XXL Nutrition

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Lekkere trainingen man. Hoe lang duurt zo'n training gemiddeld?

Goed fysiek overigens. Super chill dat je feedback kreeg btw.
Thx man! Vind de trainingen nu ook weer fijn. Nu hopen dat ik komende tijd goed wat massa erop kan plakken. Al heb ik dat zelf voog een groot gedeelte in eigen handen ofcourse.

Borst schouders duurt ongeveer een 60min excl buik/ eventuele cardio
Benen/kuiten 60min tot 75minuten. Vaak eerder 75min dan 60
Rug/kuiten ook een uurtje

Thx man! Maar was nog niet goed genoeg voor B status dus nog niet goed genoeg

Klinkt goed kerel, jij komt er wel :thumbs:

Zonet weer mijn favo training gehad zo ongeveer. Quads/hams kuiten. Veel mensen vinden dit kut trainingen maar het is altijd een uitdaging voor mij. + goeie quads en hams zijn gewoon focking bruut! Training zelf ging ook echt weer fijn en merk dat ik nog steeds sterker word. dus dat gaat nog steeds steady.

de training
10xstang
10x40
5x70
3x7x95
2x6x95 t*ring zwaar wel jezus.. Allemaal onder paralel dus beter dan vorige training. Beetje last van onderrug

Legpress
3x12x160 dieper dan normaal. Wel tyfes tyfes zwaar.

leg ext
3x12x68,5

stiff DL
10xstang
10x40
5x7x85 Pomp in de benen was focking bizar! Kreeg echt van die krampverchijnselen de t*ring...

liggend leg curl
2x12x41
10x41 + 2 halfjes. Kreeg de benen niet meer naar mijn reet.Benen al ram vol

zittend leg curl
3x15x32 brandden als een gek! Volgende keer verhogen!

staand kuiten
3x15x60 Pijnlijk weer. Brandden...

zittend kuiten
3x10x40

Beste training weer man. Top.

Lekker volume ook weer, ik moet ook maar eens meer voor m'n hamstrings doen.

Goed laten branden man, lekker

Deze training:bow:

Mooi volume weer :) Vandaag maar met de bus!

Beste training weer man. Top.
Thx man! Volume draaien op legs is echt heerlijk :D

Lekker volume ook weer, ik moet ook maar eens meer voor m'n hamstrings doen.
Haha succes. Ik doe het voornamelijk omdat hams groter mogen. Kijken of ik met meer volume mijn hams wat bij kan laten trekken.

Goed laten branden man, lekker
Ja vooral die zittende legcurl Dan staan mijn hams echt letterlijk in de fik. Weet ook niet hoe snel ik van die machine af moet stappen om te gaan staan. Vervolgens loop ik als een mogool om de machine heen om dat gevoel wat weg te krijgen:P
Thx man! lekker pijn lijden :P
Mooi volume weer :) Vandaag maar met de bus!
Heb gelukkig vakantie dus hoef in principe geen kant op. Alleen vanmiddag langs de gym bost voor weer een borst schouders training

Gaat lekker man, benieuwd hoeveel je kan pakken met rebound.

Gaat lekker man, benieuwd hoeveel je kan pakken met rebound.
Ja indd ben zelf ook benieuwd. Al zijn die kg's maar een ciijfer natuurlijk. Geef geen f**k om die kg's gaat erom hoe mijn fysiek word verbeterd en dat is wat telt voor mij haha. Hoe gaat jou prep trouwens?

Donderdag ook een kennismaking/ontmoeting met Jack Zwolle. Hij wou al dat ik even wat foto's stuurde van mijn shape. Kreeg te horen dat alles goed in verhouding is ( vind ik zelf niet maar ok) had ook goeie benen volgens hem. Hij zei ook al meteen of ik niet in slip wou gaan staan op het podium. Volgens hem pas ik met mijn bouw beter in een gewichtsklasse/classic.. MAP vond hij zonde met mijn lichaam, we shall see wat de tijd ons brengt. Wel heel erg benieuwd wat er uit donderdag voort komt etc,
k19fo6.jpg

Vanmiddag ook weer borst schouders getraind. Pomp is de borst was on point! Bovenkant popte er lekker uit en dat wil ik ook zien haha!

Incline bench
10xstang
10x40
2x7x65 gewoon omdat het kan
3x6x65 BAM nu ook die laatste 6keer. Rust weer tussen de 1,5 minuut en 2 minuut. Zat vaak rond de 100 sec rust

incline db press
3x8x28 Iets zwaarder dan 2 dagen terug.

Incline fly's
3x12x10 steady!

Chestpress
3x12x56 fokt op zwaar wel. Pomp was nu echt on point in de spiegel

db press
2x7x20
3x6x20

Single side raise ( elleboog hoger dan hand)
3x12x8 Burn als een malle. Voel nu nog steeds dat ik mijn schouders goed heb aangepakt

dumbel front raise
3x12x12

Leg raise
3x20

Lekkere training! En inderdaad goeie benen Emiel

Ja indd ben zelf ook benieuwd. Al zijn die kg's maar een ciijfer natuurlijk. Geef geen f**k om die kg's gaat erom hoe mijn fysiek word verbeterd en dat is wat telt voor mij haha. Hoe gaat jou prep trouwens?

Donderdag ook een kennismaking/ontmoeting met Jack Zwolle. Hij wou al dat ik even wat foto's stuurde van mijn shape. Kreeg te horen dat alles goed in verhouding is ( vind ik zelf niet maar ok) had ook goeie benen volgens hem. Hij zei ook al meteen of ik niet in slip wou gaan staan op het podium. Volgens hem pas ik met mijn bouw beter in een gewichtsklasse/classic.. MAP vond hij zonde met mijn lichaam, we shall see wat de tijd ons brengt. Wel heel erg benieuwd wat er uit donderdag voort komt etc,
k19fo6.jpg

Vanmiddag ook weer borst schouders getraind. Pomp is de borst was on point! Bovenkant popte er lekker uit en dat wil ik ook zien haha!

Incline bench
10xstang
10x40
2x7x65 gewoon omdat het kan
3x6x65 BAM nu ook die laatste 6keer. Rust weer tussen de 1,5 minuut en 2 minuut. Zat vaak rond de 100 sec rust

incline db press
3x8x28 Iets zwaarder dan 2 dagen terug.

Incline fly's
3x12x10 steady!

Chestpress
3x12x56 fokt op zwaar wel. Pomp was nu echt on point in de spiegel

db press
2x7x20
3x6x20

Single side raise ( elleboog hoger dan hand)
3x12x8 Burn als een malle. Voel nu nog steeds dat ik mijn schouders goed heb aangepakt

dumbel front raise
3x12x12

Leg raise
3x20

Klopt helemaal, gewicht zegt niks. Draait om de spiegel.

Prep gaat goed, nog 1.5 week vanaf morgen. Benieuwd naar peak weak. Heb er enorm veel goesting in.

Grappig. Ik dacht precies hetzelfde toen ik die poten van jou zag! Zonde man, die board shorts.

Nette velgen kerel!!

Thx voor de complimenten iedereen! Quads lopen wel aardig ok, hams lopen nog wat achter naar mijn idee. Maarja morgen langs Jack en kijken wat hij zegt en wat voor plannen hij heeft met mij. Hij wou mij nog mee laten doen met de artemiscup. Alleen ben echt niet in shape voor de wedstrijd voor volgende week. Als ik wil meedoen wil ik strepen op strepen hebben zoals Enercup en dat ga ik nu niet redden.

Gisteren crafings als een malle gehad. Gewoon een halve pot pindakaas opgegeten:rolleyes::laugh::roflol: Calve FTW!

Vandaag weer rug kuiten gedaan. Jezus wat was dit is focking bizarre training ging echt helemaal nergens over. Pomp in de lats waren na de eerste oefening al zo bizar.. Gewoon niet leuk meer.. Pindakaas pomp?? haha

heb de hele training met het ILS gelopen gvd echt kapot erg. Heb 2 foto's gemaakt toen ik thuis kwam. Dat is een half uurtje na de training en dus 40 minuten na de laatste rug oefening.

BOR
10xstang
10x40
10x60 Bizarre MMC, Pomp was al incomming als een malle!
2x7x85
3x6x85 ILS was aanwezig!

Lat pull, Pulls for the wings!
4x8x73
8x73+2,5 Verhogen volgende training

Dumbel row op incline bankje
3x12x18 focking pijnlijk!

cabel row
3x12x66

Straight arm pulldown
3x15x32 Pijnlijk tot en met!

facepull
3x15x14

Staan kuiten
5x15x70

IMG_9944.JPG IMG_9945.JPG

IMG_9944.JPG

IMG_9945.JPG

Haha heerlijk verslag en goede training.
Snap je nu waarom ze zeggen dat je groot en sterk wordt van pindakaas?

Lekker man, ik kan niet wachten om na de SAP cup weer dikke gains te maken :D

Succes met Jack.

Benieuwd hoe dat gaat.

Terug
Naar boven