Hans_i
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2.131
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha ik ben benieuwd ben nog nooit op wintersport geweest dus we zullen het mee maken. Denk dat ik een godsvermogen kwijt ben aan eten en drinken hahaEn spierpijn in je reet van het vallen en opstaan bij het boarden.
Lekker op de piste schnitzels eten en halve liters drinken. f**k ik wil ook mee.
900kcal wtf!!laatste 2 dagen van mn cut waren 900kcal per stuk, geloof me je hebt niet eens energie om chagerijnig oid te zijn.
maar dit was maar 2 dagen, die fajah doet 1200 elke dag, wedden dat die gewoon pizza besteld en volhoud dat ze elke dag zo leeft.
Ja. Tot nu toe met die vaste bb's in dat rek waar al gewicht op zit.Flink gestreden weer! Doe je de lunges met een barbell trouwens?
Pomp is er altijd nooit problemen mee Haha. Einde van de training trilde mijn benen ook al de ziekte
Mwa geen idee miss straks wel. Deed ook maar 5x6x105 Squat heHigh rep squats zijn altijd leuk
Gewicht moet wel hoger kunnen toch?
Vind dat dan ook zwaarder haha. Misschien ben ik in verhouding ook beter in hogere repsMwa geen idee miss straks wel. Deed ook maar 5x6x105 Squat he
Haha ik ben benieuwd ben nog nooit op wintersport geweest dus we zullen het mee maken. Denk dat ik een godsvermogen kwijt ben aan eten en drinken haha
Ben benieuwd man heb het nog nooit gedaan dus we gaan het zien. Moet er alleen voor zorgen dat ik mijzelf niet tegen een boom aan parkeer ( zo'n type ben ik wel)
Kan ook nice zijn. Heb liever die stang in mijn nek zodat ik mij kan focussen op de oefening ipv ook nog grip et etc.Oke! Er is gelukkig alle ruimte voor bij Biggym. Ik doe ze nu met die kettlebells. Dat is ook erg fijn man.
Poeh we gaan het zien. Ontbijt hebben we in het hotel en dan kun je ook je brood smeren voor de lunch. Hoop echt dat ze voldoende brood hebben, als ik brood moet eten stauw ik makkelijk 8-9 plakken weg als lunch.Ja je kan je geld wel kwijt op wintersport. Maar het is dan ook wel erg tof. Eten op de piste valt meestal nog wel mee. Meestal eet ik een schnitzel of pasta, en neem ik brood mee voor tussendoor. En ik drink ook niet op de piste. Vrienden van mij beginnen al om 10:00 met jaegerthee. Dat is me een partij goor. En dan om een uur of 16:00 naar de apreski en dan wordt het duur... En al helemaal als je ook nog in de stripclub beland. Dat is gewoon schandalig.
Heb je zelf snowboard kleren en spullen of ga je dat huren?
)Ja maar is wel kut meot ik mij op meerdere dingen focussen.Dumbells van 20-30 kg til jij zonder moeite vriend.
Nette deal trouwens. Geniet ervan hé !
School he, we gaan blijkbaar ook dingen serieus voor school doen om dat er punten voor worden toegekendBen nu al benieuwd naar je verhaal
Leuke vakantie heb je dan in zicht voor een keurige prijs!
Zal zo het verhaal typeen. Hele dag gefrustreerd geweest daardoor. Ja werk was weer kut vandaag. HAd geen college dus dacht: ik ga maar werken had ik beter niet kunnen doen..Ik studeer aan de Hanzehogeschool Sport gezondheid & management. Weet niet of het al is veranderd maar het is/word sportkunde.Wat doe je dan voor school en waar krijg je punten voor? Klinkt niet verkeerd namelijk zo'n opleiding![]()