Fitness Seller

Nieuws Enkel nog vrouwen toegelaten in HealthCity Hoboken

lesbo paradise :p

Feminisering van het westen, h**ra!

Niet de hele op gelezen mar volgens mij mag dit wettelijk helemaal niet?

Het is ook discriminatie, maar ik heb er verder geen probleem mee. Als er vraag is naar dit soort gyms dan hoort dat bij de vrijheid van de eigenaar om zo'n zaak te openen (ook als er geen vraag naar is maar dan gaat hij vanzelf failliet). Natuurlijk op voorwaarde dat de overheid dan ook geen discriminatie gaat roepen als er men only gyms komen.

• Topic Starter Topic Starter
als dit toegelaten is moeten ze ook niet lullen als cafe's vreemdelingen weigeren.

hoop dat het fake is ... anders nog meer bruinsmoelen in mijn fitness. just fit hoboken (no racist)

edit: Het is al bevestigd, zullen mooie wachtrijen worden wanneer ik savonds ga trainen :(

Laatst bewerkt:
Goed idee, alleen slecht uitgewerkt, waardoor slecht idee. Waar is bijvoorbeeld het was- en strijkgedeelte zodat ze na hun workout op een ontspannen manier in een gezellige sfeer, samen met andere vrouwen enkele huishoudelijke taakjes kunnen doen?

Laatst bewerkt:
Wat en BS! Net nu dat ik er een aantal maandjes train! :mad:
Waar kan ik nu terecht? Ben nog maar 15 en dat was tot nu toe de enige sportschool in de buurt waar ik terecht kon!
:mad::mad:

Dit is wat heel veel vrouwen willen. Veel vraag en nog niet zo veel aanbod, slimme zet van de eigenaar en velen zullen volgen.

Maar aan de andere kant vind ik het wel een vorm van discriminatie. Zo kan je ook een gym beginnen op grond van geloof, huidskleur, coïtusuele voorkeur en vetpercentage. Is het wel toegestaan om iemand te weren op grond van zijn geslacht?

Mogen er wel mannen werken? Anders komt er alsnog niets van die vrouwen terecht.

ja lap, dan zit men gym nog voller na november als die allemaal een gym moeten zoeken, buiten just-fit ( die nog slechter is ) zijn wij de enige in de buurt :mad:

Heel lame en zeker discriminatie, maar ja, wat doe je er tegen? Ja niks! Dus gewoon move on en betere gym opzoeken. Ik vind wel dat dit soort dingen gewoon gemengd moeten blijven... What's next, zwembaden for vrouwen? Alles weer apart. Fok dat!

Wie wilt er dan ook trainen bij health city :3

bij health city trainen impliceert al automatisch dat je geen man bent. Dus wat is het probleem ???

Ik snap het probleem ook niet. Ze willen een womens only gym openen. En in omstreken van hoboken zijn nog andere gyms hoor, zelfs meer krachttraining gericht. Mijn vriendin is van die kanten en trainde paar jaar terug daar. Ze vond het helemaal niet aangenaam. Enja die buurt is ook niet aangenaam. Weet ik uit ervaringen van mijn vriendin en zelfs als ik met haar er wandel geven ze soms opmerkingen. En ik ben trouwens alles behalve racistisch ben.

Ik snap het probleem ook niet. Ze willen een womens only gym openen. En in omstreken van hoboken zijn nog andere gyms hoor, zelfs meer krachttraining gericht. Mijn vriendin is van die kanten en trainde paar jaar terug daar. Ze vond het helemaal niet aangenaam. Enja die buurt is ook niet aangenaam. Weet ik uit ervaringen van mijn vriendin en zelfs als ik met haar er wandel geven ze soms opmerkingen. En ik ben trouwens alles behalve racistisch ben.

Dus als ik het goed begrijp, dit concept slaat gewoon aan omdat de vrouwen dan geen last hebben van Marokkanen? Zou wel erg zijn als dat de hele reden is...

Hoezo roept iedereen dat dit fake is?

In Delft heb je er al 1 staan.
Zelfs mannelijke eigenaar, instructeurs, ander personeel wat mannelijk is komt en mag daar niet naar binnen.

Een groot deel daarvan komt daar sporten en mag dan pas de hoofddoek af doen.
Weet niet wat ik er van moet denken, het loopt aardig zeggen ze.

Terug
Naar boven