AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

Lekker didgen zo'n persoon de volgende keer :)

Die gozer is gewoon nog lang niet volwassen.

Je kan beter dan op stap gaan met andere mensen.

Vooral met mede lifters.

Beetje hele avond flexen en ze mirren hard :p

• Topic Starter Topic Starter
Haha natuurlijk. Maar ik zie lui het wel eens doen.

Of dood normale mannen met standaard fysiek die na wat drank zo breed als f**k gaan lopen.

Geweldig vermaak.
Haha indd heel mooi die figuren. Of die gasten die heel breed gaan staan als jij er aan komt lopen, ook vaak genoeg mee gemaakt.

Was 1 keer een dude die achter mij stond en wat tegen zijn vrienden zei. Vervolgens naar mij keek en toen heel "opgeblazen" ging staan. Hij dacht dat ik dat niet door had maar dat had ik dus wel. Tikte hem toen vriendelijk op zijn schouders en zei: Ik loop niet zo opgeblazen hoor. Ik ben al breed genoeg van mijzelf zonder dat te doen. Je had hem moeten zien kijken:D:cool:

Gister avond mailtje terug gekregen van de hoofdjury met feedback. Zoals verwacht bovenkant borst veel dikker, rondere schouders.t omdat Maar vooral meer bolling in zowel de voorkant als achterkant en niet zozeer de zijkant. Dit maakt een optische illusie en daardoor mijn armen te groot ( letterlijk zijn woorden). Verder ook meer aan lats werken voor de V shape. Dus veel lat pulls en rows. Hij zei dat ik met mijn coach dus moest werken een rondere schouders. Maarja heb op dit moment geen coach dus moet het zelf uitdokteren met hopelijk tips die ik hier kan krijgen.

Heb ook zelf even zo'n vet meet ding gekocht ( had toch nog een kado bon van bol.com liggen. Ga dus wekelijks mijn taille/ buik meten + gewicht bekijken. Vanuit daar bekijk ik van ik met voeding doe etc. Blijf eerst nu op 2800 zitten bevalt voor nu wel even. Crafings zijn nu ook redelijk afgenomen maar nog wel genoeg honger. Even kijken hoe zich dit gaat ontwikkelen. Jammere is dat dat dat randje onder de navel wel wat terug is maarja dat is allemaal vocht.. in prep is dat met vocht afdrijven ook pas helemaal weg gegaan.

Vandaag ook weer legs geknald. Gewicht weer omhoog kunnen doen. Had alleen bij laatste setje squats dat mijn rectus femoris trok. Voelde niet heel chill..

Squats:
10xstang
10x40
5x60
5x6x95 Zwaar..

Legpress Andere dan normaal maar nog steeds wel 45 graden omhoog
12x140
12x150
12x160 Laatste echt net net aan

leg ext
3x12x66 laatste net aan weer..

stiff dl
10x40
5x6x85

Liggend legcurl
12x41
11x41
11x41 kreeg bij beide mijn benen niet helemaal naar de kont dus tel hem niet mee.

zittend legcurl
2x12x32 branden als de t*ring..
13x36

Staand kuiten
5x15x60

zittend kuiten
3x10x40

Oh ja.
Nog wat coaches uit het noorden zo uit me hoofd

Bibi
Laurens
Jack Zwolle
Patricia boer en haar man.

Ook een flinke beentraining man! Flink volume!

Oh ja.
Nog wat coaches uit het noorden zo uit me hoofd

Bibi
Laurens
Jack Zwolle
Patricia boer en haar man.
Bibi doet geen enercup had al contact met haar gehad. Zij stuurde mij door naar laurens indd

Zijn er mensen die ervaring hebben met bovenstaande coaches? Jack Zwolle zal ik even vragen bij een studie genoot. Die heeft onder hem getraind.

Ook een flinke beentraining man! Flink volume!
Ik houd van volume net zoals @Pillz

Volume om hams is omdat die groter moeten loopt wat achter t.e.v quads. Kuiten heb ik nu veel volume om te kijken of dat helpt om die krengen te laten groeien.. armen zijn met aanspannen praktisch groter dan mijn kuiten. Fack my genetics!
Miss word het ooit Classic wie weet dus blijf benen goed aanpakken. + vind het praktisch de leukste training en ik wil absoluut geen saté prikkers. Zie je al te vaak bij mappers

Jack doet een hoop broscience hardcore garden workouts.

Als je Classic overweegt weet je wat je te doen staat :P.

Als je Classic overweegt weet je wat je te doen staat :P.
Hahah true that indd. Zie wel wat ik ga doen.

Ga denk ik een tijdje casseine nemen ipv kwark. Kijken of ik verschillen ga zien m.b.t. fysiek. Prijs is nagenoeg gelijk aan kwark ( student he) Menesen die van zichzelf hebben gezien dat het verschil maakt als je geen zuivel eet?

Hahah true that indd. Zie wel wat ik ga doen.

Ga denk ik een tijdje casseine nemen ipv kwark. Kijken of ik verschillen ga zien m.b.t. fysiek. Prijs is nagenoeg gelijk aan kwark ( student he) Menesen die van zichzelf hebben gezien dat het verschil maakt als je geen zuivel eet?

Ik eet al jaren geen zuivel meer eigenlijk want hield er veel vocht door vast en ben erachter gekomen dat ik klein beetje lactose intolerant bent, dus voor mij scheelt het zeker wel, @Skatermarvin zweert ook bij no zuivel.

Ik eet al jaren geen zuivel meer eigenlijk want hield er veel vocht door vast en ben erachter gekomen dat ik klein beetje lactose intolerant bent, dus voor mij scheelt het zeker wel, @Skatermarvin zweert ook bij no zuivel.
Correct! Significante verschillen in huiddikte! Yes serious!

Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten!:D Een goede casseine shake is nog lekkerder ook en bevat minder carbs:zuip:

Zelf bibi als coach gehad maar ook veel getraind en gecoacht door laurens. Je zou eens met hem kunnen meeten of t wat is.
Tijdje terug sprak ik hem nog en deed nog wel aan wedstrijd begeleiding.

We hadden toen (2013) veel gezamenlijke trainingen voor de wedstrijd, posing les etc etc.

Correct! Significante verschillen in huiddikte! Yes serious!

Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten!:D Een goede casseine shake is nog lekkerder ook en bevat minder carbs:zuip:
Ben benieuwd of het bij mij ook zo is. Zullen het zien vanaf volgende week. Heb die van MP besteld we zullen zien hoe die smaakt. Achja ik ga toch richting de bulk dus die carbs die ik nu misloop kan ik ergens anders weer toevoegen haha

Zelf bibi als coach gehad maar ook veel getraind en gecoacht door laurens. Je zou eens met hem kunnen meeten of t wat is.
Tijdje terug sprak ik hem nog en deed nog wel aan wedstrijd begeleiding.

We hadden toen (2013) veel gezamenlijke trainingen voor de wedstrijd, posing les etc etc.
Zal eens kijken indd mis contact opnemen. Zag al wat van zijn atleten voorbij komen ( 3 dames op de ener)

Zonet weer borst schouders getraind en damn wat gaan de trainingen nu fijn! Kracht begint langzaam toe te nemen/ terug te komen en met pomp ziet het er echt nice uit. Helaas geen foto, vind het altijd kut om te vragen of andere mensen een foto willen maken van mij..

Soort van most musculair pose zag er gruwelijk uit met pomp in de schouders. Schouders redelijk bol met nog allemaal strepen en borst die er ook lekker uit klapte.

Training van vandaag:

incline bench
10xstang
10x40
7x60
4x6x65 Hoppa. Maandag was het 5x7x60 dus vond dat ik kon verhogen

incline db press
10x26
8x28
6x28 Ook hier kunnen verhogen!

incline fly's
3x12x10 Gewoon nog even zo laten. Strek mijn armen volledig en breng dn armen weer naar elkaar doe. Hoger moet je ook nu niet willen.

chestpress
12x52
2x10x57 op het randje maar ging goed. Borst zat ram vol!

db shoulder press
5x6x20 hier niet kunnen verhogen

single arm side raise ( elleboog hoger dan hand)
3x12x10 burn als ma lije, heerlijk!

zittend front raise
3x12x12 t*ring pittig wel op het laatst.

hanging leg raise

Morgen na rug nog wat achterkant schouders doen denk ik.

Casseine van mp is wel goed, tenminste chocolade:)

Doe je ook wel eens incline cable flyes? Vind die persoonlijk veel fijner dan met dumbells. Goeie training!

Casseine van mp is wel goed, tenminste chocolade:)

Doe je ook wel eens incline cable flyes? Vind die persoonlijk veel fijner dan met dumbells. Goeie training!
Binnenkort miss maar eens proberen. Met dumbels vind ik fijn dat je niet aan een beweging vast zit. Met incline cable fly's zit je een beetje vast in je ROM als je begrijpt wat ik bedoel.

Donderdag nog wel netjes rus getraind alleen geen tijd gehad om te loggen omdat ik 's avonds ging stappen, vrijdag brak was en toen geen zin meer had om alles nog eens uit te typen.

Op praktisch alle oefeningen weten te verhogen en pomp was bizar aan het einde.

Zaterdag een halve cheatday gehad. eerste 3 maaltijden clean maar 's middags en gecheat als ma lije. Had er ontzettend zin in maarja ben ook al 2 keer op stap geweest met bij behorend hoeveelheid bier + kebab. Miss niet helemaal verstandig die halve cheatday maarja.. denk dat ik van 15;00 tot 23:00 uur iets van 4000-4500kcal aan meuk heb gegeten maarja YOLO. Nu weer een week strict en dan volgende week zondag uiteten met mijn ouders.

Voeding laat ik nog even op 2800. Dan maar honger lijden, krijgt stijgt nu lekker en wil zo weinig mogelijk vet aan zetten. Het kutte is wel dat armen etc mooi droog blijven alleen mijn buik helaas niet. Vertekend miss nu ook wel nog meer omdat ik nu een vochtballon ben maar ok.

Vanmiddag nog weer netjes Borst schouders getraind. Was weer een zeer fijne training!

Incline bench rust 90-100 sec
10xstang
10x40
5x60
3x7x65 Vooral eerste setje inhouden wou nog wel meer.
6x65
5x65.. Eerste setjes hebben te veel kracht gekost door die extra reps

incline db press
8x28
8x28
10x28 ( iemand vroeg wat dus 3 minuten rust gehad ipv 1,5-2 min)

incline db fly's
3x12x10 Blijft een lekkere oefening. Lekker die borst oprekken en samendrukken.

chestpress
3x12x56 fijne oefening dit!

Bent over lat raise. Met je b**kes op een incline bankje leunen en zo de uitvoering uitvoeren, Voelt hem echt heerlijk in achterkant schouders
3x10x6

Facepull
3x15x14

Dumbel press
3x7x20
2x6x20 Deze waren echt met de allergrootste moeite de t*ring. Keek alsof ik finaal hard moest schijten of een beroerte kreeg, je mag kiezen.

Single hand side raise
3x12x8

dumbel upright row
3x12x14

23 minuten straf cardio. wou 20 minuten maarja even iets langer.

Lekkere trainingen man. Hoe lang duurt zo'n training gemiddeld?

Goed fysiek overigens. Super chill dat je feedback kreeg btw.

Terug
Naar boven