Ja indd ben zelf ook benieuwd. Al zijn die kg's maar een ciijfer natuurlijk. Geef geen f**k om die kg's gaat erom hoe mijn fysiek word verbeterd en dat is wat telt voor mij haha. Hoe gaat jou prep trouwens?
Donderdag ook een kennismaking/ontmoeting met Jack Zwolle. Hij wou al dat ik even wat foto's stuurde van mijn shape. Kreeg te horen dat alles goed in verhouding is ( vind ik zelf niet maar ok) had ook goeie benen volgens hem. Hij zei ook al meteen of ik niet in slip wou gaan staan op het podium. Volgens hem pas ik met mijn bouw beter in een gewichtsklasse/classic.. MAP vond hij zonde met mijn lichaam, we shall see wat de tijd ons brengt. Wel heel erg benieuwd wat er uit donderdag voort komt etc,
Vanmiddag ook weer borst schouders getraind. Pomp is de borst was on point! Bovenkant popte er lekker uit en dat wil ik ook zien haha!
Incline bench
10xstang
10x40
2x7x65 gewoon omdat het kan
3x6x65 BAM nu ook die laatste 6keer. Rust weer tussen de 1,5 minuut en 2 minuut. Zat vaak rond de 100 sec rust
incline db press
3x8x28 Iets zwaarder dan 2 dagen terug.
Incline fly's
3x12x10 steady!
Chestpress
3x12x56 fokt op zwaar wel. Pomp was nu echt on point in de spiegel
db press
2x7x20
3x6x20
Single side raise ( elleboog hoger dan hand)
3x12x8 Burn als een malle. Voel nu nog steeds dat ik mijn schouders goed heb aangepakt
dumbel front raise
3x12x12
Leg raise
3x20