XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Gewicht was vanochtend weer iets gezakt dus dat gaat goed. Wil dat overtollige vocht even weg hebben zodat ik ik een ballans op kan maken voor start gewicht etc.

Ook ontzettend zin in zondag. We gaan eten bij de schoon fam van mijn zusje en die maken surinaams en schijnbaar ook echt t*ring goed. Dat word maximaal kanen:rolleyes::eating:drool:

Klinkt zalig al dat lekkers !

Vandaag weer tijd voor borst en schouders. Training was echt mega lekker. Bijna dezelfde gewichten en reps kunnen hanteren als dinsdag. Merk trouwens ook dat ik even groente moet gaan toevoegen bij meer maaltijden. Ik verga echt van de honger rond een uur of 4 echt niet te zuinig... Gevolg was dat ik 150-200 gram rozijnen heb lopen kanen ofzo. Ik moet voeding even op 2800 zetten ipv van die 2650 van nu.. tips?

Verander trouwens ook even wat in mijn trainingsschema. Die cable fly's haal ik er uit en vervang ik door chestpress. Dit doe ik omdat ik toch al een fly vorm doe in de vorm van dumbel incline fly's. Ook ga ik op de eerste borst schouders training dumbel upright row toevoegen voor de schouders. Kreeg er altijd een goede pomp van en een extra oefening kan geen kwijt.

Training

incline bench
10xstang
5x40
5x6x60 steady. Laatste voelde zwaar aan en was ook net aan. Goed genoeg voor nu

Dumbel incline press
2x11x26
10x26

Incline fly's Gestrekte armen
3x12x10

Chestpress
3x12x52 Lekker afsluiter!!

shoulder db press
7x20 beter niet kunnen doen
3x6x20
5x20 Fail op 6...

Single hand side raise ( dumbel)
3x12x10

Zitten dumbel front raise ( puur op schouders no cheat)
3x12x12

15 minuten LIIT

ben benieuwd naar e rebound gains. droogheid en definitie lag het niet aan aan de foto's te zien netjes man nu lekker groeien

ben benieuwd naar e rebound gains. droogheid en definitie lag het niet aan aan de foto's te zien netjes man nu lekker groeien
Thx voor het compliment man! Hoe langer de zondag duurde hoe droger en harder ik werd. wel een beetje zonde maarja..

ZIt zelf ook de foto's te bekijken en 1 ding valt mij op. Mijn lats ogen/zijn een stuk korter dan de jongens die naast mij staan en van de first callout. Zijn genetics maar ok. Misschien is dit ook wel een reden dat ik lager geklasseerd ben. Misschien heb ik niet het ideale MAP fysiek en zal het ook nooit krijgen. Misschien is mijn lichaam wel gemaakt voor een andere klasse who knows.
Wat zijn jullie meningen?

denk persoonlijk dat je fysiek er prima geschikt voor is smalle taille en lat aanhechting wat hoger is geen probleem.
denk dat massa vooral het grootse verschil heeft gemaakt als je kijkt naar achterkant van je schouders bij back pose in vergelijking met wat andere jongens.
hierdoor lijk je smaller dan je eigenlijk bent.

Vergeet gewoon niet dat het ook een kwestie van smaak is bij MAP. Je hebt ook en goede kop, want met een rotkop zakt je ranking zowieso een paar plekken heb ik altijd het idee..

Zonet weer lekker rug kuiten gepakt. Rug vind ik één van de fijnste spiergroepen om te trainen. Krijg er altijd een zieke pop in, het gevolg is dat ik met 2 watermeloenen onder de oksels loop haha. Zat wel lichtelijk wat spierpijn in de rug door de stiff dl van woensdag acha..

Merk ook dat ik nog even wat groenten moet toevoegen. Lichaam blijft echt om eten schreeuwen alsware. Heb vaak gewoon meer honger dan in de hele prep, echt bizar..

De training
BOR
10xstang
10x40
5x60
5x6x80 Laatste echt tyfes zwaar.. Ook bizar eigenlijk. Squats deed ik 5x6x90..

lat pull
2x6x66
3x6x73 Lekker gevoel in de lats! stonden al goed vol ook haha

Dumbel row op incline bankje
3x12x16

cable row
3x10-12x66 Rug nu echt helemaal ram vol..

Straight arm pulldown met touw
3x10x36 Volgende keer iets lichter voor de 3x15

staand kuiten
5x15x50

Morgen aaf na 4 maand weer eens stappen met mijn vrienden. Zal denk ik niet heel veel drank worden aangezien ik na 5 bier wel dronken ben nu :rolleyes::eek!:

444468.png

Krijg hem niet kleiner, sorry

Veel plezier alvast met uitgaan! :)

Stappen in Groningen?

Jammer dat de rumba weg is he?

Als je beetje buff bent had je daar Altid prijs :cool:

Ga je nooit naar news café?

Ja honger hoort erbij.
Helemaal als je dan iets meer gaat eten.
Alsof je lichaam dan wakker wordt na lange winterslaap en alleen maar meer wilt.

Meeste hebben na wedstrijd geen doel meer en gaan vreten als een malle. Als je dan discipline kan houden kan je zeker mooi bouwen zonder teveel vet aanzet.

Flink wat rug-werk man! Dan is die pomp niet vreemd!:thumb:

Ben ook benieuwd of je veel gaat merken van een rebound. Succes man!

Ga je nooit naar news café?

Ja honger hoort erbij.
Helemaal als je dan iets meer gaat eten.
Alsof je lichaam dan wakker wordt na lange winterslaap en alleen maar meer wilt.

Meeste hebben na wedstrijd geen doel meer en gaan vreten als een malle. Als je dan discipline kan houden kan je zeker mooi bouwen zonder teveel vet aanzet.
.

Is nieuws cafe een beetje leuke tent, ben er nog nooit geweest.

Ga zo goed mogelijk proberen te bouwen alleen af en toe ook nog een beetje van het studentenleven genieten nu het nog kan:ds:.

QUOTE="Kevjeee, post: 9609676, member: 156392"]Ook wel is naar paradigm ofzo?[/QUOTE]
Nop, niet echt mijn muziek zegmaar

Flink wat rug-werk man! Dan is die pomp niet vreemd!:thumb:
Haha indd. Even goed werken aan die motherfacking V shape

Veel plezier pik ;). Uitgaan na zo een lange tijd moet wel donders mooi zijn!

Zo opstap was meh. Was wel ok maar ook niet heel bijzonder. Is altijd zo als je op zaterdag op stap gaat..+ was met 2 opstap waarvan 1 vaak een slechte dronk heeft. Geen slechte dronk als ruzie etc bij hij kan tyfes maar dan ook tyfes irritant worden. Gaat die random meiden voor hun kont slaan etc en net doen of jij het was zegmaar. Je kan mij op zo'n moment echt niet chagrijniger krijgen. Want ik word er op aangekeken alsof ik het heb gedaan wat niet zo is of ze zien wel dat hij het heeft gedaan maar dan zie je ze kijken: "wtf zijn dat voor jongens". Heb dan echt plaatsvervangende schaamte. Heb ook tegen hem gezegd: als je een stoot voor je hasses krijgt door dit ga ik je alles behalve helpen. Op de terug weg zo dronken zijn dat je voor de "gein"fietsen omver gaat gooien echt wtf... Ja dan verpest je wel een beetje mijn avond..

Donderdag ga ik met een maatje mee opstap waar ik altijd mooie dingen mee beleef. Daarna doe ik het weer even rustig aan met stappen. Wil gewoon full r*tard bouwen en fysiek echt goed gaan verbeteren.

Heb nu ook foto's opgestuurd naar de hoofdjury dus ben benieuwd wat hij gaat zeggen.

Mensen die trouwens ook (goede) coaches in een beetje het noorden weten? Dit voor een vervolg wedstrijd, ga niet terug naar mijn coach van deze wedstrijd..

Zonet lekker borst schouders geknald.

incline bench
10xstang
10x40
5x7x60 meer reps kunnen maken dan vorige training..

incline db press
3x10x26 Ook meer reps kunnen maken!

incline fly's
3x12x10 eerste 2 setjes moeilijk. 3e easy

cable fly's
3x10x23 Strepen op de borst!

dumbel presss
5x6x20

dumbel upright row single hand
3x12x14

side raise single hand, elleboog hoger dan hand. Voelde lekker in de schouders!
3x12x8

facepulls
3x15x18

Hanging leg raise
3x15

Fcked up van je avond uit man. Best herkenbaar ook. Het is gewoonweg zuur als je avond verknald wordt door de mensen om je heen :(. Donderdag maar even goedmaken.

Lekker volume weer trouwens. Na zo een training heb je waarschijnlijk meer moeite om te blijven hangen, dan die leg raises zelf :P.

Terug
Naar boven