Fitness Seller

epic bulking time is epic

Bezoekers in dit topic

sicke progressie hoor, lekker doorgaan. Bij die double bicep poses wou ik eigelijk zeggen je traps moet je ff knallen, maar toen ik de most muscular zacht dacht ik echt van WHAT :P
 
haha zieke vooruitgang broer.
echt netjes.

Bedankt bromigo!

sicke progressie hoor, lekker doorgaan. Bij die double bicep poses wou ik eigelijk zeggen je traps moet je ff knallen, maar toen ik de most muscular zacht dacht ik echt van WHAT :P

Haha, grappig! Bedankt vent, you too are a sick cunt yourself :P
 
Waarschijnlijk kun je je schouderbladen ver omhoog schuiven? Kan ik ook en dan ziet het er ook zo uit :P
 
censor ur face please
 
ziet er prima uit hoor. die 88 kilo geloof ik wel
 
Waarschijnlijk kun je je schouderbladen ver omhoog schuiven? Kan ik ook en dan ziet het er ook zo uit :P

Ik zou het niet weten, ik ben al eerder verteld dat mijn schouders in vergelijking met mijn rug redelijk groot zijn. Ik heb ze niet omhoog geschoven zoals jij misschien bedoelt!

ziet er prima uit hoor. die 88 kilo geloof ik wel

Thanks man! Jaaa redelijk wat massa haha ^^
 
Goed bezig hoor!
echt zieke vooruitgang :D
 
Ziet er goed uit kerel! Goed om je motivatie te zien en je vooruitgang.
 
Hier een kleine update... ik ben nu begonnen aan de cut. Jullie meningen/opbouwend kritiek alsjeblieft :)!

22-04-2012, gewicht 85kg, BF= teveel





PS. poseren is niet mijn sterkste punt :(!

img1.jpg


img4.jpg


img6.jpg


img5.jpg


img3.jpg


img2.jpg


img7.JPG


Snapshot_20120427_3.JPG
 
stevige poten man
 
Ziet er goed uit beest.
 
Bedankt allemaal, ik heb nog wel een lange weg te gaan! Maar ik ga er hard voor werken!
 
ziet er echt nice uit man alleen ik vind dat je lats groter kunnen om het wat mooier te maken :).
 
ziet er echt nice uit man alleen ik vind dat je lats groter kunnen om het wat mooier te maken :).

Gracias, wat betreft me rug, het is niet mijn sterkste punt. Ik train rug het hardst van allemaal maar wil niet zo lukken. Er zit nog best wel wat massa op dus nog maar even de cut afwachten!
 
Ziet er goed uit, ik vind je BF% zeker niet te veel.
 
Back
Naar boven