- Waardering
- 15.402
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ik dit srs op stap zou zien zou ik je zwaar hard uitlachen.Vooral met mede lifters.
Beetje hele avond flexen en ze mirren hard![]()
Als ik dit srs op stap zou zien zou ik je zwaar hard uitlachen.
Haha indd heel mooi die figuren. Of die gasten die heel breed gaan staan als jij er aan komt lopen, ook vaak genoeg mee gemaakt.Haha natuurlijk. Maar ik zie lui het wel eens doen.
Of dood normale mannen met standaard fysiek die na wat drank zo breed als f**k gaan lopen.
Geweldig vermaak.

Bibi doet geen enercup had al contact met haar gehad. Zij stuurde mij door naar laurens inddOh ja.
Nog wat coaches uit het noorden zo uit me hoofd
Bibi
Laurens
Jack Zwolle
Patricia boer en haar man.
Ik houd van volume net zoals @Pillz
Hahah true that indd. Zie wel wat ik ga doen.Als je Classic overweegt weet je wat je te doen staat.
Hahah true that indd. Zie wel wat ik ga doen.
Ga denk ik een tijdje casseine nemen ipv kwark. Kijken of ik verschillen ga zien m.b.t. fysiek. Prijs is nagenoeg gelijk aan kwark ( student he) Menesen die van zichzelf hebben gezien dat het verschil maakt als je geen zuivel eet?
Correct! Significante verschillen in huiddikte! Yes serious!Ik eet al jaren geen zuivel meer eigenlijk want hield er veel vocht door vast en ben erachter gekomen dat ik klein beetje lactose intolerant bent, dus voor mij scheelt het zeker wel, @Skatermarvin zweert ook bij no zuivel.
Een goede casseine shake is nog lekkerder ook en bevat minder carbs
Ben benieuwd of het bij mij ook zo is. Zullen het zien vanaf volgende week. Heb die van MP besteld we zullen zien hoe die smaakt. Achja ik ga toch richting de bulk dus die carbs die ik nu misloop kan ik ergens anders weer toevoegen hahaCorrect! Significante verschillen in huiddikte! Yes serious!
Voor de prijs hoef je het inderdaad niet te laten!Een goede casseine shake is nog lekkerder ook en bevat minder carbs
![]()
Zal eens kijken indd mis contact opnemen. Zag al wat van zijn atleten voorbij komen ( 3 dames op de ener)Zelf bibi als coach gehad maar ook veel getraind en gecoacht door laurens. Je zou eens met hem kunnen meeten of t wat is.
Tijdje terug sprak ik hem nog en deed nog wel aan wedstrijd begeleiding.
We hadden toen (2013) veel gezamenlijke trainingen voor de wedstrijd, posing les etc etc.
Binnenkort miss maar eens proberen. Met dumbels vind ik fijn dat je niet aan een beweging vast zit. Met incline cable fly's zit je een beetje vast in je ROM als je begrijpt wat ik bedoel.Casseine van mp is wel goed, tenminste chocolade
Doe je ook wel eens incline cable flyes? Vind die persoonlijk veel fijner dan met dumbells. Goeie training!