AndroidHealthClinic

Nieuws Enkel nog vrouwen toegelaten in HealthCity Hoboken

Hoezo roept iedereen dat dit fake is?

In Delft heb je er al 1 staan.
Zelfs mannelijke eigenaar, instructeurs, ander personeel wat mannelijk is komt en mag daar niet naar binnen.

Een groot deel daarvan komt daar sporten en mag dan pas de hoofddoek af doen.
Weet niet wat ik er van moet denken, het loopt aardig zeggen ze.
Je moet weten hoe moslimse vrouwen zijn, als je naar de lelijkste kijkt denkt ze al dat je haar wilt verkrachten of ze voelt zich gelijk al mooi. Zulke ''gym'' waar alleen vrouwen heen kunnen verdient zeker wel lekker aangezien elke mevrouw hoofddoek of mevrouw mag niet sporten van mijn man als andere man kijkt types

Mag je ook een sportschool alleen voor autochtonen maken dan?

Wanneer is iets discriminatie en wanneer differentiatie?

ff een vraagje over een soortgelijk onderwerp... dat ik me niet mag omkleden/douchen in de vrouwenkleedkamer van mijn gym, is dat ook niet discriminatie? en belangrijker, kan ik hier geld mee verdienen door een rechtzaak te beginnen?

ff een vraagje over een soortgelijk onderwerp... dat ik me niet mag omkleden/douchen in de vrouwenkleedkamer van mijn gym, is dat ook niet discriminatie? en belangrijker, kan ik hier geld mee verdienen door een rechtzaak te beginnen?

ja

holy shit zou letterlijk de tent afbreken daar als je zo uit je sportschool wordt getrapt en vervolgens naar een alternatieve club veel verder weg moet gaan

brb ik doe volgend jaar daar mijn stage, bitches be mirin

Dus dan maar snel een sportschool bouwen voor de Nederlandse, hetero man.

Oh nee, dan ben je volgens de wet fout bezig. Dan heet het rasicme, discriminatie.......en staat de wereld op zijn kop.

Maar als je homo, buitenlander, vrouw of wat voor minderheid dan ook bent mag alles apart. Positief is het dan.........

Nederlandse wet en politiek, politie en deel van de burgermaatschappij zijn in het beginsel hypocriet en daardoor niet serieus te nemen.

volgens mij is dat niet verboden maar is het wel een beetje sociaal onwenselijk :D

Waarom metselen ze dan niet gewoon een muur tussen de damesafdeling en de herenafdeling. Probleem opgelost en iedereen gelukkig.

Of mogen ze mekaar ook niet tegenkomen op de parking?

Waarom metselen ze dan niet gewoon een muur tussen de damesafdeling en de herenafdeling. Probleem opgelost en iedereen gelukkig.

Of mogen ze mekaar ook niet tegenkomen op de parking?

Gaat niet, dan moet je in dubbele toestellen en dubbele ruimtes investeren. Is financieel niet haalbaar. Gewoon abonnement stopzetten als je er traint en een schadevergoeding eisen wegens contractbreuk. HC zou hetzelfde doen als jij contractbreuk zou plegen dus geen medelijden tonen. Met alle mannen een front vormen! Eventueel een staking organiseren en vtm en 1 vragen om te komen filmen zodat het in het nationaal nieuws komt. Beetje sterke argumenten voorbereiden en hoppa, HC met roze wangetjes.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven