AndroidHealthClinic

Emielos road to a better (MAP) fysiek

• Topic Starter Topic Starter
Haha was echt een prachtig feestje! Qua sfeer gaat geen enkel feest dit meer overtreffen ben ik bang. Dit was echt iets speciaals en dan hoorde ik echt overal om mij heen.
Heel veel mensen baalde ook enorm dat ze er niet bij waren na het zien van filmpjes.
Tijdens de set van headhunterz heel wat klassiekers + nieuwe meuk wat heel fijn klonk.
Frequencerz die volledig het gas open had gegooid, Jezus wat een geweld uit de speakers heerlijk!

Stond voor de rest dinsdag gewoon weer in de gym. Maandag te druk ervoor gehad, dinsdag getraind, woensdag geen tijd ivm 's avonds college en overdag project. Donderdag ook weer geweest en vrijdag werd hem ook even niet. Even mijn oma opgezocht en hakte er wel een beetje in hoe je haar nu ziet. Zit nu in een gesloten afdeling ( ze is dementerend) en ze is best veel veranderd sinds de laatste keer dat ik haar zag.

Kan inderdaad vrij heftig zijn om iemand zo te zien veranderen, in negatieve zin, die je al lange tijd kent.
Heb je wel het idee dat je oma daar de ondersteuning krijgt die ze nodig heeft?

Haha was echt een prachtig feestje! Qua sfeer gaat geen enkel feest dit meer overtreffen ben ik bang. Dit was echt iets speciaals en dan hoorde ik echt overal om mij heen.
Heel veel mensen baalde ook enorm dat ze er niet bij waren na het zien van filmpjes.
Tijdens de set van headhunterz heel wat klassiekers + nieuwe meuk wat heel fijn klonk.
Frequencerz die volledig het gas open had gegooid, Jezus wat een geweld uit de speakers heerlijk!

Stond voor de rest dinsdag gewoon weer in de gym. Maandag te druk ervoor gehad, dinsdag getraind, woensdag geen tijd ivm 's avonds college en overdag project. Donderdag ook weer geweest en vrijdag werd hem ook even niet. Even mijn oma opgezocht en hakte er wel een beetje in hoe je haar nu ziet. Zit nu in een gesloten afdeling ( ze is dementerend) en ze is best veel veranderd sinds de laatste keer dat ik haar zag.

Poe, vervelend. Mijn opa zat ook op een gesloten afdeling. De minder leuke kanten van het leven helaas

Kut is dat altijd.
Ben je close met je grootouders?

Kan inderdaad vrij heftig zijn om iemand zo te zien veranderen, in negatieve zin, die je al lange tijd kent.
Heb je wel het idee dat je oma daar de ondersteuning krijgt die ze nodig heeft?
Lichamelijk ook veel veranderd. Ook heel veel afgevallen dus dat was helemaal raar om te zien. + zit nu vast in een rolstoel maar dat heeft ook andere oorzaken, tia van vorig jaar bijvoorbeeld.

Ja denk het wel al kan ik er weinig over zeggen natuurlijk. Lieve mensen die daar werken. Ze had iedergeval een goede dag, ze herkende mij maar blijft wel moeite hebben met namen van veel mensen.

Qua ondersteuning van wat ik zei ik weet het niet omdat ik er geen verstand van heb. Denk dat de verzorgers wel enigszins moeite met haar kunnen hebben. Dat komt omdat ze heel erg eigenwijs kan zijn (ja en dat is ook meteen een familie trekje, heb ik ook last van:rolleyes:) op de vraag hoe ze de andere bewoners vind krijg je het antwoord; ja die mensen zijn niet goed met nog net geen wijsvinger tegen het voorhoofd getikt. Daardoor is ze dus ook van wat ik zag heel erg op zich zelf, zit niet bij die groep aan tafel bijvoorbeeld.

Maar tegelijkertijd is ze ook heel nuchter met zoiets van; ja ach het hoort er bij en ik doe mij ding wel.

Kut is dat altijd.
Ben je close met je grootouders?
Nee eigenlijk niet, zou wel meer moeten. Mijn oma (moeders kant) is het laatste wat ik over heb. Oma van vaders kant is 5-6 jaar geleden overleden, opa overleden voor mijn geboorte. En opa (moeders kant) is overleden toen ik 8 was geloof ik.

Maar heb mijn oma ook een tijd niet gezien, misschien een half jaar. Reden daarvoor; ik was enigszins bang om haar op te zoeken. Om je oma dementerend te zien is nou niet echt iets leuks. Grote bek, klein hartje Yeah that's me.

Ook heb ik 2 jaar terug voor stage even op een gesloten afdeling wat moeten doen. Die herinneringen helpen nou ook niet echt helemaal. Je weet dan hoe erg het kan zijn/gaan zegmar

Heftig wel dat je oma dementeert. Zelf heb ik nog nooit zo iets meegemaakt, maar ik kan mij best voorstellen dat het af en toe flink wat emoties oproept.

Kan er goed inhakken zoiets ja. Je ziet dat mensen closer worden of juist meer afstand gaan nemen. Ik kan beife begrijpen, helaas niet iedereen.

Zolang je niet het idee hebt dat ze je oma verwaarlozen zit het denk ik al snel goed. Dat zie je helaas soms wel eens in instellingen :(

Zeer herkenbaar.
Altijd lastig om te zien bij familie dat ze achteruit gaan.
Heb zelf ook een oma begin 90 en dementerend. Herkent mij waarschijnlijk nu ook niet meer.

Zit ze in een tehuis in groningen?
Zullen vast en zeker wel goed voor haar zorgen. :)

Kan er goed inhakken zoiets ja. Je ziet dat mensen closer worden of juist meer afstand gaan nemen. Ik kan beife begrijpen, helaas niet iedereen.

Zolang je niet het idee hebt dat ze je oma verwaarlozen zit het denk ik al snel goed. Dat zie je helaas soms wel eens in instellingen :(
Ja klopt. Zitten een paar mensen in haar groep, of nouja ze delen dezelfde ruimte. Die zijn wel zoals mijn oma zou omschrijven; getikt. Die zitten al in een verder stadium, 1 a 2 van de 8 ongeveer van wat ik met mijn lekenoog zag.

Nee met dan verzorgen zal wel goed komen. Ze is allen af en toe wat opstandig, altijd al geweest en is wat meer in zichzelf was ook vaak al zo.

Zeer herkenbaar.
Altijd lastig om te zien bij familie dat ze achteruit gaan.
Heb zelf ook een oma begin 90 en dementerend. Herkent mij waarschijnlijk nu ook niet meer.

Zit ze in een tehuis in groningen?
Zullen vast en zeker wel goed voor haar zorgen. :)
Mmh dat is indd wel sneu. Ze herkent mij gelukkig nog wel alleen de naam er bij zoeken is heel erg lastig.
Ja zit in Groningen is echt nog geen 15 minuten van mij af dus ideaal om soms langs te gaan.

Kom op met die trainingen

Haha vorige week wel getraind alleen weinig zin gehad om alles neer te pennen Haha. Vorige week wel extreem drukke week gehad met school. Eerste project ingeleverd en dat is een 9 geworden dus we zijn aardig tevreden over dit resultaat.

Deze week is echt 3 keer kut! Tandvlees was al wat aan het ontsteken dus er zat weer wat aankomen.. verstandskies loopt weer door te douwen dus mijn muil doet echt gigantisch pijn. Zondag werd ik ook echt wakker door de pijn. Gevolg; kauwen met de rechterkant is 3 keer kut dus moet het met links ;)

Morgen langs de tandarts en ben bang dat ik een afspraak mag gaan maken met de kaakchirurg hola di jee... god ganze week ook wat misselijk en heb het gevoel dat er een soort van ontsteking? Is overgeslagen naar mijn keel want die is ook fokt op. Oftewel we gaan weer lekker..

Vanaf volgende week probeer ik weer zoveel mogelijk te loggen. Ga zaterdag eindelijk mijn verjaardag vieren (maand terug jarig geweest)

Kaart voor qlimax ook geregeld dus 18 november weer een mooi feestje pakken!

Back at it!

Ik heb je ook al een tijdje niet meer gezien bij Biggy trouwens. Nog wel aan het trainen atm?

Back at it!

Ik heb je ook al een tijdje niet meer gezien bij Biggy trouwens. Nog wel aan het trainen atm?
Nee train dan 's avonds laat. Vorige week vrijwel elke dag tot 5 uur op school rond gehangen.

Deze week niet omdat lichaam echt fokt op aan voelt. Hang een beetje tegen ziek zijn san heb ik het idee

Haha vorige week wel getraind alleen weinig zin gehad om alles neer te pennen Haha. Vorige week wel extreem drukke week gehad met school. Eerste project ingeleverd en dat is een 9 geworden dus we zijn aardig tevreden over dit resultaat.

Deze week is echt 3 keer kut! Tandvlees was al wat aan het ontsteken dus er zat weer wat aankomen.. verstandskies loopt weer door te douwen dus mijn muil doet echt gigantisch pijn. Zondag werd ik ook echt wakker door de pijn. Gevolg; kauwen met de rechterkant is 3 keer kut dus moet het met links ;)

Morgen langs de tandarts en ben bang dat ik een afspraak mag gaan maken met de kaakchirurg hola di jee... god ganze week ook wat misselijk en heb het gevoel dat er een soort van ontsteking? Is overgeslagen naar mijn keel want die is ook fokt op. Oftewel we gaan weer lekker..

Een 9, ik ben trots op je!

Sterkte man!

Het is gelukkig geen straf om 's avonds in de gym te zijn, he he ;)

Auw!

Even wat corsodyl spoeling gaan halen;)

Mooi cijfer !

Terug
Naar boven