Fitness Seller

Emielos road to a better (MAP) fysiek

En spierpijn in je reet van het vallen en opstaan bij het boarden.

Lekker op de piste schnitzels eten en halve liters drinken. f**k ik wil ook mee.

laatste 2 dagen van mn cut waren 900kcal per stuk, geloof me je hebt niet eens energie om chagerijnig oid te zijn.
maar dit was maar 2 dagen, die fajah doet 1200 elke dag, wedden dat die gewoon pizza besteld en volhoud dat ze elke dag zo leeft.

• Topic Starter Topic Starter
En spierpijn in je reet van het vallen en opstaan bij het boarden.

Lekker op de piste schnitzels eten en halve liters drinken. f**k ik wil ook mee.
Haha ik ben benieuwd ben nog nooit op wintersport geweest dus we zullen het mee maken. Denk dat ik een godsvermogen kwijt ben aan eten en drinken haha

laatste 2 dagen van mn cut waren 900kcal per stuk, geloof me je hebt niet eens energie om chagerijnig oid te zijn.
maar dit was maar 2 dagen, die fajah doet 1200 elke dag, wedden dat die gewoon pizza besteld en volhoud dat ze elke dag zo leeft.
900kcal wtf!!

Weet ongeveer wel wat je bedoeld: Heb 5 dagen op 2000kcal gezeten met 5 gram carbs op een dag. van 8 tot 2 functioneerde ik nog. Althans ik had nog enigzins puf om iets te doen.. Na 2 uur was het klaar en kon ik praktisch niks meer. Dat frustreerde mij enorm en werd ik wel chag van. Achteraf had ik nooit dit moeten doen want ik was droog zat en zakte als een pudding in elkaar zowat..

Vnaaf weer lekker quads hams gedaan. fijne training onder het genot van een nieuwe pre workout ( grenade) Heb de smaak berry blast smaakt ongeveer naar cassis.

vanaf nu weer hogere reps omdat coach bloed in de spieren wilt pompen voor groei. ( iemand tegenargumenten op dit gebied?)

Squats leek verdomme wel op een cardio sessie kolere...

Squat
10xstang
10x40
10x60
12x80
3x12x85
7x85 was het maximum verdomme..

dumbel stiff ( gvd onderrug verzuurd maximaal hier...)
12x28
12x28
3x12x30 damn

Liggend legcurl plate loaded
3x12x60? geen idee meer
10x60

Single leg liggend curl
2x10x25 dacht ik. Dit was tevens rep out hams konden niet meeer zo vol zaten ze..

lunges
3x12x40 wankelen, misselijk en kapot gaan goede omschrijving wel

Leg ext
15x66
15x71
10x71 + 2 halfjes
6x71 vol en kracht was op

staand kuiten
2x20x60
15x60
2x12x60 focking pijnlijk gvd deze 2 ss met voorkant scheen oefening

Flink gestreden weer! Doe je de lunges met een barbell trouwens?

pff high rep squat nice man, flinke pomp ofnie?

High rep squats zijn altijd leuk :)

Gewicht moet wel hoger kunnen toch?

Have fun man! Snowboarden is nice!:thumb:

Oke! Er is gelukkig alle ruimte voor bij Biggym :thumb:. Ik doe ze nu met die kettlebells. Dat is ook erg fijn man.

Haha ik ben benieuwd ben nog nooit op wintersport geweest dus we zullen het mee maken. Denk dat ik een godsvermogen kwijt ben aan eten en drinken haha

Ja je kan je geld wel kwijt op wintersport. Maar het is dan ook wel erg tof. Eten op de piste valt meestal nog wel mee. Meestal eet ik een schnitzel of pasta, en neem ik brood mee voor tussendoor. En ik drink ook niet op de piste. Vrienden van mij beginnen al om 10:00 met jaegerthee. Dat is me een partij goor. En dan om een uur of 16:00 naar de apreski en dan wordt het duur... En al helemaal als je ook nog in de stripclub beland. Dat is gewoon schandalig.

Heb je zelf snowboard kleren en spullen of ga je dat huren?

Have fun man! Snowboarden is nice!:thumb:
Ben benieuwd man heb het nog nooit gedaan dus we gaan het zien. Moet er alleen voor zorgen dat ik mijzelf niet tegen een boom aan parkeer ( zo'n type ben ik wel)

Oke! Er is gelukkig alle ruimte voor bij Biggym :thumb:. Ik doe ze nu met die kettlebells. Dat is ook erg fijn man.
Kan ook nice zijn. Heb liever die stang in mijn nek zodat ik mij kan focussen op de oefening ipv ook nog grip et etc.

Ja je kan je geld wel kwijt op wintersport. Maar het is dan ook wel erg tof. Eten op de piste valt meestal nog wel mee. Meestal eet ik een schnitzel of pasta, en neem ik brood mee voor tussendoor. En ik drink ook niet op de piste. Vrienden van mij beginnen al om 10:00 met jaegerthee. Dat is me een partij goor. En dan om een uur of 16:00 naar de apreski en dan wordt het duur... En al helemaal als je ook nog in de stripclub beland. Dat is gewoon schandalig.

Heb je zelf snowboard kleren en spullen of ga je dat huren?
Poeh we gaan het zien. Ontbijt hebben we in het hotel en dan kun je ook je brood smeren voor de lunch. Hoop echt dat ze voldoende brood hebben, als ik brood moet eten stauw ik makkelijk 8-9 plakken weg als lunch.
Stripclub dan moet je naar bulgarije. 20 lev ( 10 eu ;) )

Huur ik allemaal. behalve kleding dat ik even bij de lidl gekocht een x aantal weken terug.

betaal 460 eppies en daar krijg ik voor:
board inclusief boots etc.
5 hotel overnachtingen incl ontbijt, lunch om mee te nemen( maken tijdens ontbijt, en avondeten)
Ski-pas
en vervoer heen en terug

Voor de aandachtige lezers. Mijn log gebruik ik ook soms als een soort van dagboek. Straks komt er weer een verhaal aan wat echt dagboek waardig is

Dumbells van 20-30 kg til jij zonder moeite vriend :D.

Nette deal trouwens. Geniet ervan hé !

Ben nu al benieuwd naar je verhaal :roflol:

Leuke vakantie heb je dan in zicht voor een keurige prijs!

Dumbells van 20-30 kg til jij zonder moeite vriend :D.

Nette deal trouwens. Geniet ervan hé !
Ja maar is wel kut meot ik mij op meerdere dingen focussen.

Haha niet mijn deal hoor. School heeft dat ook geregeld. We gaan ook met school op wintersport ( soort van verplichte activiteit)

Ben nu al benieuwd naar je verhaal :roflol:

Leuke vakantie heb je dan in zicht voor een keurige prijs!
School he, we gaan blijkbaar ook dingen serieus voor school doen om dat er punten voor worden toegekend :P Zal zo het verhaal typeen. Hele dag gefrustreerd geweest daardoor. Ja werk was weer kut vandaag. HAd geen college dus dacht: ik ga maar werken had ik beter niet kunnen doen..

Wat doe je dan voor school en waar krijg je punten voor? Klinkt niet verkeerd namelijk zo'n opleiding :P

Wat doe je dan voor school en waar krijg je punten voor? Klinkt niet verkeerd namelijk zo'n opleiding :P
Ik studeer aan de Hanzehogeschool Sport gezondheid & management. Weet niet of het al is veranderd maar het is/word sportkunde.

Ik krijg voor de winterschool zo word die week genoemd geloof ik 1 punt. Is een school activiteit dus aan alles moeten punten worden gekoppeld zodoende dit ook.

Elke jaar heeft een ander thema qua week. In jaar 1 zaten we 5 dagen in de Ardennen zoals ik hierboven omschreef.

Omschrijving ardennen:
2e week van oktober al ik het nog goed heb. Je bent 5 dagen lang in de bush bush te vinden. Gemiddeld 10km per dag wandelen met een veel te grote tas op je rug. In deze tas zit: je slaapzak, eventueel wat andere kleding ( je komt niet verder dan een broek, 2 shirtjes, onderbroeken sokken en dat soort ongein. Vervolgens ook je eten voor 5 dagen. hier heb ik mij echt de ziekte gelachen om bepaalde mensen. Je ziet hierin echt een bepaald karakter van iemand terug komen. 1 vent had allemaal blikken eten mee, dat is ook mega zwaar. Blikken nasi, bami, soep etc. Die moest echt eten om zijn tas een beetje makkelijk te transporteren. Een andere vent had de hele week piepers met groente en een gehaktbal ( ja het is ook echt een boer) Laatste dag kwam hij erachter dat die dus toch wel ju had meegenomen. Heb nog nooit iemand zo horen vloeken omdat hij geen ju bij zijn gehaktbal had lol.

verder houd het in dat je 2 keer met je studieteam sliep en 2 keer met de gehele klas. Deze slaapplekken bestaan uit eigen gemaakte bivakken. Oftewel hier heb je een paar palen, wat zeil en touw en succes er mee jongens. Waren wel begeleiders die mee hielpen maar grootste gedeelte moet je zelf doen. Ja ik kan je met alle eerlijkheid zeggen: ik stond de eerste nacht met 3 graden in alleen mijn onderbroek + schoenen ons bivak omhoog te hijsen omdat hij was ingestort.

leuk detail: Alleen op je bivak staat zo'n festival toillet. Ik zal niet in detail treden over wat voor geur daar uit komt als er 7 groepen eerder op dat bivak is geweest ( 7 groepen zijn 7 klassen, 25 man de klas). Kan je zeggen het ruikt niet naar bloemetjes. Overdag waren we aan het lopen van punt a naar punt b. Vaak geen wc's te vinden dus konden we als oude holbewoners de natuur zijn vrije loop laten gaan. Ja dit moesten de vrouwen dus ook. Grote boodschap/kleine boodschap alles werd in de natuur gedaan. Natuurlijk wel met een rolletje wc papier onder je klauwen;)

De bedoeling was om elkaar in deze week beter te leren kennen. En ik kan je vertellen dat lukt zeker wel. Je leert verschillende karakters binnen je slb klas. Zeker na een hike van 18km lopen door ruig terrein. Sommige mensen worden chagreinig, sommige storten in en je ziet mensen die elkaar gaan helpen. Tassen worden over genomen of aan een stok gehangen zodat 2 mensen het kunnen dragen om een ander te helpen etc. Eenmaal op bivak ga je ook verschillen zien. Mensen die taken uitdelen, mensen die zelf dingen gaan doen en mensen die geen fl**ker uitvoeren en meteen gaan eten.
Tijdens het slapen leer je elkaar ook "kennen" Ja je slaap met zijn allen in 1 tent dus je moet je ook op dezelfde plek aan en uitkleden, je ligt letterlijk tegen elkaar aan ( wel ieder in een slaapzak) om het warm te krijgen/te houden. HAd 1 meisje in mijn studieteam die had letterlijk aan: Thermo broek, trainingsbroek, hemp, thermo shirt, trui, winterjas, muts op en in een slaapzak en die had het nog steeds koud.

5 dagen geen internet, geen normaal toilet, geen douche gelegeheid echt back to the basics. Dit is De week van SGM waar iedereen vreselijk tegenop ziet maar achteraf 1 van de mooiste dingen binnen de opleiding. Hier ontstaan verhalen die nu nog steeds worden verteld. Sinds dit kamp draag ik de naam Barry biceps. Het was zelfs zo erg dat zelfs docenten mij barry gingen noemen. Emiel kwam nooit ten sprake het was altijd barry wat mijn klasgenoten zeiden.

Jaar 2 Watersportkamp
Kan ik heel duidelijk over zijn. Hier ben ik niet mee geweest. Geen zin om weer een week in een verrotte tent te zitten met klote weer en ook nog eens sport uitoefeningen in/op dat koude water.

Jaar 3 winterschool
5 dagen lang les krijgen in ski/snowboard. Paar dingen doen voor school o.a speciale stagegroepen etc. En natuurlijk de gezelligheid buiten de lessen om

Klinkt wel echt als een leuke tijd hoor die Ardennen. Heb zelf 3 dagen gehad daar op de middelbare school, iets minder lopen dan dat maar ook met eigen slaapplaats maken 1 dag. En een hele dag kanoën (super vermoeiend). Heb het er nu ook soms nog over met mensen over hoe leuk dat wel niet was. Juist fat primitieve trekt me dan ook wel.

Zoals je zegt komen karakters echt naar boven. En ik heb het idee dat er spontaner gedaan wordt door de meesten dan op een suffe schooldag (was wel havo 4 waar ik het nu over heb). Maar meer lachen en het oprecht gezellig met elkaar hebben zat er vaak wel in.

Alvast veel plezier tijdens winterschool! Maar dat moet vast goedkomen zo te lezen :)

Terug
Naar boven