XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Lekker man, dat zijn de belangrijkste trainingen

• Topic Starter Topic Starter
Net terug van jack. Stand van zaken: 84kg daar oftewel 1kg lichter dan vorige meting. Deze meting was wel een beetje vertekend omdat ik het hele weekend cheatdays had dus ongelofelijk vochtig was. Dat heeft mijn BW toen wel wat opgekrickt zegmaar. Vp is van 6.8 naar 8,7 gegaan. 2% er af achja prima te doen vorig jaar op hetzelfde moment was ik 14% dus no spang.

Dikte op de rug/achterkant schouders en bovenkant borst worden dikker dus we gaan steady. OOk met jack even gehad over over die 5x6 en die zei dat ik dat beter niet kan doen en gewoon de spieren helemaal vol rammen met bloed. Ook met het verhaal dat met 5x6 de spier stijver word ( wat hier van waar is weet ik niet, iemand info?) Dus gaan weer verder 3-4x12 aangezien dat gewoon prima heeft gewerkt. Ook dat ik met laag gewicht teveel ga focussen op het gewicht verplaatsen en zo teveel mijn triceps gebruik terwijl die al sterk ontwikkeld zijn en borst niet..

vandaag trouwens borst armen gedaan. Jezus wat stond ik er apart bij na de training. Kreeg mijn armen niet meer normaal naast mij zij. Borst en armen stonden zo opgepompt dat ik vanzelf is rust breeduit stond niet te zuinig. Na de training ngo even geposeerd. Jack even gevraagd om mijn trui en shirt uit te helpen doen. Ik kreeg het voor geen enkele mogelijkheid uit, echt niet te zuinig. Alles stond zo gigantisch vol echt focking bizar!

De training:
incline bench
3x1 minuut zoveel mogelijk reps doorgaan tot fail. Borst begon al lekker vol te staan

Banded fly's
1x12

banded chestpress
1x12

Incline fly's naar beneden, dumbels naar lichaam toe en dan weer recht omhoog
3x12

opdrukken tot fail
5
4 kapot

resistent band skullcrushers
4 verschillende banden die steeds zwaarder worden
elke 10 keer

Gevolgd door
curl van ligt naar zwaar

Hierna de 2 bovenstaande oefeningen van zwaar naar ligt.
Armen al focking vol ik kon niet meer normaal staan.

Resistend band pushdown ss hammer curl met zak
2x12 helemaal af!

Reversed grip pulldown ss high cable curl
2x12?? AF echt gvd wat vol niet normaal!

Waar krijg jij toch zo een bizarre pomp van man? Ik lees elke training weer dat je reammend vol staat, zover dat je er zelfs last van krijgt!! Gebruik je bepaalde middelen pre-workout die dit stimuleren oid, want ik vind het wel bijzonder! :o

Verder is het ook wel grappig dat jij door je coach zo een stijl van training voorgeschreven krijgt die velen zullen bestempelen als bro-science (voor natties). Echter werkt het wel voor jou. Again, het verbaasd mij echt! :)

Waar krijg jij toch zo een bizarre pomp van man? Ik lees elke training weer dat je reammend vol staat, zover dat je er zelfs last van krijgt!! Gebruik je bepaalde middelen pre-workout die dit stimuleren oid, want ik vind het wel bijzonder! :o

Verder is het ook wel grappig dat jij door je coach zo een stijl van training voorgeschreven krijgt die velen zullen bestempelen als bro-science (voor natties). Echter werkt het wel voor jou. Again, het verbaasd mij echt! :)
Ik heb geen idee hoe dat komt eerlijk waar. Misschien dun bloed waardoor alles snel vol stroomd? ik heb geen idee haha. Armen voor vandaag valt wel redelijk te verklaren denk ik. Ik train die fockers nooit ( laatste keer 1,5 maand terug misschien meer) simpelweg omdat ik ze te groot vind voor mijn borst.

Ik gebruik alleen tijdens benen een pre en moet zeggen dat dat de pomp wel verergerd. Gewoon veel reps niet bizar veel rust dat werkt ook wel voor mij qua pomp.

Ja klopt maar @remonmn4 zei ooit eens tegen mij: je maakt altijd gainz zo lang je maar genoeg vreet.

Haha ik verbaas dus blijkbaar niet alleen mijzelf maar dus ook andere :P Achja me ouders zeiden het vroeger al: ik ben een hele speciale jongen :P

Hahaha, klopt Emiel.
Volume+genoeg vreten =gainz.
Al wil dat niet zeggen dat het niet beter kan.
Da pomp voelt misschien wel lekker, maar het beperkt je in de meeste gevallen in je trainingen.

Verder ben ik het eens met @Basma wat betreft coaches :
Emielos vorige coach hield er nogal aparte ideeen op na en Jack'Elastic Fantastic'Zwolle schudt ook aardig wat (achterhaalde?) bro science uit zijn mouwen in mijn ogen.

Maar hé….
Zolang Emiel het leuk vindt en hij zo goed blijft groeien als de afgelopen tijd, is het toch prima?

beste manier van trainen is een manier die je leuk vindt imho.

De go-to manier is progressive overload voor natties hoor je altijd inderdaad. Maar het belangrijkste is gewoon trainen hoe je het leuk vind.

En moet ik zeggen dat er toch best veel gym bro's zijn die een goed ub hebben terwijl ze maar wat doen.

beste manier van trainen is een manier die je leuk vindt imho.
Dit dus.

Ik ben ook van een Foolbuddy weer overgestapt naar een brosplitje.
Niet omdat het beter werkt, integendeel, maar omdat ik het veel leuker vind.

Dat is uiteindelijk ook een doel om het nog heel wat jaartjes vol te houden.

Jullie hebben gelijk hoor. Ik zeg vaak dat motivatie de drijfveer is voor succes. Zolang je ergens plezier aan beleeft hebt, werk je automatisch harder en komen de resultaten ook wel.
Aan de andere kant.. Je kan het ook omdraaien. Als je een effectieve trainingsstijl hanteert, raak je vanzelf gemotiveerd door de resultaten :D

Vandaag Rug getraind samen met een teamgenoot van JTC. Hij heeft wat moeite om rug goed te voelen en daar een goede pomp in te creëren. Laat ik daar nou net geen moeite mee hebben haha. Rug heeft met met mij meegedaan en daarna nog even wat schouders. Merkte wel dat triceps echt naar de tyfes zijn van gisteren wat de dumbel shoulder press niet ten goede kwam. Daarom train ik dus geen arms!

Nu eventjes weer rust waarna nog 2 weken trainen voor de boeg staan voor wintersport met school.

Training:
Optrekken
6
6
5

Lat pull voorlangs en benen naar achteren
4x12x59 kolere wat zwaar die laatste reps

dumbel row incline bankje liggend
3x12x20

cable row
3x12xx66
8x66

single cable row
rep out

shoulder dumbel press
12x18
12x20
10x22
10x18

Single hand dumbel raise
3x12x9

facepulls
3x15x??

Waar ga je heen met wintersport?

Ik vind het 1 van de leukste dingen om te doen. Lekker de berg af knallen, flink eten en daarna hard zuipen. Ik moet nog 2 mnd wachten... alvast veel plezier!

Vandaag weer chest en achterkant schouders gedaan. Borst en armen waren voor mij nog steeds niet helemaal 100% hersteld, had ik meteen al door bij het opwarmen. Zou nu absoluut niet mijn beste training worden..

Borst is nog steeds aan het trekken op het moment. Gvd in tijden niet zo erg gehad dit word leuk morgen.

Ook even wat anders: Zag vandaag een filmpje van die fajah laurens voorbij komen de t*ring dat ia echt niet gezond.. elke ochtend fasted cardio ( ok niet heel gek) Maar dagelijks leven op 1250 en een refeed 1 keer per week van jawel: 1600. Alles wat ik voor 10 uur op het is wat zij praktisch voor een hele dag eet. Wat zij per week eet, eet @Basma per dag haha

achterkant schouders oefeningen
3x15

Incline db press
10x14
10x18 moeizaam de t*ring.

Toen besloten op bb incline press te doen om de bar zo breed mogelijk te pakken of zoveel mogelijk triceps uit te schakelen.
10x60 teveel van het goede voor meerdere setjes
3x10x50 borst aardig vol

die soort fly meuk
12x14
3x12x16

andere oefening dan normaal
fly's beweging, laagste punt dumbel naar je zij trekken en vervolgens weer omhoog douwen
3x12x10 gvd helemaal stuk gaan dit.. Borst stond op ontploffen. kon praktisch weer niet normaal staan door de pomp lol

achterkant schouders met 2 handvaten in de lat pull
4x12x39 ook kats vol

knee raise
3x15

Laatst bewerkt:
Gestoord... 1200 en refeeden met 1600, wat waarschijnlijk haar BMR gewoon is :roflol:

Ook even wat anders: Zag vandaag een filmpje van die fajah laurens voorbij komen de t*ring dat ia echt niet gezond.. elke ochtend fasted cardio ( ok niet heel gek) Maar dagelijks leven op 1250 en een refeed 1 keer per week van jawel: 1600. Alles wat ik voor 10 uur op het is wat zij praktisch voor een hele dag eet.

En het ergste is dat mensen haar gedrag kopieren omdat zij een bekende nederlander is, man man man. Zo heb je nu ook die Mark tuitert met zijn fitnessprogramma, zie ik telkens reclame van langs komen, en duizenden mensen trappen daar in.

Ze heeft wel een mooi lichaam :kiss:. Ik heb in het verre verleden nog weleens tegen haar gepokerd op een bedrijfsfeest. Lekker hoor.

Ik vraag me af hoe strict zo iemand is en of ze ooit wel eens echt cheat. Zo moet je je toch bijna 24/7 kut voelen

Terug
Naar boven