- Waardering
- 3.037
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb geen idee hoe dat komt eerlijk waar. Misschien dun bloed waardoor alles snel vol stroomd? ik heb geen idee haha. Armen voor vandaag valt wel redelijk te verklaren denk ik. Ik train die fockers nooit ( laatste keer 1,5 maand terug misschien meer) simpelweg omdat ik ze te groot vind voor mijn borst.Waar krijg jij toch zo een bizarre pomp van man? Ik lees elke training weer dat je reammend vol staat, zover dat je er zelfs last van krijgt!! Gebruik je bepaalde middelen pre-workout die dit stimuleren oid, want ik vind het wel bijzonder!
Verder is het ook wel grappig dat jij door je coach zo een stijl van training voorgeschreven krijgt die velen zullen bestempelen als bro-science (voor natties). Echter werkt het wel voor jou. Again, het verbaasd mij echt!![]()
Achja me ouders zeiden het vroeger al: ik ben een hele speciale jongen 
keer kappen met elke keer compenseren en jij kan ook zo veel gaan eten waarschijnlijk.Gruwelijk! En nog steeds zo droog?
Heb je zwaar werk of gewoon een idioot metabolisme?

beste manier van trainen is een manier die je leuk vindt imho.Waar krijg jij toch zo een bizarre pomp van man? Ik lees elke training weer dat je reammend vol staat, zover dat je er zelfs last van krijgt!! Gebruik je bepaalde middelen pre-workout die dit stimuleren oid, want ik vind het wel bijzonder!
Verder is het ook wel grappig dat jij door je coach zo een stijl van training voorgeschreven krijgt die velen zullen bestempelen als bro-science (voor natties). Echter werkt het wel voor jou. Again, het verbaasd mij echt!![]()
Dit dus.beste manier van trainen is een manier die je leuk vindt imho.
Hier ging ik stuk

we gaan naar axamer lizum. Word de eerste keer wintersport voor mij. Dit word wat, of juit helemaal niks en mer de eerste gipsvlucht terug lol
Ook even wat anders: Zag vandaag een filmpje van die fajah laurens voorbij komen de t*ring dat ia echt niet gezond.. elke ochtend fasted cardio ( ok niet heel gek) Maar dagelijks leven op 1250 en een refeed 1 keer per week van jawel: 1600. Alles wat ik voor 10 uur op het is wat zij praktisch voor een hele dag eet.