Fitness Seller

Nieuws Enkel nog vrouwen toegelaten in HealthCity Hoboken

Dus als ik het goed begrijp, dit concept slaat gewoon aan omdat de vrouwen dan geen last hebben van Marokkanen? Zou wel erg zijn als dat de hele reden is...
zit in den haag ook, loopt volgens mij goed. 1 reden is idd dat vrouwen dan geen last hebben van mannen in het algemeen, daarnaast mogen moslim vrouwen ook niet trainen in een gym waar mannen zijn dacht ik

ik had hier gisteren is wereldgesprek over met een meid uit Antwerpen.

"Het is geen discriminatie want het is een plek voor ons om niet begluurd te worden door van die vieze geilerds."

"ja maar discriminatie op geslacht is er ook in jullie voordeel, jullie kunnen bv meer alcohol drinken."

In Rotterdam heb je ook een aantal gyms enkel voor vrouwen al zijn die wel geopend met die voorwaarden. Dit verhaal is natuurlijk iets anders omdat je nu heel veel trouwe klanten moeten gaan weigeren maar verder zie ik het probleem niet zo.

What's next, zwembaden for vrouwen? Alles weer apart. Fok dat!

de 2 zwembaden hier in de buurt hebben beiden "women only" uurtjes.

---------- Post toegevoegd Wed 24 Oct 2012 om 09:00 ----------

Dus als ik het goed begrijp, dit concept slaat gewoon aan omdat de vrouwen dan geen last hebben van Marokkanen? Zou wel erg zijn als dat de hele reden is...

het zou wel geniaal bedacht zijn, verdoken negatieve discriminatie onder het mom van positieve discriminatie.

Dat 2de wordt meestal getolereerd, dat eerste zeker niet.

Zou ook kunnen omdat er een grote potentiële markt is voor moslima's die normaliter geheel bedekt door het leven gaan.
Weet hier ook een gym die tussen bepaalde uren alleen vrouwen binnenlaat om de reden dat vrouwen onder elkaar wel zonder boerka mogen trainen.

• Topic Starter Topic Starter
Deze actie blijkt dus wel degelijk over het feit dat de mannen van vreemde origine voor overlast zorgen voor - tijdens en na de training.
Had het er ook over met een bish gisteren die er nog heeft getraind (kortstondig) en ze is er moeten weggaan omdat mannen constant hun stonden op te dringen naar haar toe. Ze is trouwens ook vaak na de trainingen lastig gevallen(Mocro style).

Die sportschool doet er miss goed aan in het voordeel van de vrouwen, maar het is toch wel weer triest dat die ongeintegreerde apen er nu zelfs al in slagen om het te vernken voor een volledig geslacht.

Deze actie blijkt dus wel degelijk over het feit dat de mannen van vreemde origine voor overlast zorgen voor - tijdens en na de training.
Had het er ook over met een bish gisteren die er nog heeft getraind (kortstondig) en ze is er moeten weggaan omdat mannen constant hun stonden op te dringen naar haar toe. Ze is trouwens ook vaak na de trainingen lastig gevallen(Mocro style).

Die sportschool doet er miss goed aan in het voordeel van de vrouwen, maar het is toch wel weer triest dat die ongeintegreerde apen er nu zelfs al in slagen om het te vernken voor een volledig geslacht.

Ok dus opnieuw passen autochtonen zich aan ipv andersom. Geweldige evolutie... Nu snap ik waarom Sharia4Belgium niet meer nodig is, ze is er namelijk al. :rolleyes:

De oplossing ligt voor de hand, maar past niet in het sociale plaatje.

vrouwen worden op vele plaatsen positief gediscrimineerd. In discotheken organiseren ze regelmatig ladys night, dames gratis inkom, drankjes aan verminderde prijs voor dames, maar het is nooit men's night hoor. Ze worden sneller aangenomen voor een job omdat ze hun quota's moeten halen, zefls al zijn er andere personen beter geschikt. Hetzelfde met allochtonen. En nu gaan ze dus hun eigen gym's hebben.
Het lijkt er op dat we terug in de tijd gaan. En waarom zouden moslima's trainen eigenlijk ze lopen toch altijd met die tent over hun lijf

Het is toch eigenlijk men's night als de tent goedgevuld is met vrouwen?

Maar goed, in dit geval niet echt van toepassing :D

vrouwen worden op vele plaatsen positief gediscrimineerd. In discotheken organiseren ze regelmatig ladys night, dames gratis inkom, drankjes aan verminderde prijs voor dames, maar het is nooit men's night hoor. Ze worden sneller aangenomen voor een job omdat ze hun quota's moeten halen, zefls al zijn er andere personen beter geschikt. Hetzelfde met allochtonen. En nu gaan ze dus hun eigen gym's hebben.
Het lijkt er op dat we terug in de tijd gaan. En waarom zouden moslima's trainen eigenlijk ze lopen toch altijd met die tent over hun lijf

Zou jij graag uitgaan in een discotheek waar het Men only is de hele avond?:rolleyes:

niet dat dat fout is hoor:o, maar zo zijn er wel plaatsen :D

Het is toch eigenlijk men's night als de tent goedgevuld is met vrouwen?

Maar goed, in dit geval niet echt van toepassing :D

vrouwenlogica van de onderste plank.

Zou jij graag uitgaan in een discotheek waar het Men only is de hele avond?:rolleyes:

niet dat dat fout is hoor:o, maar zo zijn er wel plaatsen :D

dus gaan we vrouwen entitlen en beloning voor het feit dat ze t**ten en een k*t hebben?

Waarom niet verdergaan, enkel lekkere, single wijven mogen gratis binnen, de rest blijft buiten.

Ironische is dat ik genoeg groepen kerels moeten weigeren heb omdat er vrijwel geen vrouw binnenwas en het al te druk was.

wat een mieten club !, daar wil je toch niet eens trainen

dus gaan we vrouwen entitlen en beloning voor het feit dat ze t**ten en een k*t hebben?

Waarom niet verdergaan, enkel lekkere, single wijven mogen gratis binnen, de rest blijft buiten.

Ironische is dat ik genoeg groepen kerels moeten weigeren heb omdat er vrijwel geen vrouw binnenwas en het al te druk was.

Simpele marketing he, een club vol met vrouwen trekt meer mannen aan.

zit in den haag ook, loopt volgens mij goed. 1 reden is idd dat vrouwen dan geen last hebben van mannen in het algemeen, daarnaast mogen moslim vrouwen ook niet trainen in een gym waar mannen zijn dacht ik

Dit idd. Is vrij bekend concept in Amsterdam en idd een vrij onontgonnen terrein dus geld te verdienen. En idd gewoon commercieel bedrijf dat geld wil verdienen. Zie er dus ook niets fouts aan, alhoewel ik de trend niet positief vind.

waarom dan niet een verbod op mannen van vreemde origine? als we dan toch discriminerend bezig zijn maakt het dan nog uit op welke gronde? :D

waarom dan niet een verbod op mannen van vreemde origine? als we dan toch discriminerend bezig zijn maakt het dan nog uit op welke gronde? :D

Dat vraag ik me ook (serieus) af. Waarom is het toegelaten te discrimineren op geslacht, en niet op origine? Geen van beide zijn toch factoren die je zelf in de hand hebt?

heb ik al aangehaald, positieve discriminatie wordt gedoogd, negatieve vervolgd.

Terug
Naar boven