XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Ik vraag me af hoe strict zo iemand is en of ze ooit wel eens echt cheat. Zo moet je je toch bijna 24/7 kut voelen

Denk het wel hoor, anders was ze nu vel over bot en van wat ik me kan herinneren is dat geloof ik niet het geval. Denk dat het vooral marketing is om "1200 kcals a day" te promoten. Maar waarom dan, vraag ik me af? Misschien omdat er allerlei producten makkelijk aan verbonden kunnen worden?

Ik ga haar volgen. Eens kijken wat ze allemaaal uitspookt.

Denk het wel hoor, anders was ze nu vel over bot en van wat ik me kan herinneren is dat geloof ik niet het geval. Denk dat het vooral marketing is om "1200 kcals a day" te promoten. Maar waarom dan, vraag ik me af? Misschien omdat er allerlei producten makkelijk aan verbonden kunnen worden?
Ohh ja true, ik ken haar ook niet maar verwacht er meteen een gemiddelde super skinny fitnesschick bij :p

Ik ga haar volgen. Eens kijken wat ze allemaaal uitspookt.

Heb dr een tijdje op instagram gevolgd maar werd helemaal gek van dat mykillerbodymotivation gepromoot :o

Ohh ja true, ik ken haar ook niet maar verwacht er meteen een gemiddelde super skinny fitnesschick bij :p

Haha, ze heeft juist best mooie lijnen vind ik en is in mijn ogen zeker geen skinny b*ch. Ook geen paige hathaway, maar goed...

Edit: laatste cut ben ik tot 1630 gegaan, wat tevens het laagste ooit geweest is qua kcals. Zo te zien is Fajah maar 2cm langer dan ik

• Topic Starter Topic Starter
En het ergste is dat mensen haar gedrag kopieren omdat zij een bekende nederlander is, man man man. Zo heb je nu ook die Mark tuitert met zijn fitnessprogramma, zie ik telkens reclame van langs komen, en duizenden mensen trappen daar in.
Ja klopt. Met zo weinig eten word je echt the devil himself ( ik word dat al op 2000 met max 50 gram carbs) Klopt ik zie die reclame ook constant voorbij komen. Achja mensen trappen er in dus zal men er mee door blijven gaan.

Ze heeft wel een mooi lichaam :kiss:. Ik heb in het verre verleden nog weleens tegen haar gepokerd op een bedrijfsfeest. Lekker hoor.
Poeh dat zeker. Ik heb foto's gezien en die zien er kneiters uit. Kan ik wel meerdere trucjes op gigidi

Ze heeft best goede rondingen voor een vrouw op zo weinig voer. Zal persoonlijk iemand nooit aanraden zo weinig te gaan eten. En for god sake een refeed van 1600kcal. Dat is och geen refeed lol. In mijn wedstrijd prep was mijn cheatmal al meer dan die 1600 kcal.. XD

Heb dr een tijdje op instagram gevolgd maar werd helemaal gek van dat mykillerbodymotivation gepromoot :o

Haha, ze heeft juist best mooie lijnen vind ik en is in mijn ogen zeker geen skinny b*ch. Ook geen paige hathaway, maar goed...

Edit: laatste cut ben ik tot 1630 gegaan, wat tevens het laagste ooit geweest is qua kcals. Zo te zien is Fajah maar 2cm langer dan ik
Helemaal mee eens. Alleen met zo weinig eten gaat je hormonen toch ook op standje nul? ( kcal van fajah) Denk dat haar menstruatie etc ook flink op de hobbel is met zo weinig eten

Ik ben nu de devil. Ik ga weer eens een keer met de trein.... pfff geen treinen naar Schiphol. Eindeklaagmodus

Die 2 rondingen van haar zijn van plastic btw.

Ik kan niet echt terugvinden wat haar kcal intake per dag is.

Denk dat als ze die 1200 eet zoals ze beweert, dat ze echt een wrak is, ook hormonaal inderdaad. Maar toch geloof ik er niks van, dan had ze er naar mijn idee echt anders bijgelopen. Of het is zoals veel topicstarters hier: ik eet maar 1200 (+250 jus d'orange + twee x 100 eiwitshake + 100 night protein + etc).

En dr kont plastic? You think?

Hansi, treinen blijven gewoon shit :p

Ik ben nu de devil. Ik ga weer eens een keer met de trein.... pfff geen treinen naar Schiphol. Eindeklaagmodus

Die 2 rondingen van haar zijn van plastic btw.

Ik kan niet echt terugvinden wat haar kcal intake per dag is.

1250 per dag en refeed dag van 1600

Het zou verboden moeten worden om zulke ongezonde praktijken te promoten :o! Je helpt je lichaam daarmee compleet om zeep joh.

Ik denk dat er een hele goede marketing strategie achterzit. Ze vertelt ws niet alles. Maar als mensen dik onder onderhoud zitten vallen ze als een malle af. Dus resultaat en dus mensen blij en dan is dat "het" wondermiddel/dieet.

Laten ze het verslappen dan vliegen de kilo's er weer als een malle bij aan.

Ik doelde op haar borsten :heart:

Ik denk dat er een hele goede marketing strategie achterzit. Ze vertelt ws niet alles. Maar als mensen dik onder onderhoud zitten vallen ze als een malle af. Dus resultaat en dus mensen blij en dan is dat "het" wondermiddel/dieet.

Laten ze het verslappen dan vliegen de kilo's er weer als een malle bij aan.

Ik doelde op haar borsten :heart:

Dat is natuurlijk ook weer zo... Vind het dan niet heel gek als mensen helemaal de shit vinden. Gezond? Nee.

Ah ik kijk meer naar billen, sorry... Zou het wel absurt vinden als het nu al normaal zou zijn onder nederlandse bn'ers om kontimplantaten te nemen :p

Kontimplantaten... pff moet niet gekker worden. Ik zag laatst een filmpje waarin een vrouw haar kontimplantaat kon omdraaien.

Ik ben meer een borstenman, maar ik kan mooie ronde billen ook goed waarderen hoor :clap:

Nou ik ben bijna op de eindbestemming. Fijne dag allemaal :P

Kontimplantaten... pff moet niet gekker worden. Ik zag laatst een filmpje waarin een vrouw haar kontimplantaat kon omdraaien.

Ik ben meer een borstenman, maar ik kan mooie ronde billen ook goed waarderen hoor :clap:

Nou ik ben bijna op de eindbestemming. Fijne dag allemaal :P
Haha dat was ik ook tot dat ik met bb begon. Ben nu echt geswitcht naar een billen man. Handje vol is voldoende maar billen:heart:

Even iets te melden. Veel mensen zeggen dat dat breed Benchen echt pure bro-science is. Maar de spierpijn in de borst is vandaag echt veel intenser dan dat het na een "normale" training is. Tuurlijk spierpijn zegt weinig over de kwaliteit van een training maar het is nog wel enigszins opvallend.

Denk je niet nu veel spierpijn te hebben omdat je een andere prikkel gehad hebt in je borst? Veel mensen hebben dat namelijk na een andere (uitvoering van een) oefening.

Denk je niet nu veel spierpijn te hebben omdat je een andere prikkel gehad hebt in je borst? Veel mensen hebben dat namelijk na een andere (uitvoering van een) oefening.
Voor een deel zeg ik ja absoluut. Maar bij mijn coach pak ik incline bench altijd zo breed mogelijk en zelfs dan is de spierpijn niet zo intens als vandaag

Dan denk ik dat de spierpijn alsnog van teveel factoren afhangt om te kunnen concluderen of het van het brede vastpakken komt. En tot daartoe reikt mijn kennis zo'n beetje, dus heb ik helaas niet veel meer er aan toe te voegen :D

Even iets te melden. Veel mensen zeggen dat dat breed Benchen echt pure bro-science is. Maar de spierpijn in de borst is vandaag echt veel intenser dan dat het na een "normale" training is. Tuurlijk spierpijn zegt weinig over de kwaliteit van een training maar het is nog wel enigszins opvallend.
Ik heb wat dat betreft ook wel positieve ervaringen met wide grip bench. Maar denk dat je het punt van @ProudPizza ook niet moet bagatelliseren..nieuwe prikkel is nieuwe spierpijn..

Dan denk ik dat de spierpijn alsnog van teveel factoren afhangt om te kunnen concluderen of het van het brede vastpakken komt. En tot daartoe reikt mijn kennis zo'n beetje, dus heb ik helaas niet veel meer er aan toe te voegen :D

Ik heb wat dat betreft ook wel positieve ervaringen met wide grip bench. Maar denk dat je het punt van @ProudPizza ook niet moet bagatelliseren..nieuwe prikkel is nieuwe spierpijn..
Klopt ben het helemaal eens met jullie beide maar viel mij vandaag zo op. Even kijken hoe dat de komende weken zich gaat ontwikkelen.

Deze week en volgende week trainen en dan een week rust. Althans een week niet trainen in de sportschool maar wel onmeunig veel cardio (snowboarden) dat word dus weer eigen gemaakte bulk bars meenemen anders val ik weer gigantisch af. Deze bars waren ook mijn redding in de Ardennen 2 jaar terug met school. Vrat 2 van die dingen per dag (700kcal) per stuk als ik het goed heb. + zo'n zak gedroogd voedsel van de bever( 2500 kcal) en nog andere dingen. Moest ook wel met 4 dagen 10km lopen met tas van 18kg op je nek en 1 dag 18km.. voelde mij toen net @Basma veel cardio en veel eten:p

Terug
Naar boven