3x12x50
Laatste setje bj rep 6 had ik zoiets van dit ga ik niet reden tot 12 denk ik. rep 10-12 ging echt met de grootste moeite en die laatste rep kwam echt uit mijn tenen!! Pomp was wel aan vanaf dit moment, goeie middag eem

lunges
4x12x35 Gewoon gek gaan hoppa

leg ext
2x15x66
10x66 + wat halfjes en kwartjes helemaal op!

liggend legcurl
10x41
10x54 teveel van het goede
3x12x50

zittend leg curl
3x15x59

Staand kuiten ss met die oefening van vorige keer
5x20x50 ss 20

o7vrjq.jpg

Dat er nog een lijn zichtbaar is haha, achja goed licht doet wonderen

ZIjn er mensen die meer weten over glutamine en of het een meerwaarde heeft om het te gebruiken?

Holy shit! Flinke rebound en leg-gains of niet?

Ik heb er tot op vandaag nooit over gelezen, totdat ik jouw post zag en wat ging zoeken op het internet. Kwam op onderstaande site uit die, naar mijn idee, een totaalbeeld schetst van de fysiologische werking zonder commerciële praat.

Lijkt mij zelf wel iets om te overwegen om te supplementeren. Heb al bijna een jaar erg nare problemen in het verteringsstelsel, waarbij een goed op peil gehouden glutamine level denk ik wel zinvol kan zijn. En natuurlijk het sportaspect. Heb as vrijdag een afspraak bij m'n MDL-arts en ga dan denk ik vragen wat zijn visie over dit als supplement is. Ben ik wel benieuwd naar omdat ik zijn visie of zaken meestal wel begrijp en to the point vind.

De site:
http://www.sohf.nl/nutrient/l-glutamine

Ik heb vorig jaar nog met een reumatoloog gesproken over glutamine irt reuma en of het iets zou kunnen betekenen. Die gaf aan dat hij sceptisch is, maar probeer een potje. Helpt het niet ga er dan geen geld meer aan verspillen... letterlijke bewoording.

Holy shit! Flinke rebound en leg-gains of niet?
Haha ja ga wel redelijk ok heb ik het idee. Wat ik voor mijzelf nu echt zie is dat ik meer dikte in de lats heb. Front double biceps ziet er nu beter uit, lats komen er nu wat beter uit heb ik het idee. Benen en dan voornamelijk quads zijn nooit echt een heel slecht punt van mij geweest. Kijken wat we de komende tijd erop kunnen plakken,

Wel interessant, heb ook wel eens last vam mijn gewrichten en 'knakken'
Heb daar geen last van. Wil meer de info weten of het eventueel nut heeft voor herstel/groei van de spieren.
Ik heb er tot op vandaag nooit over gelezen, totdat ik jouw post zag en wat ging zoeken op het internet. Kwam op onderstaande site uit die, naar mijn idee, een totaalbeeld schetst van de fysiologische werking zonder commerciële praat.

Lijkt mij zelf wel iets om te overwegen om te supplementeren. Heb al bijna een jaar erg nare problemen in het verteringsstelsel, waarbij een goed op peil gehouden glutamine level denk ik wel zinvol kan zijn. En natuurlijk het sportaspect. Heb as vrijdag een afspraak bij m'n MDL-arts en ga dan denk ik vragen wat zijn visie over dit als supplement is. Ben ik wel benieuwd naar omdat ik zijn visie of zaken meestal wel begrijp en to the point vind.

De site:
http://www.sohf.nl/nutrient/l-glutamine
Heb zelf geen problemen met het ferteringsstelder of iets. Is voor mij puur voor herstel/groei. Kun je mij op de hoogte houden wat zijn visie is en of het voordelen heeft om het te gebruiken op gebied van BB/gezondheid?

Ik heb vorig jaar nog met een reumatoloog gesproken over glutamine irt reuma en of het iets zou kunnen betekenen. Die gaf aan dat hij sceptisch is, maar probeer een potje. Helpt het niet ga er dan geen geld meer aan verspillen... letterlijke bewoording.
Ja misschien wel even proberen indd. Maarja moet dan wel even weten wat de verschillen kunnen zijn, dat het geen placebo effect heeft zegmaar. Zoals ook met voeding etc: maak het meetbaar:P

Ah ok. Ik dacht dat je het wilde gebruiken voor je gewrichten.

Ik hou je op de hoogte!

Voor je gewrichten is toch glucosamine?
Scherp, lette even niet goed op idd, glutamine zelf eens gehad omdat dit werd aanvevolen door een bb'er..

Merkte werkelijk geen enkel verschil met of zonder! Misschien dat je dit merkt als je heel laag of diep gaat?

Oe, dikke fail van mijn kant... 2 dingen door elkaar gehaald. Ik zeg ff niets meer :p

Gisteren weer bij jack geweest, de meting zei 7% oftewel 1% naar beneden. Voor mijn gevoel zit ik op 9-10% gewicht was +2,4kg t.e.v. vorige meting. Komt ook omdat ik voor mijn gevoel wat vochtiger ben momenteel. Denk dat er in de realiteit +1-1,5kg erbij op is gekomen.

2aexj0z.jpg

aangekomen en droger geworden? nice!

Netjes man!

ipv glutamine zou ik trenomine nemen :P

Terug
Naar boven